waanzinnig mooi!!!! ♡

mooi gedaan, vooral dat de opdruk uit wordt gesneden! van mij een 10+, 6 sterren

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Opnieuw een uitstekende ervaring met T-shirtsonline.nl. Deze keer een pet met logo besteld. Het bestelproces was erg gemakkelijk en de levering was netjes en op tijd.

Fantastische service

Snelle service ,,super kwaliteit en vriendelijk geholpen

Goede persoonlijke service

Van mijn kant was er veel moeite met het ophalen en tijden vanwege mijn drukke rooster. Echter ben ik goed geholpen en zijn er veel opties gegeven zoals ophalen of brengen. Ik was verbaarst met de flexibiliteit waarmee dit ging. Ook ben ik helemaal tevreden met het eindresultaat!

Goed meedenkende partij! Top

Snelle reactie bij vragen op de mail, ook 's avonds. Telefonisch minder goed bereikbaar. Niet duur, maar dat is wel terug ter zien in de kwaliteit van de shirts (erg doorschijnende damesshirts).

Half half

Ik wil mijn pakket vandaag nie ze zijden vandaag maar er is vertraging ik wil het vandaag

Balen dat de bezorging vertraging heeft opgelopen. Wij hebben je bestelling op tijd verstuurd maar we kunnen de vertraging bij PostNL niet verhelpen, hoe graag we dat ook zouden willen, sorry.

Top service!

Duidelijk en informatief. Kwaliteit en op tijd bezorgd.

Snelle en uitstekende service

Een snelle en uitstekende service.

Super snel en makkelijk

Bestel hier vaker. Altijd goed en mooi gedrukt!

niet onder de indruk

ik had voor mijn lief een t-shirt laten bedrukken. leek me klein dus nagemeten: lijkt inderdaad 3 cm kleiner dan in de matentabel staat. 9 dagen geleden gemaild naar de klantenservice. Niets gehoord, niet eens een automatisch bericht terug. Tsja. Nu heeft mijn lief voor zijn verjaardag een best prijzig , te klein t-shirt gekregen. Daarom zou ik hier niet snel nog een keertje wat bestellen.

Je verwijt ons niet te reageren maar zelf mail je pas 3 weken (!) na ontvangst van je bestelling dat je de verkeerde maat ontvangen hebt. Afgelopen week waren wij dicht i.v.m. de Kerstvakantie. We hebben dus nog niet op je e-mail kunnen reageren. Vervelend dat wij niet de kans kregen onze fout te herstellen.

Snel, eenvoudig, betaalbaar, duurzaam.

Op zoek naar last-minute drukken en bezorgen voor 1 T-shirt, gaf T-shirtsonline uitkomst. Op de smartphone is het niet makkelijk om het T-shirt te ontwerpen, maar op de tablet ging dit prima. Het is fijn dat de textiel van de t-shirts duurzame labels hebben.

Hartstikke gaaf, snel geregeld, geen gedoe, daar hou ik nou van!

Super Goed

kwaliteit boven al mijn verwachtingen. netjes afgedrukt Precies zoals ik het wilde hebben en snel geleverd. en de prijs is niet duur vergeleken met de Concurrent.

Goede service, mooie kwaliteit shirt.

Enorm goede service

Had met spoed drie bedrukte shirts nodig. Bij andere sites konden ze niet op tijd geleverd worden, bij T-shirtonline wel. De volgende dag had ik ze al in huis, goed bedrukt, mooie kwaliteit en ook een zeer goede prijs! Absoluut een aanrader!

Zeer snelle service, levering als contact, klein drukfoutje, maar snel een nieuwe gekregen

Ik had een vest en shirt besteld. Het shirt was hartstikke goed eruitgekomen en zat perfect. Mijn vest was alleen wat schuin gedrukt en te groot. Na het mailen van de klantenservice is dit vliegensvlug en pikobello opgelost, twee dagen later zat er een nieuwe in een maarje kleiner in de bus zonder enig mankement, hartstikke goed opgelost. Super service, Ik ben fan! Joejoe

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit T-shirts, via de website gemakkelijk een print plaatsen.

Makkelijk gemaakt en snel geleverd voor een klein prijsje

Het ontwerpen gaat makkelijk en de t-shirts werden de volgende dag al geleverd. De prijs viel me ontzettend mee.

Geweldige kwaliteit en volgende dag bezorgd.

Zoals bovenstaande

Erg positief

De levering ging heel snel en ik werd goed op de hoogte gehouden. De kwaliteit van het product was heel goed. Het zag er ontzettend mooi uit. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Zwart tshirt met spoed maat M besteld met witte opdruk. Binnen 2 werkdagen in huis. Tshirt valt wijder en langer uit dan normale M tshirts. Erg blij met het resultaat!

super snel en goed

s middags besteld, volgende dag in huis, geweldig. Site werkt erg goed, zeker voor een team. shirt goede kwaliteit. print had iets dikker gemogen, maar voor de snelheid, mag ik niet klagen

Super geregeld

Shirts besteld en binnen 'no-time' ontvangen! SUPER!

Goede polo's geweldig geholpen met passend maken van de logo's

Uitstekend. Professioneel. Snel bezorgd. Goede kwaliteit shits.

Ik zou jullie aan een ander aanbevelen.

Over T-shirtsonline.nl

T-shirtsonline is het adres voor het bedrukken van T-shirts in kleine oplages per stuk. Laat hier jouw T-shirt, Polo, Sweater, Blouse of baseballcap bedrukken met tekst, eigen ontwerp of club logo. In ons ontwerp programma heb je toegang tot miljoenen afbeeldingen van Pixabay. Upload foto's direct vanuit je Instagram account