Super snelle service!

Heel erg snel en juist bezorgd, alleen jammer dat de speciale vliegendeken voor friezen toch niet zo ruim zat om de hals als je zou verwachten! Past totaal niet op friese hengst met veel nek! Maar service van bezorgen en retouneren was goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben erg tevreden met de FRYSKWARE deken. Past perfect op mijn dikke nek Fries

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snel en goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kwaliteit is echt super

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ben echt zeer tevreden over de snelle service van dit bedrijf. De pasvorm van de dekens zijn echt super goed voor Friezen of barokke paarden.

Misschien hooguit telefonisch nog iets meer bereikbaar worden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

We hebben de PURA deken gekocht voor onze PRE, zijn erg tevreden er mee. eindelijk een deken die goed past. luxe en mooi afgewerkt en heel stevig

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super snelle levertijden, en dekens die bijna niet te slopen zijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heb de speciale deken voor Fries paard gekocht. Ik ben erg tevreden over de regendeken. De pasvorm is prima. Eindelijk een deken die niet schuurt en waarin mijn Fries alle ruimte heeft. WATERDICHTHEID is echt top! Zelfs de zeer zware regenbuien van afgelopen week blijft de deken mooi waterdicht. Bij andere dekens was dit een ramp. Vooral bij naden! Maar bij deze deken van LuBa komt hier en daar best wel een druppel doorheen bij de naad etc., maar dit mag geen naam hebben tov andere merken. De vochtopnemde binnenvoering is ideaal. Kun meteen op een licht bezweer paard en ze blijft lekker warm

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

-Snelle levering -Goede pasvorm voor Friese paarden

-Waterdichtheid op gespen, naden, etc is echt onder de maat, lekt behoorlijk door, inmiddels heb ik dit zelf waterdicht gesprayed -Waterdichtheid dekenstof twijfelbaar, 't paard voelt klam, nat, koud aan over zijn hele lijf na regenbui. Na eigen onderzoek een emmer water over gegooid, kwam tot de conclusie dat stof niet doorlekt, maar tussen het paard (warm) en de buitenzijde (koud/regen) ontstaat condensvorming daardoor voelt paard nattig onder de deken na koude regenbui. Dit zou opgelost kunnen worden door fleece of andere stof binnenin te naaien, Zelf gebruik ik er nu een fleece deken tussen, dan geen condensvormings problemen -Na klacht ingediend te hebben, was hun 1e oplossing, om de deken in te sprayen. Na de 2e email sturen ze meteen de algemene voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan. Klantenservice kan meer meedenken is mijn advies.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed telefonisch advies

Nog geen, deken is nu nog niet gebruikt dus daar moet ik nog een oordeel over vormen maar ik ben tevreden met wat ik nu zie aan de deken

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Top deken de Fryskware regendeken. De sty dry voering is ideaal voor licht bezweet paard. Ondanks heftige regen van afgelopen dagen blijft paard super droog eronder

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Deken bleek niet geheel waterdicht. Kon de deken zonder problemen retourneren en kreeg een nieuwe. Top service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super deken gekocht, de FRYSKWARE deken eindelijk een deken die mijn PRE goed past en na stromende regen volledig waterdicht

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en heel mooie hooizakken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit en snelle levering. Top!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik heb de Anti Fly vliegendeken gekocht is een erg fijne deken. Mijn paard is helemaal happy. Ook de prijs van 79,95 is in verhouding erg gunstig. Allemaal Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Overleg ruiling en versnelde 2e zending

Ik vind de deken voor 80 euro te gebruiksonvriendelijk met losse buikflap en schuurplekken

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zelf proactief actie ondernomen toen artikel niet leverbaar was en gezocht naar een oplossing

Deken stond op website als zijnde leverbaar maar was niet zo dit bleek pas na betaling. Gekozen artikel was in uitverkoop dus nieuw product weer duurder. Dit bleek pas na bestelling en betaling. Teven zit de buikflap los aan de buiksingels, waardoor deze steeds eraf valt. Is super hinderlijk omdoen zo.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fijne passende deken voor Friese merrie zoals omschreven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het vliegen masker van het halstuk blijft niet goed zitten oren gaan dubbel zitten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gewoon goede dekens

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, sterke kwaliteit.

De maattabel op de site komt niet overeen met de grootte van mijn paard. Dan zou ik een deken mt 185 moeten hebben en die zit hem te strak.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De Fryskware dekens zijn echt Top! Eindelijk een deken die mijn PRE HENGST goed past!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Over Luba Paardendekens

Filter op Taal