Als altijd: uitmuntend !

niks aan toe te voegen...

Duidelijk, snel.

Er wordt duidelijk omschreven hoe het product werkt en hoe men het dient toe te passen. Afhandeling van bestelling gebeurt redelijk snel.

snel geleverd

Aaltjes besteld tegen naaktslakken. Die kwamen razendsnel. Geen idee of ze geholpen hebben. Het werd ineens erg warm.

Positief.

De mieren in het gras zijn verdwenen

Snelle verzending

Vandaag besteld, morgen ontvangen maken ze waar. Daarbij rekenen ze ook geen verzendkosten. Kortom, prima service van een bedrijf die uitstekende producten levert.

Product was snel en netjes bezorgd

Product was net als omschreven. Uitleg voor gebruik was ook zeer duidelijk, en product lijkt nu al te doen wat toegezegd werd.

Heel goed!

De aaltjes besteld ter bestrijding van de buxusmot. Als je de handleiding precies volgt, gaat het helemaal goed.

Gemakkelijk en snel geleverd

Met behulp van de gebruiksaanwijzing makkelijk te verwerken. Prima resultaat.

Snelle levering,de aaltjes werken! Heel fijn!

Product ervaring: ok; bezorging: slecht

De aaltjes zijn makkelijk te verwerken. Een betere/meer duidelijke uitleg over de verdunning bij gebruik van een sprayer is zeer welkom. De bezorging door DHL laat zeer te wensen over; dit product kwam 2-3 dagen na de verwachte leverdatum. DHL maakt geen gebruik van gekoeld transport. Wat is de houdbaarheid/levensvatbaarheid van aaltjes als ze ongekoeld bewaard en vervoerd worden?

Aaltjes besteld als natuurlijke oplossing tegen mierennesten. Het was met 2 dagen geleverd. Binnen 4 dagen waren de nesten weg.

Geen effect

Ik heb netjes alle instructies opgevolgd voor de aaltjes tegen mieren. Zelfs overgedoseerd en goed vochtig gehouden. Helaas geen zichtbaar effect.

Een woord prima

Alles ging volgens afspraak, de producten van ecostijl werken zeer goed.

TEVREDEN

GELEVERT WAT IK HAD BESTELD ZEER TEVREDEN

Werkt niet

Ivm rouwvliegjes heb ik de aaltjes besteld. De aaltjes zouden met koeltransport geleverd worden maar werden uiteindelijk ongekoeld geleverd. Diezelfde avond (toch maar) meteen toegepast op al mijn plantenpotten in huis. Na twee a drie dagen zouden ze zijn verdwenen, maar dit was helaas niet het geval, sterker nog het zijn er meer geworden. Nu, twee weken later, ben ik nog steeds niet van het probleem af. En vraag me nog steeds af of ik gewoon pech had of het gewoon niet werkt.

Snel en het werkt

Dit werkt echt. Nu voor de 3e keer zakje opgehangen. In onze Leilinde

Gewoon zoals het hoort..

De bestelling was iets vertraagt en daar is goed over gecommuniceerd! Ga vooral zo verder

prima maar waarom alleen kleine aaltjes verpakking?

Ik moest 2x een kleine verpakking bestellen terwijl u ook grote verpakkingen aanbiedt maar die zijn online niet te krijgen, merkwaardig

Prima product

Makkelijk bestellen en snelle levering. Helaas heb ik maar een stuk of 15 lieveheersbeestjes larven in mijn kamerplant gezien ipv 50 wat ik had besteld. Verder werkt het wel beter dan pyrethrum

top werkt snel

snelle levering werk goed

Duidelijke info en goede service

De informatie over het product op de site was duidelijk en het bestellen verliep vlot. Handig ook dat er een gebruiksaanwijzing werd meegeleverd. De bezorging was vertraagd, maar dat lag niet aan EcoStyle.

Waar blijft het?!

Over het algemeen altijd tevreden over producten van Ecostyle. Nu ik iets via de website heb besteld i.p.v. in de winkel is het echter nog niet geleverd. Dat is op zich niet erg, maar ik heb ook geen bericht van vertraging gehad of dat het product niet leverbaar is.

Werkt perfect!

te lange levertijd

de levertijd van aaltjes was anderhalve week ipv 2 a 3 werkdagen. was jammer omdat ik hierdoor mijn plantjes minder snel kon planten in de tuin