Eindelijk een deken die goed past en Super droog blijft na flinke regenbui

Nadat we van vele "grote" merken dekens hebben geprobeerd voor onze big-neck paard, die helaas allemaal flink doorlekken en het paard zeiknat maakten. Nu eindelijk de Fryskware deken die volledig droog blijft na een aantal flinke hoosbuien. We hebben deze deken nu ruim 1 jaar en zijn super tevreden

Mooie stevige deken

Past goed op mijn Wels Cob D Meestal heeft ze 185 maar ook wel 195 maar de 185 past perfect.

super

Ik had een deken besteld dat achteraf een maatje te klein was en ik heb dit zonder probleem kunnen terugsturen,enkele dagen nadien kreeg ik al een grotere maat bij mij thuis. Ook bij een vraag reageren ze zeer snel wat wel fijn is. Zeker aan te bevelen voor mensen met een fries of barock pinto, een heel mooie keuze aan dekens. Ik heb ondertussen nog een deken besteld dus dat zegt wel genoeg.

Prima deken hals iets minder

De deken is van goede kwaliteit de hals is voor een hengst wat minder sluit niet heel fijn aan heb er zelf een gesp bijgezet. Maar sterk, waterdicht en warm.

Jammer dat je ons op 26-08 met een "3" hebt beoordeeld. De tracking van de verzendservice geeft aan dat je het pakket op 24 augustus om 9.50 uur in ontvangst hebt genomen. We zouden het op prijs stellen ons te herbeoordelen.

Fijne vliegendeken voor een Fries, die ook nog de manen spaart.

Snelle levering, product als omschreven, zit prettig en is niet te warm voor het paard.

Deken zag eruit zoals gehoopt

Prima deken, past perfect op mijn paard. Heerlijk luchtig.

mooie luchtige deken, perfect voor barok paard maar glijdt naar achter

goede kwaliteit deken nadeel is dat ie naar achteren schuift en dan erg strak komt te zitten en de oren eraf schieten. ik ben nog aan het experimenteren hoe ik dat kan oplossen

Moiue shop, goede service

Heel prettig. Makkelijk besteld, snel en goed geleverd.

Fijne deken. Alleen gemeten voor 205 maar een 215 was beter geweest. Deken wel opgehad bij ons paard doordat het erg koud was. Normaal draagt ze geen deken. Zat redelijk goed alleen de sluiting ging scheef ondanks verlengstuk. Daarom volgende deken een maat groter en deze bewaar ik voor ons opfokpaard. Wel blij met extra knippen bij de kont, kan je makkelijk een andere deken aan vast klikken. Blijft de staldeken goed zitten.

De extreme winterdeken van Luba voor mijn friese merrie besteld. Aangenaam verrast met de goede pasvorm en kwaliteit van deze deken. Geen minpunt kunnen vinden. Blij mee, en mijn paard ook!

goede kwaliteit sterk en zit altijd goed

ik koop al jaren dekens bij Luba! en als het niet naar je zin is of er mankeert wat aan wordt het goed opgelost door Luba klanten service klein min punt dat je zelf retour kosten heb als je het terug stuur!!

Beste Peter, Bedankt voor je reactie. Heel erg jammer dat je ons meteen een negatieve review hebt gegeven. We hadden het liever gezien dat je je rechtstreeks met ons in verbinding had gesteld zodat we samen hadden kunnen kijken naar de mogelijkheden. Indien klanten niet tevreden zijn over de pasvorm van onze dekens dan proberen we altijd samen met de klant te kijken welke maat eventueel wel zal passen. Bij een COMBO deken (met afneembare hals) kan het weleens voorkomen dat voor het betreffende paard (elk paard heeft immers een andere bouw) wellicht een hals beter zou passen die een maat groter of kleiner is dan de maat van de deken. We kunnen dit dan zonder enig probleem ruilen tegen een passende maat hals. Natuurlijk moet de hals dan niet al gebruikt zijn. We verzoeken je om je met ons in verbinding te stellen [email protected] , als het halsdeel niet gebruikt is kunnen we deze ruilen tegen een grotere maat. Met vriendelijke groet Luba team

een super service

super service

Super mooi deken

Super mooi deken en past perfect.

Prima deken is snel verzonden

Deken is snel verzonden met een een leuke attentie. (Bedankt) Dit er mooi en solide uit. Helaas heb ik de deken nog niet kunnen passen omdat mijn “nieuwe” paard pas volgende week of over twee weken komt. Ik had hier een mail over gestuurd om te kijken of ik iets af mocht wijken van de levertijden. Helaas heb ik nog steeds geen reactie mogen ontvangen terwijl jullie me wel al tweemaal hebben benaderd dit formulier in te vullen. Voor het gemak neem ik maar even aan dat dit per ongeluk is en niet de normale gang van zaken is. Fijne jaar wisseling en wellicht toe volgend jaar. Met vriendelijke groeten, Simone Huybers

Mooie deken,.goede.pasvorm, degelijke stevige gespen, etc. Goede snelle levering ondanks de kerst periode

Snelle levering, perfecte pasvorm van dekens voor mijn pre

Super snelle levering en kwaliteit is top!!!

Fij dek!

Prachtige deken.

Mooie stevige deken. Even zien hoe hij zich de winter door houdt. Wel tweede besteld, maat groter

Past prima op de friezen

Meerdere dekens van Luna voor mijn friezen besteld liggen prima

Snel bezorgd. Super deken.

Ik ben heel erg blij met de Fryskware deken. Hij werd snel bezorgd en hij past perfect op mijn Fries. De halsvorm is ook perfect. Als mijn paard iets ziet dan is haar hals erg verticaal. Bij een andere deken. Zakte de hals dan naar beneden en bleef daarna daar knellen. Met deze deken is dat niet het geval. Hij blijft gewoon mooi op zijn plek. Ook drukt de deken niet op de schoft.

geweldige service

deken al de volgende dag in huis! en de kwaliteit is ook top!

Goed advies en zeer blij met de Luba extreem Turnhout deken

Super deken, Luba extreem turnout deken. Zeer sterk, goede pasvorm en volledig waterdicht ook na flinke hoosbuien

Goed, snel en duidelijk.

Prima service; fijne deken goed passend voor fries paard

Super passende deken!

Mijn Fries heeft een lastig figuur hoge hals aanzet en brede vooruitstekende borst. De deken past perfect! Sluit overal mooi aan, ik ben er echt superslim mee.