Na tel. Informatie, goed geholpen

Was blij, dat mij verteld werd, dat ik de verkeerde aaltjes gekocht had. Heb het toch onder de buxus uitgegoten. Zonde om weg te gooien. Nw. Besteld voor de rupsbestrijding. Nu maar afwachten hoe de buxushaag in maart eruit ziet. Ik zie nu wel nw groen. Of dit stand houdt weet ik niet.

Vlotte verzending van de bestelling. Heb de stellige indruk ,dat aaltjes werken om onze engerlingenplaag onder de knie te krijgen. Willen volgen voorjaar weer bestellen.

helaas slecht

Ik had een doosje met lieveheersbeestjes gekocht. In zakjes gedaan en bij planten met luizen gehangen. Een aantal weken gewacht. Geen lieveheersbeestjes gezien, 18 euro armer, luizen eten door

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. U heeft van ons de larven van de lieveheersbeestjes ontvangen. Het klopt dat u niet gelijk lieveheersbeestjes ziet. De cylcus van larve tot lieveheersbeestje is 4 tot 7 weken. U had echter al zeker minder luizen moeten gaan zien, dus ik neem even contact met u op.

Duidelijke informatie

Na telefonisch contact duidelijke informatie met goed advies welke producten ik zou moeten gebruiken. De tijd is te kort nog om de werking van de producten te kunnen beoordelen.

Prima service.

Doordat mijn bestelling erg lang onderweg was geweest en ik niet wist of het wel koel genoeg bewaard was gebleven en daarom nog bruikbaar was kreeg ik een nieuwe zending toegestuurd.

Keurige levering

Kan nog geen oordeel geven over het product. Heb het te kort geleden toegepast om al resultaat te kunnen zien.

mijn ervaring

mijn ervaring met Ecostyle was goed . het product wat ik bestelde heeft goed gewerkt al mijn emelten die is het gazon zaten zijn helemaal weg met de aaltjes van Ecostyle .

Wat fijn om te horen, super!

R

niet tevreden over het product

heb aaltjes gekocht tegen engerlingen, deze volgens beschrijving gemengd met water en over de vochtige bodem uitgegoten, dit was een week of vier geleden, toen ik afgelopen weekend een paar stuiken heb verpoot kwam ik in het stuk waar de aaltjes waren uitgegoten nog ongeveer 40 engerlingen tegen op een stuk van nog geen vierkante meter, dus in mijn opzicht helpen de aaltjes niets.

Beste Ewald, Wat jammer om te horen dat u geen fijne ervaring heeft met de aaltjes. Ik neem even contact met u op om tot een oplossing te komen.

Aaltjes FC tegen rupsen buxusmot 10 mln/20m2 doen hun werk !

Nadat ik een week geleden mijn 2 buxus-bollen heb bespoten met de de aaltjes, kom ik vandaag (een week later) in de bollen, veel uitgedroogde zwarte rupsen tegen. Dus het werkt ! Máár... ik kom ook nog een aantal levende rupsen en cocons tegen. Is het raadzaam om de behandeling te herhalen ? Mijn buxus bollen, omtrek 2.80 m, zijn aan de onderkant al behoorlijk kaalgevreten en ik weet niet of dat weer groen wordt ? Met vriendelijke groet, Huub Relouw

moet nog onderzoeken of het gewerkt heeft

Of de aaltjes inderdaad de vliegjes uit de pot hebben opgegeten.

Werkt perfect

Zonder bestrijdingsmiddelen, doel bereikt.

Snelle levering en duidelijke informatie

leverantie via DHL was een wanhoop

Product was veel te lang onderweg en dit had mogelijk gevolgen voor een goede werkzaamheid van het product. DHL levert nooit op tijd in tegenstelling tot Postnl.

Ik weet niet of de geleverde ongediertebestrijding werkt, dus kan het product niet beoordelen.levering was wel snel.

Dé ecologische oplossing tegen varenrouwvliegjes

Snelle levering, duidelijke instructies en de varenrouwvliegjes waren met 95% verminderd binnen 2-3 dagen! Werkt heel goed! De planten merken alleen wat van de hoeveelheid water die je erbij moet geven, maar de aaltjes zelf lijken niet schadelijk te zijn voor de planten.

Goed verzorgde en snelle levering

jammer ,geen resultaat

weinig effect gehad van de aaltjes voor gebruik tegen mieren alles gedaan volgens de voorschriften maar het resultaat is heel matig.

Goedemiddag Ton, Wij ontvingen uw onvoldoende beoordeling en nemen even contact met u op om te kijken waar het probleem precies zit. Het is zeker de bedoeling dat de aaltjes hun werk doen.

Snelle levering, heldere website

Prima. Het werkt echt met aaltjes tegen de rouw vlieg larven Wel vaak een tweede keer nodig na een maand

Snelle levering.

Snelle levering duidelijke gebruiks instructie.

Snel geleverd en goed uitgelegd!

Keurig geholpen met snelle levering ! Denk dat het al aan t werken is , al is dat natuurlijk niet meteen te zien ! Als de wortel vraat stopt zal dat zeker komende maand zichtbaar worden ! Snuit kever niet meer gezien

Betrouwbare, snelle service

De aaltjes werken, dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar als er iets mis gaat krijg je ook snel antwoord en advies.

Goed product en op tijd geleverd.

Prima product, Goede info op de site Goede levering

Geweldig.

Ik dacht dat er geen middel zou zijn voor mijn Taxuskever probleem terwijl ik zelf geen Taxus heb. Na vele dingen geprobeerd te hebben heb ik uiteindelijk dit middel gekocht met een verbluffend resultaat. Ik hoop dat mijn planten nu niet meer worden aangevreten.

Beste André, Wat fijn om horen!

Via het tuincentrum doorgekregen wat en bij wie er besteld kan worden wat we nodig hadden. De bestelling en aflevering verliepen probleemloos en snel. Een aanrader.