Het product bevalt me altijd prima.

Tot nu toe doet het product het goed

Toppers

Na de nazending is het bladluisprobleem geheel opgelost, bedankt! Ik ben blij dat ik de natuur de chemische stoffen heb kunnen besparen door het gebruik van ecostyle biologische bestrijding door natuurlijke vijanden te plaatsen.

Pathetisch

Beetje triest om jezelf ecostyle te noemen en overal op je site het over plantaardig en biologisch afbreekbaar te hebben als je geen biologische producten verkoopt. Ze weten prima waar ze mee bezig zijn

Hallo Elio, ECOstyle kiest haar grondstoffen en producten met zorg. Ons uitgangspunt is dat de ingrediënten van natuurlijke oorsprong zijn; vaak plantaardig en zeker ook afbreekbaar. In bijna alle gevallen komen zij voor op de lijst van de toegelaten producten/grondstoffen voor de biologische landbouw. Vandaar dat je op heel wat van onze producten ook “toegelaten in de BIOlandbouw” zal terugvinden, met het daarvoor toegelaten logo. Helaas is het zo dat volgens de wetgeving van de biologische teelt het label BIO alleen gebruikt mag worden voor zaden, planten en voeding. Voor onze andere categorieën bestaat dit dus niet, en is “toegelaten in de BIOlandbouw” het hoogst haalbare. We hopen dat we je hiermee wat achtergrond hebben kunnen geven. Mocht je nog meer vragen hebben, horen we het graag! Groet van team ECOstyle

Biologische bestrijding werkt echt!

Zeer tevreden met het product. Het duurde een week maar inmiddels zijn de beestjes weg. Dit was voor ons een test en deze gelukt. Wij hebben geen chemische bestrijding meer nodig.

mijn ervaring met de producten waarvoor ik het gebruik goed helpen

ik heb de aaltjes al meerdere keren gebruikt en het helpt binnen enkele dagen je ziet het elke dag minder worden.

Geweldige service !

Zeer goede producten. Goede en vriendelijke klantenservice. WIJ zijn zeer tevreden.

Goed product, goede service!

Product tegen rouwvliegjes gekocht. Dankzij dit product waren ze gauw verdwenen. Verder een goede communicatie over de levering, en omdat het een brievenbuspakket is, hoef je er niet voor thuis te blijven. Alles bij elkaar erg tevreden!

Snelle verzending, prima effect

Snelle verzending, (hevige) plaag voor 90% verdwenen na gebruik aaltjes.

Super, fijn om te horen!

Ik ga nu mijn 2e bestelling aaltjes doen omdat de rouwvliegjes niet helemaal verdwenen zijn, echter geloof ik wel dat ze de larven bestrijden op langere termijn. De aaltjes kwamen relatief snel via de post binnen.

snelle levering, duidelijke website

snelle levering, duidelijke website

Het heeft niet geholpen.

De post heeft er lang over gedaan om de levende aaltjes te leveren. Ik heb ze direct volgens de voorschriften toegediend aan de kamerplanten en deze een week vochtig gehouden, maar er blijven nog altijd veel kleine vliegjes rondvliegen. ☹️

Beste Heidi, wat jammer om te lezen. Ik ga contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen.

Goed product en service

Ecostyle levert een prima product in de strijd tegen de Varenrouwmug. Met behulp van Aaltjes is het probleem bij de kamerplanten helemaal opgelost. Snel verzonden en geleverd.

Wat een fijne recensie, super!

supersnelle levering

we moeten het effect deze keer nog afwachten, maar hebben een jaar geleden de plaag met succes kunnen bestrijden.

Door hoge kwantiteit: duur.

Er arriveren zo'n 5 miljoen aaltjes, die voor een paar potten binnenshuis veel te veel zijn. Echter je hebt geen keus, want het is overal dezelfde (lees: hoge) prijs.

Service is prima.

Alles goed geregeld

Prima producten

Prima aaltjes gekocht.

Ik kreeg geen deskundig advies

Ik bestelde aaltjes ter bestrijding van bladwesplarven om komend voorjaar mijn kruisbesplant te beschermen. Ik wist niet dat de aaltjes zeer beperkt houdbaar zijn. Ik werd gebeld door ecostyle over het ontbreken van een adres, maar niet met het advies om tot het voorjaar te wachten met bestellen.

Beste Peter, wat jammer om te horen dat u een vervelende ervaring heeft. De aaltjes tegen larven bladwesp zijn het gehele jaar toepasbaar, mits het tenminste 10°C is. Ik neem contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

Ik heb besteld en via ideal betaald. Bestelling werd door Ecostyle bevestigd, maar daarna was het stil. Ik heb daarom gebeld met Ecostyle. Daardoor kwam mijn bestelling daar boven water. Deze is daarna direct afgewerkt. De volgende dag had ik het in huis.

Rouwvaren vliegje weg

Rouwvaren vliegjes, ik kreeg ze maar niet weg en het werden er echt teveel. Verse aarde, kluit laten indrogen; plant bijna dood maar nog steeds vliegjes. Toen met aaltjes begoten en binnen twee dagen waren alle vliegjes weg. Nu, bijna 14 dagen later heb ik nog steeds geen nieuwe vliegjes waargenomen.

Snelle levering en duidelijke instructies. Heel fijn!

Een degelijk product

Ik heb eerst telefonisch contact gehad over een procuct wat ik wilde bestellen. Ik kreeg iemand aan de telefoon met kennis van zaken waardoor ik diezelfde dag nog mijn bestelling heb gedaan. Over de werking van het product kan ik pas wat zeggen na een aantal weken.

Die aaltjes werken echt goed!

We hadden enorm last van rouwvliegjes, zelfs na verpotten en nieuwe aarde nog. Dus toen hebben we aaltjes geprobeerd. Na een week waren ze bijna allemaal weg en na twee weken heb ik geen vliegje meer gezien.

Hi Mireille, wat super om te horen!

Ecostyle makes you smile......

Aaltjes besteld en snel in huis.