Mooi bedrukt shirt en snel in huis!

Voor de 2e keer hier online bedrukking gemaakt en T-shirt besteld. Goed kwaliteit shirt en bedrukt zoals je hem zelf besteld. Makkelijke site om zelf te ontwerpen en zeer snel in huis, duidelijke bevestiging en track en trace is ook ideaal. Volgende shirt bestel ik hier weer. Top !!

goed, comfortabele kleding

Ik bestel hier vaker dingen en het is altijd goede kwaliteit. De printtechniek is erg goed.

snelle superservice

goede t-shirts, goede bedrukking, lage aantallen mogelijk, t-shirts van bio-katoen mogelijk. en bovenal: ongelooflijk snel!

Keurig op tijd afgeleverd

Ik heb 2 spoed tshirts besteld welke volgens afspraak de volgende dag zijn afgeleverd. De maten vallen normaal. Iets ruimer misschien wel. Bedrukking zit er goed op.

Snelle levering van een goed product

Ze hebben een goede site met vele mogelijkheden in kleuren, lettertypes en soort kleding. Levering was ook snel conform afspraak.zal er in de toekomst zeker nog een bestellen als ik wat nodig heb

Mooi gemaakt en snelle levering

Ik wou last-minute sweaters bestellen voor vakantie met de meiden. Overal duurde de levering veel te lang en hier kreeg ik het binnen 3 dagen! Geweldig!

Gewoon goed

Zelfs tijdens de hittegolf van 2019 werd er een dampend t-shirt gemaakt :-)

Heel flexibel en maken het waar.

Prima service. Ik had een foutje gemaakt bij het maken van de shirt-tekst. Een mailtje, een telefoontje en ik kreeg het t-shirt mat de wijzigingen. En had voor één shirt: helemaal top!

Aanrader!

Snelle service en heel fijn dat je gewoon 1 shirt kan bestellen tegen een normale prijs

de bedrukking van het shirt was perfect

Snelle levering, goede kwaliteit en niet te duur! Superleuk als je 1 shirt wilt bedrukken!

Pluspunten

goede prijs en super snel. smiddags besteld, volgende dag in huis... heb ik nog nooit meegemaakt

Nope

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Geweldig snelle levering, prima kwaliteit en prima prijs.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fruit of the Loom T-shirts zijn van een goede kwaliteit en hebben een mooie pasvorm. Opdruk was mooi maar dat had ik in de recensies al gelezen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Spoed levering: binnen enkele uren verzonden Perfecte klantenservice: zelf naar eigen inzicht het shirt nóg mooier bewerkt! Daarnaast wist men zonder bestelnummer exact welk shirt ik had obv beschrijving: dat is aandacht voor je product!

Houdt dit vast!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

GEWELDIG!!! Maken waar wat ze beloven, binnen 36u in huis en zoooooo erg mooi geworden. Twijfel niet want, hier krijg je waar voor je geld!

Het is Super Geweldig wat jullie maken en beloven, ALS Gaan wij voor Perfectie, is nog beter!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Communicatie liep perfect. Mooi shirt in één dag geleverd. Top!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Dit bedrijf verleent goede service richting zijn klant. Met spoed heb ik een t-shirt besteld en vervolgens een snelle reactie ontvangen! Mijn bestelling is zoals afgesproken de volgende dag afgeleverd. Kortom, ben een tevreden klant en zal zeker overwegen om weer een bestelling hier te plaatsen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Shirt was niet goed gedrukt, heb kosteloos binnen 2 dagen een nieuw shirt gekregen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Makkelijk bestellen, duidelijke instructries en supersnelle levering. En goeie communicatie over alles.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fijne site, werkt goed met bewerken. Daarnaast zijn de producten heel mooi.

Je eindproduct laten zien in 3d weergave zodat je ziet hoe de eindversie eruit komt te zien

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Reageerde snel en hele snelle levering!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super communicatie en duidelijk website.

Pas vorm verschil tussen verschillende T-shirts.

Over T-shirtsonline.nl

T-shirtsonline is het adres voor het bedrukken van T-shirts in kleine oplages per stuk. Laat hier jouw T-shirt, Polo, Sweater, Blouse of baseballcap bedrukken met tekst, eigen ontwerp of club logo. In ons ontwerp programma heb je toegang tot miljoenen afbeeldingen van Pixabay. Upload foto's direct vanuit je Instagram account