Werkt uitstekend.

Ik heb aaltjes gekocht omdat ik last had van de rauwvarenmug bij een kamerplant. Werkt als een tierelier. Hele fijne eco oplossing! Gemakkelijk aan te maken, met duidelijke beschrijving. Tip: vermeld ergens dat de aaltjes niet in de winkels te koop zijn.

Wel factuur en beoordelen maar ik heb nog niets ontvangen

Wel factuur en beoordelen maar ik heb nog niets ontvangen.

Na anderhalve week nog niets geleverd

Ik krijg wel al twee keer het verzoek om het geleverde product te beoordelen. Maar ik heb na anderhalve week nog geen Aaltjes tegen larven van de varenrouwmug (rouwvliegjes) ontvangen.

Slecht

Ik wacht al twee weken op mijn spullen. Bel ik. Zijn ze niet eens verstuurd.

Ik weet nog niet of het werkt maar mijn paard vindt de detoxbrokjes heerlijk!

Ik weet nog niet of het werkt maar mijn paard vindt de detoxbrokjes heerlijk! Hij eet mijn handen er bij op. Ik gebruik ze nu ruim een weet maar merk nog geen verschil in 'opgelopen' benen en ontlasting.

Werkt niet heel goed

Roofmijt besteld, maar bakt tegen. Zeker voor de prijs

Site werkt prima, bezorging is supersnel, ik heb alleen maar lof! Product is mij aanbevolen door professional in de paardensport.

Aaltjes, duur en werkt niet!

Werkt niet, zonde van je geld. Direct toegepast na ontvangst volgens beschrijving (kamerplant monstera). Gehele inhoud zelfs gebruikt, grond en aarde voorzien, voor 1 kamerplant, na 3 - 4 weken opnieuw veel larven (van de trips) op de balderen.

Betaling ging ontzettend moeilijk

Ik wilde mijn aankoop betalen via I Deal. Dit bleek onmogelijk, pas na bemiddeling per telefoon is het uiteindelijk gelukt. Het product (sluipwesp) bleek verpakt in papier en moest direct in gebruik worden genomen. Laat het nu net een aantal dagen fors regenen. Resultaat : Verpakking totaal verregend en niet meer bruikbaar !

Prima product, levering en service

Één aantekening/minpunt: op het maatbekertje staan geen grammen. Als de standaard dosering 60 gram is, is het wel zo handig dat er grammen op staan. Thuis moeten wegen en ontdekken dat het maatbekertje 100gr is.

Goed advies, en zeer snelle levering

Omdat ik niet precies wist wat het probleem was, heb ik de verschijnselen voorgelegd en daar op heb ik een uitstekend advies gekregen. Product direct toegepast en nu afwachten wat het resultaat wordt.

Levering OK, product (nog) niet

Ik heb aaltjes besteld tegen rouwvliegjes. Ik heb het product direct na binnenkomst toegepast, tot nu toe (na vijf dagen) heb ik nog geen effect gezien. We hebben nog steeds last van rouwvliegjes.

Hi Anton! Wat goed om te lezen dat je de varenrouwmug op natuurlijke wijze bestrijdt. Vermindering, of zelfs het volledig verdwijnen van de mug, kan 1/2 weken duren. Soms duurt het korter. Dit is echter van verschillende factoren afhankelijk: is de wortel gezond? Zit de plaag ook niet in andere planten waardoor het infecteren maar doorgaat (dus dweilen met de kraan open), heb je nieuwe potgrond toegepast en zit daar ook een infectie etc. etc. Zorg ervoor dat je de potgrond ook voor toepassen vochtig hebt: heb je dit gedaan? Ook is het van belang dat je direct na toepassen de potgrond vochtig (niet drijfnat) houdt. Ik hoop dat je gauw vermindering waarneemt. Groet, Nienke van ECOstyle

Zoals ik had verwacht, en snel geleverd.

Product netjes op tijd ontvangen. Ik weet nog niet of het product (aaltjes) werken.

Niks ontvangen.

Ik zou een gratis proefpakket met hondenbrokken krijgen en heb niks ontvangen.

Levering volgens afspraak, snel en correct.

Levering volgens afspraak, snel en correct. Of het product echt werkt weet ik nog niet.

Zie opmerking

Ik heb de aaltje 12 dagen geleden uit gegoten maar de vogels zijn nog steeds het gazon aan het kapot maken

Prima.

Prima.

Goed product en snelle levering

Product zoals omschreven. Snelle levering.

prima en snel

Prima levering en snel. goede service.

netten en snelle levering

past in de brievenbus

De bestelde aaltjes werden snel en probleemloos geleverd.

Het gazon was aangetast door emelten van het rozenkevertje. We wilden biologisch bestrijden, dus de aaltjes van Ecostyle besteld. De aaltjes zaten in een klein doosje. De toepassing volgens bijgeleverde handleiding was een biologische peulenschil. Het effect van de toepassing zal later blijken. Ik ben vol vertrouwen.

Top, snelle levering, betrouwbaar en snel

Top, snelle levering, betrouwbaar en snel

keurig op tijd bezorgd en goed verpakt

Pakketje is bezorgd zoals ik had gehoopt. Uitstekende service.