es war alles stimmig

Termine wurden, obwohl in der Weihnachtszeit, eingehalten bzw. vorgezogen.

• Versprechen halten

Snelle en goede service en zeer goede na service.

• Afspraken nakomen

A great experience. I'm really glad I found your service.

I'm am very pleased with the experience. Everything worked out as promised.

• Quality
  • Communication
  • Commitment

Spitzenmäßig:)

Youfixit habe ich per mail über meine defekte Elektronik informiert, ein paar Stunden später wurde mir die Reparatur zugesagt, ich bezahlte meine Reparaturrechnung, Freiumschlag wurde gesandt, alles innerhalb von einer Woche erledigt. Unsere Waschmaschine läuft wieder wie ein Uhrwerk. Super, Perfekt. Schnelle unkomplizierte Firma. Es ist bereits das zweite mal das wir eine Elektronik mit Youfixit reparieren lassen haben. Jederzeit wieder! TOP.

Wir sind begeistert!

Plötzlich war unser Zanussi Wäschetrockner "tot" und wir haben befürchtet, dass wir viel Geld für einen neuen Trockner ausgeben müssen. Bei der Recherche nach möglichen Fehlerursachen sind wir im Internet auf YouFixit gestoßen. Dort haben wir erfahren, dass viele Hersteller auf den Platinen der Geräte billige Bauteile verwenden und das somit der frühe Ausfall vorprogrammiert ist. Auf die Reperatur der Platinen hat sich YouFixit spezialisiert. Wer etwas Geschick hat kann mit der bereitgestellten Anleitung die Platine einfach aus dem Gerät ausbauen und zu YouFixit zur Reparatur schicken. Wir haben uns getraut und schnell war der Ausbau erledigt und das Paket mit der Platine gepackt. Nach nur einer Woche haben wir die Platine zurückerhalten und sofort wieder eingebaut. Wow! Die Maschine läuft wieder und wir haben viel Geld gespart! YouFixit bietet einen super Service, faire Preise und einen schnellen und freundlichen Service. Und: Die Reparatur hat nicht nur Geld gespart, sondern auch die Umwelt geschont, da Resourcen geschont wurden weil wir ein ansonsten noch intaktes Gerät weiter nutzen können. YouFixit kann ohne Einschränkungen empfohlen werden! Vielen Dank!

• Versprechen halten

Supersnelle reparatie van de printplaat van mijn Miele.

Goede communicatie via mail. En correcte prijs.

• Verbeterpunten Geen

zeer tevreden

alles volgens afspraak

• Afspraken nakomen
  • Verbeterpunten kan ik niet verzinnen

prima gerepareerd en snel

Ik ken deze prinplaten en zie dat deze netjes zijn gerepareerd en 1 jaar garantie voor een goede prijs Als ik de volgende keer weer zo iets gelijk naar yourfixit

• Verbeterpunten Geen hoe zo vol

Snel en goed geregeld

Verder geen klachten snelle service en alles werkt weer naar behoren.

Vakkundig hersteld. Goede service

Ondanks het feit dat er iets misliep met de verzending werd dit vakkundig rechtgezet. Herstelling perfect uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Uitstekende service en snelle reparatie

Na een paar mails met vragen over de procedure, stuurde ik de Miele kaart naar het adres en ik kreeg snel een pakketje teruggestuurd naar Belgie met de gerepareerde Miele kaart en nieuwe schokdempers. De kaart was heel snel terug geconnecteerd. De zelf installatie van de schokdempers was wat moeilijker door gebrek aan plaats om er gemakkelijk aan te komen. Losmaken van de oude schokdempers en installatie van de nieuwe was een beetje frustrerend. Na een testrit van de wasmaschine was het duidelijk dat de reparatie een succes was. Met een beetje geluk kan de wasmascine weer jaren blijven werken alhoewel deze al bijna 20 jaren oud is. Het is al een paar maanden geleden dat de reparatie werd voltooid en ze blijft goed draaien. Een tip, als je de wasmaschine zolang mogelijk wilt gebruiken is het best om de trommel niet vol te proppen en de max massa in kg te respecteren.

Excellent service!!

Great service, great communications. A 25 year old Miele washing machine fighting fit rather than being resigned to the scrap heap - and for a fraction of the cost of a new one!

• Quality
  • Communication
  • Commitment
  • Improvement issues I don't see how you could improve this service?

prima adres goede comunicatie goede prijs en 1 jaar garantie

Ik heb mijn printplaat van de wasmachine laten rep en werkt nu weer als van ouds volgende keer zeker weer eerst naar dit adres

• Verbeterpunten geen alles prima

Kompetenz und sehr freundlich und hilfsbereit!

Die Platine unserer Miele Waschmaschine war defekt und ich bin nach Recherche im Internet auf YouFixit gestoßen! Die Entscheidung dorthin Kontakt aufzunehmen war genau die richtige. In unserem Fall war der Fehler etwas tricki, aber mit sehr guten Tipps und Rückmeldungen von mir und YouFixit, wurde das Problem gelöst und unsere Waschmaschine läuft wieder perfekt. Das bedeutet Nachhaltigkeit und unsere Miele verrichtet Problemlos wieder ihre Arbeit. Dankeschön an YouFixit!

• Versprechen halten

Lovend over de snelle retour ontvangst.

Zeer efficiënt reparatie bedrijf. Tussen verzenden en gerepareerd ontvangen zat minder dan de aangegeven week. Heel fijn want een paar dagen niet kunnen wassen is te overzien. Sjapoo.

• Verbeterpunten Geen

Top reparatie; doorlooptijd had beter gecommuniceerd kunnen worden.

Miele wasmachine was kapot door defect aan elektronica module. Uitstekend gerepareerd door YouFixit, en ook preventief nog extra gereviseerd. Prijs was prima. Doorlooptijd viel wat tegen, en was ruim meer dan de "2 tot 3 werkdagen" die op website en mail werden aangegeven. Proces als volgt: - maandag wasmachine defect. - maandagavond machine gedemonteerd en gemaild naar youfixit. - dinsdag 14:00 mail terug van youfixit ("meestal binnen twee uur reactie"?) - dinsdagmiddag direct module opgestuurd, en per bank betaald. - woensdag was module bezorgd volgens postnl. - donderdag pas ontvangstmelding van youfixit. - volgende dinsdag melding van reparatie en verzending. - woensdag retour ontvangen, en succesvol teruggebouwd. Uiteindelijk duurde het voor ons dus 8 werkdagen (anderhalve week) van defect tot reparatie. Het zou goed geweest zijn als we dat van tevoren hadden geweten. Mogelijk hadden we dan gekozen om eerst een gereviseerde module van youfixit te kopen, en daarna pas onze module op te sturen voor reparatie naar de youfixit voorraad.

• Afspraken nakomen
  • Verbeterpunten Wees duidelijker over lange doorlooptijd.

Zeer tevreden over de geleverde reparatie

Van tevoren levert YouFixIt duidelijkheid over wat ze te bieden hebben en tegen welke voorwaarden. Dit wordt exact nagekomen.

Fijne ervaring

Mijn wasmachine ging stuk, wegens overspanning nuon, print opgestuurd, en deze was netjes gerepareerd en netjes afgewerkt, prima service. Top

• Verbeterpunten Jammer dat ze niet alle Electronica doen

Alles verliep vlot omdat ok twijfels had

Het demonteren van de printplaat was heel goed op foto beschreven en het opsturen was correct met medeling was aangekomen en terug verzonden . In het kort gezegd alles was prima !

• Verbeterpunten Niet dat ik weet

Uitmuntend

Na eerst reparateurs benaderd te hebben kwam ik op de site van Peter Stuart. De problemen met onze wasmachine stonden al duidelijk vermeld op de site en ook hoe de leverancier en diverse bedrijven zouden reageren, dat klopte dus. Met een simpele maar o zo duidelijke handleiding lukte het mij om de printplaat uit de wachmachine te halen en YouFixit repareerde en dee de printplaat ook nog upgraden. Dat alles binnen een week. Chappeau! Uitmuntende service en begeleiding. Met veel plezier kan ik dit bedrijf aanraden.

• Verbeterpunten geen

Vakwerk

Reparaties worden vakkundig uitgevoerd. Twee keer een module opgestuurd De eerste machine heeft daarna nog jaren gedraaid. De tweede zojuist geplaatst en deze Miele kan ook weer jaren mee. Goede communicatie. Ouderwetse kwaliteit.

Over YouFixit

YouFixit is een Nederlands bedrijf dat zich al vanaf 2005 exclusief toelegt op reparatie van elektro-nica van witgoed. Onze vaste klantenkring bestaat uit meer dan 600 witgoedspe-ciaalzaken en zelfstandige mon-teurs in heel Europa. Daarnaast stellen we onze dien-sten ter beschikking van de handige consument. De reparaties, met minimaal een jaar garantie, kosten slechts een fractie van een nieuwe vervangende module. We zijn gespecialiseerd in Miele wasmachines, waarvan we zelfs de nieuwste modellen kunnen testen. Maar ook de andere Europese merken (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) kunnen bij veel voor-komende problemen op onze ondersteuning rekenen. https://youfixit.eu/nl YouFixit is a Dutch company that engages in repairing electronics of white goods since 2005. Our regular customer base con-sists of more than 600 white goods shops and independent service technicians throughout Europe. In addition, we make our services available to handy consumers. Repair, with a minimum of one year's warranty, costs only a frac-tion of a replacement module. We specialised in Miele, of which we can even test the youngest models. But also the other European brands (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) can count on our support for common problems. https://youfixit.eu/en YouFixit ist ein niederländisches Unternehmen, das sich seit 2005 ausschließlich mit der Reparatur der Elektronik von Haushalts-geräten beschäftigt. Unser Kundenstamm besteht aus mehr als 600 Haushaltswaren-geschäften und unabhängigen Servicetechnikern in ganz Europa. Darüber hinaus stellen wir unsere Dienstleistungen auch handwerk-lichen Verbrauchern zur Verfü-gung. Reparatur, mit mindestens ein Jahr Garantie, kostet nur einen Bruchteil eines neuen Austausch-moduls. Von Miele können wir sogar die neuesten Modelle testen. Aber auch die anderen Europäischen Marken können bei gängigen Problemen auf unsere Unterstützung rechnen. https://youfixit.eu/de