Volledig naar verwachting

Ik was positief verrast, dat mijn bestelling van een “Kraampakket” al de volgende dag in Antwerpen bezorgd werd. Een uitermate snelle service 👍

Fijne webshop met snelle levering.

Ze hadden alles op voorraad en ze leveren heel snel. 1 product kwam wat later, maar binnen 3 werkdagen had ik ook dat in huis!

Vlotte actie

Snelle actie.ook via post.nl.zeer goed

Eerste contact zéér goed

Zeer tevreden van produkt en levering

Vlotte bestelling, levering en perfekt parfum. Kon niet vlot reageren op beoordeling daar beide linken niet doorkwamen.

Maar jammer genoeg heb ik mijn bestelling niet goed in kwaliteit ontvangen. Ik had een reinigingsborstel besteld, toen ik mijn pakje open deed zag ik de borstel slechte haartjes heeft. Alsof het eerder gebruikt is.

Beste Elif, Helaas geen reactie gehad op onderstaande mail. We hadden u melding graag willen oplossen. Beste Elif, Graag wil ik reageren op uw review. U kunt uw bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren als u niet tevreden bent. Natuurlijk gaan we het probleem oplossen. Het door u bestelde product is nieuw en komt zo uit de voorraad. We zouden het op prijs stellen als u een foto maakt van het product om door ons te laten beoordelen. Als de haartjes van de borstel niet goed zijn is het een productiefout en zullen we u een nieuwe toesturen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Marco info@schoonheidswinkel.nl

Is goeden duldelken de website

De website is goed en duidelijke en snel geleeverd en goed verpakt en de produkten doen wat ze zeggen

Teleurstelling

Mijn paket is nog steeds niet aangekomen. Zou gisteren bezorgd worden.. Ook heb ik moeten betalen voor de verzending. En wacht nu al sinds zondag...

Beste, Uw brievenbus pakketje is dinsdag direct verstuurd. Het trackingnummer is door u ontvangen. Het zou gisteren geleverd moeten worden maar PostNL moet dit verzorgen. Mocht u morgen nog niets hebben ontvangen laat het ons dan weten. Wij zorgen dat u uw bestelling ontvangt. Met vriendelijke groet, Schoonheidswinkel

Snel geleverd, prima

Duidelijke website

Niet goed bestelling niet ontvangen

Geachte heer/mevrouw, Bestelling nog niet ontvangen. Gr.

Beste, Uw bestelling van 29 mei is i.vm. Hemelvaart op 31 mei bij PostNL aangeleverd. Uw trackingnummer is ontvangen. Bij PostNL heeft het vertraging opgelopen en is het Maandag geleverd 3 juni geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Schoonheidswinkel

uitstekend

uitstekende service. vandaag besteld morgen inderdaad geleverd , Hele goed prijs.

goede ervaring

alles is perfect gelopen

Pluspunten

Verpakking was zorgvuldig&netjes

Geen bevestigingsemail gehad en ook geen indactie welke dag precies het geleverd zou worden of track en trace. Levering duurde langer dan op de site aangegeven werd

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede internetinfo

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Snelle levering ! Ben zeker van plan in de toekomst vaker gebruik van te maken.

extra attentie ( b.v. een monstertje ) zou leuk zijn.

Pluspunten

Had oogmasker nodig na operatie. De foto bij het product was niet duidelijk . Was wat kleiner dan gedacht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Betrouwbaarheid

Jammer dat u zonder uitleg een onvoldoende geeft. De levertijd was binnen de afgegeven levertijd op de website. Wij willen onze diensten graag verbeteren en horen dan ook wat we volgens u kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Schoonheidswinkel

Pluspunten

Heldere en duidelijke website.

Weer Ik niet.

Pluspunten

Ziet er goed uit

Pakket eerst een dag later bezorgd dan het tijdstip dat we eerst doorkregen

• Betrouwbaarheid

Ik,kreeg jullie mail reeds voor beoordeling terwijl mijn pakje nog geleverd moest worden. Niet te snel he mannekes ;)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

tot heden toe nog niks positief

28 december 2018 bestelling gedaan nog steeds niks binnen.

Terechte melding. Er is e.e.a. mis gegaan met de bestelling en dit heeft te lang geduurd. Dit is niet waar Schoonheidswinkel voor staat. Het is allemaal opgelost.