Enorm goede service

Had met spoed drie bedrukte shirts nodig. Bij andere sites konden ze niet op tijd geleverd worden, bij T-shirtonline wel. De volgende dag had ik ze al in huis, goed bedrukt, mooie kwaliteit en ook een zeer goede prijs! Absoluut een aanrader!

Zeer snelle service, levering als contact, klein drukfoutje, maar snel een nieuwe gekregen

Ik had een vest en shirt besteld. Het shirt was hartstikke goed eruitgekomen en zat perfect. Mijn vest was alleen wat schuin gedrukt en te groot. Na het mailen van de klantenservice is dit vliegensvlug en pikobello opgelost, twee dagen later zat er een nieuwe in een maarje kleiner in de bus zonder enig mankement, hartstikke goed opgelost. Super service, Ik ben fan! Joejoe

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit T-shirts, via de website gemakkelijk een print plaatsen.

Makkelijk gemaakt en snel geleverd voor een klein prijsje

Het ontwerpen gaat makkelijk en de t-shirts werden de volgende dag al geleverd. De prijs viel me ontzettend mee.

Geweldige kwaliteit en volgende dag bezorgd.

Zoals bovenstaande

Erg positief

De levering ging heel snel en ik werd goed op de hoogte gehouden. De kwaliteit van het product was heel goed. Het zag er ontzettend mooi uit. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Zwart tshirt met spoed maat M besteld met witte opdruk. Binnen 2 werkdagen in huis. Tshirt valt wijder en langer uit dan normale M tshirts. Erg blij met het resultaat!

super snel en goed

s middags besteld, volgende dag in huis, geweldig. Site werkt erg goed, zeker voor een team. shirt goede kwaliteit. print had iets dikker gemogen, maar voor de snelheid, mag ik niet klagen

Super geregeld

Shirts besteld en binnen 'no-time' ontvangen! SUPER!

Goede polo's geweldig geholpen met passend maken van de logo's

Uitstekend. Professioneel. Snel bezorgd. Goede kwaliteit shits.

Ik zou jullie aan een ander aanbevelen.

Mooi bedrukt shirt en snel in huis!

Voor de 2e keer hier online bedrukking gemaakt en T-shirt besteld. Goed kwaliteit shirt en bedrukt zoals je hem zelf besteld. Makkelijke site om zelf te ontwerpen en zeer snel in huis, duidelijke bevestiging en track en trace is ook ideaal. Volgende shirt bestel ik hier weer. Top !!

goed, comfortabele kleding

Ik bestel hier vaker dingen en het is altijd goede kwaliteit. De printtechniek is erg goed.

snelle superservice

goede t-shirts, goede bedrukking, lage aantallen mogelijk, t-shirts van bio-katoen mogelijk. en bovenal: ongelooflijk snel!

Keurig op tijd afgeleverd

Ik heb 2 spoed tshirts besteld welke volgens afspraak de volgende dag zijn afgeleverd. De maten vallen normaal. Iets ruimer misschien wel. Bedrukking zit er goed op.

Snelle levering van een goed product

Ze hebben een goede site met vele mogelijkheden in kleuren, lettertypes en soort kleding. Levering was ook snel conform afspraak.zal er in de toekomst zeker nog een bestellen als ik wat nodig heb

Mooi gemaakt en snelle levering

Ik wou last-minute sweaters bestellen voor vakantie met de meiden. Overal duurde de levering veel te lang en hier kreeg ik het binnen 3 dagen! Geweldig!

Gewoon goed

Zelfs tijdens de hittegolf van 2019 werd er een dampend t-shirt gemaakt :-)

Heel flexibel en maken het waar.

Prima service. Ik had een foutje gemaakt bij het maken van de shirt-tekst. Een mailtje, een telefoontje en ik kreeg het t-shirt mat de wijzigingen. En had voor één shirt: helemaal top!

Aanrader!

Snelle service en heel fijn dat je gewoon 1 shirt kan bestellen tegen een normale prijs

de bedrukking van het shirt was perfect

Snelle levering, goede kwaliteit en niet te duur! Superleuk als je 1 shirt wilt bedrukken!

Pluspunten

goede prijs en super snel. smiddags besteld, volgende dag in huis... heb ik nog nooit meegemaakt

Nope

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Geweldig snelle levering, prima kwaliteit en prima prijs.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fruit of the Loom T-shirts zijn van een goede kwaliteit en hebben een mooie pasvorm. Opdruk was mooi maar dat had ik in de recensies al gelezen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Spoed levering: binnen enkele uren verzonden Perfecte klantenservice: zelf naar eigen inzicht het shirt nóg mooier bewerkt! Daarnaast wist men zonder bestelnummer exact welk shirt ik had obv beschrijving: dat is aandacht voor je product!

Houdt dit vast!