Snelle service, doet wat moet

Goede, snelle service. Product binnen 2 dagen in huis en doet wat het moet doen.

Duur, maar effectief en snelle levering

Het middel ‘aaltjes tegen rouwvliegjes’ werkt uitstekend. Is snel geleverd, maar ik vind het extreem duur (22,- de kleinste verpakking). Alle producten van Ecostyle zijn wat mij betreft aan te bevelen overigens. Alleen voor de prijs dus geen 5 sterren.

GEWELDIG

Had aaltjes besteld werkte perfect, ,had de houtsnippers er weer op gedaan na een paar weken ,en wat blijkt in ons gesprek ze komen weer terug maar nu waarschijnlijk door de houtsnippers daar toch nog eitjes in gezeten ,contact gehad om advies krijg zomaar nieuwe aaltjes opgestuurd,wat is dit een goede service en fijn bedrijf ook om de uitleg,dank je wel gr ivonne

Onzichtbaar, maar ik vertrouw er op

Een product (aaltjes) gekocht en ik heb geen idee of het werkt. Ik vertrouw er wel op. Het mag ook wel, want de prijs is fors. Verder netjes geleverd en duidelijke gebruiksaanwijzing.

We wachten nog op de zending.

Moest wel alles opnieuw opgeven, omdat het wachtwoord het niet doet/deed. We hebben weer wat rupsen gevonden vandaar de nieuwe bestelling. Hoevaak moeten we de behandeling doen ?

Goed product

Fijn dat er milieu vriendelijke producten bestaan, die eenvoudig zijn toe te passen. Duidelijke instructies en een houdbaarheidsdatum goed in de toekomst.

Snel en prima geleverd

Duidelijke uitleg...

snel afleveren , redelijk prijs

snel afleveren en eerlijk prijs

Alles ok

Alles ok

Per post goed aangekomen en meteen gebruikt.

Super service, zeer goed!

Kwaliteit in 2021 beduidend lager dan voorgaande jaren

Bij het oplossen in water bleek er veel klontering te ontstaan, die ook niet makkelijk oploste

Produkt niet beschikbaar maar wel betaald

ik vind het niet correct dat een product besteld en betaald kan worden dat niet in voorraad is en waarvan ook niet bekend is wanneer dat wel het geval zal zijn. Ik kreeg ook geen melding dat het niet in voorraad was. Wel een mail met vermelding dat "bestelling onderweg" is ! Niet dus !

Werkt uitstekend.

Ik heb aaltjes gekocht omdat ik last had van de rauwvarenmug bij een kamerplant. Werkt als een tierelier. Hele fijne eco oplossing! Gemakkelijk aan te maken, met duidelijke beschrijving. Tip: vermeld ergens dat de aaltjes niet in de winkels te koop zijn.

Wel factuur en beoordelen maar ik heb nog niets ontvangen

Wel factuur en beoordelen maar ik heb nog niets ontvangen.

Na anderhalve week nog niets geleverd

Ik krijg wel al twee keer het verzoek om het geleverde product te beoordelen. Maar ik heb na anderhalve week nog geen Aaltjes tegen larven van de varenrouwmug (rouwvliegjes) ontvangen.

Slecht

Ik wacht al twee weken op mijn spullen. Bel ik. Zijn ze niet eens verstuurd.

Ik weet nog niet of het werkt maar mijn paard vindt de detoxbrokjes heerlijk!

Ik weet nog niet of het werkt maar mijn paard vindt de detoxbrokjes heerlijk! Hij eet mijn handen er bij op. Ik gebruik ze nu ruim een weet maar merk nog geen verschil in 'opgelopen' benen en ontlasting.

Werkt niet heel goed

Roofmijt besteld, maar bakt tegen. Zeker voor de prijs

Site werkt prima, bezorging is supersnel, ik heb alleen maar lof! Product is mij aanbevolen door professional in de paardensport.

Aaltjes, duur en werkt niet!

Werkt niet, zonde van je geld. Direct toegepast na ontvangst volgens beschrijving (kamerplant monstera). Gehele inhoud zelfs gebruikt, grond en aarde voorzien, voor 1 kamerplant, na 3 - 4 weken opnieuw veel larven (van de trips) op de balderen.

Betaling ging ontzettend moeilijk

Ik wilde mijn aankoop betalen via I Deal. Dit bleek onmogelijk, pas na bemiddeling per telefoon is het uiteindelijk gelukt. Het product (sluipwesp) bleek verpakt in papier en moest direct in gebruik worden genomen. Laat het nu net een aantal dagen fors regenen. Resultaat : Verpakking totaal verregend en niet meer bruikbaar !

Prima product, levering en service

Één aantekening/minpunt: op het maatbekertje staan geen grammen. Als de standaard dosering 60 gram is, is het wel zo handig dat er grammen op staan. Thuis moeten wegen en ontdekken dat het maatbekertje 100gr is.

Goed advies, en zeer snelle levering

Omdat ik niet precies wist wat het probleem was, heb ik de verschijnselen voorgelegd en daar op heb ik een uitstekend advies gekregen. Product direct toegepast en nu afwachten wat het resultaat wordt.

Levering OK, product (nog) niet

Ik heb aaltjes besteld tegen rouwvliegjes. Ik heb het product direct na binnenkomst toegepast, tot nu toe (na vijf dagen) heb ik nog geen effect gezien. We hebben nog steeds last van rouwvliegjes.

Hi Anton! Wat goed om te lezen dat je de varenrouwmug op natuurlijke wijze bestrijdt. Vermindering, of zelfs het volledig verdwijnen van de mug, kan 1/2 weken duren. Soms duurt het korter. Dit is echter van verschillende factoren afhankelijk: is de wortel gezond? Zit de plaag ook niet in andere planten waardoor het infecteren maar doorgaat (dus dweilen met de kraan open), heb je nieuwe potgrond toegepast en zit daar ook een infectie etc. etc. Zorg ervoor dat je de potgrond ook voor toepassen vochtig hebt: heb je dit gedaan? Ook is het van belang dat je direct na toepassen de potgrond vochtig (niet drijfnat) houdt. Ik hoop dat je gauw vermindering waarneemt. Groet, Nienke van ECOstyle