Snelle levering. Perfect verpakt.

Breed assortiment. Goed omschreven producten. Levende aaltjes doen hun werk perfect!

Varenrouwmugjes succesvol verdwenen!

Dankzij de aaltjes van ECOstyle kan ik weer genieten van mijn planten. De rouwmugjes waren na ongeveer 2 weken totaal verdwenen. De aaltjes zijn makkelijk over de bloempotten te verdelen.

Gewoon top

Goede site, gemakkelijke betaling en vlotte levering. Precies wat je van een webwinkel wilt.

Eenvoudige bestelling en vlotte levering.

Na de bestelling volgde een tweetal dagen de levering, topservice !

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Beste Ruben, wat fijn om te horen!

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen... Duurt erg lang!

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen... Duurt erg lang!

Goedemorgen, Ik neem even contact met u op.

Product doet niet wat ik verwacht

Ik heb nematoden/aaltjes voor 22 euro besteld tegen de rouwvarenmug/larve. Volgens de omschrijving zou ik met drie dagen effect moeten zien, maar na een week was er niets veranderd. Voelt als weggegooid geld. Heb vervolgens een potje kaneel gekocht voor 80 cent, dit gemengd met water (meer info op internet) en dat lijkt wél te werken. Al met al een slechte (en ook nog eens relatief dure) productervaring. Ik heb geen klachten over het bestel en bezorgproces. Dit ging allemaal prima.

Beste Piet, Wat jammer om te horen dat u nog niet het gewenste resultaat ziet. Wanneer het om een hardnekkige plaag gaat, heeft het soms even tijd nodig. Ik neem contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd. Helemaal top!

Op een simpele wijze van de rouwvliegjes af

Zoals gewoonlijk uitstekend

Ik ben al jaren tevreden om de door u geleverde aaltjes.

Snel. Funktioneel

Goed resultaat

Super bedrijf

Aaltjes voor de emelten in mijn tuin gekocht. Snelle levering en goede kwaliteit.

Beste Astrid, Bedankt voor de fijne beoordeling!

Snelle levering en goed produkt

Vul ik niet in

Snel en effectief

Mijn bestelling was zoals beloofd snel in huis en dankzij een beknopte uitleg, eenvoudig te gebruiken. Eindelijk af van die vervelende rouwvliegjes.

Beste Jesse, Bedankt voor de fijne recensie en wat super om te horen!

Afwachten

Afwachten wat het doet, het is nu eenmaal een natuurproduct en dit was de 3e keer dat ik aaltjes heb gebruikt op mijn grasveld. Aangezien mijn buren het (nog) niet gebruiken is het lastig om de emelten aan te pakken. De ruime voldoende zit vooral in de acties van ECOstyle, zij hebben na de eerste behandeling die niet aansloeg zonder gedoe extra aaltjes gestuurd. Ook deze 3e levering door mij zelf besteld was snel en goed ontvangen.

Na tel. Informatie, goed geholpen

Was blij, dat mij verteld werd, dat ik de verkeerde aaltjes gekocht had. Heb het toch onder de buxus uitgegoten. Zonde om weg te gooien. Nw. Besteld voor de rupsbestrijding. Nu maar afwachten hoe de buxushaag in maart eruit ziet. Ik zie nu wel nw groen. Of dit stand houdt weet ik niet.

Vlotte verzending van de bestelling. Heb de stellige indruk ,dat aaltjes werken om onze engerlingenplaag onder de knie te krijgen. Willen volgen voorjaar weer bestellen.

helaas slecht

Ik had een doosje met lieveheersbeestjes gekocht. In zakjes gedaan en bij planten met luizen gehangen. Een aantal weken gewacht. Geen lieveheersbeestjes gezien, 18 euro armer, luizen eten door

Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. U heeft van ons de larven van de lieveheersbeestjes ontvangen. Het klopt dat u niet gelijk lieveheersbeestjes ziet. De cylcus van larve tot lieveheersbeestje is 4 tot 7 weken. U had echter al zeker minder luizen moeten gaan zien, dus ik neem even contact met u op.

Duidelijke informatie

Na telefonisch contact duidelijke informatie met goed advies welke producten ik zou moeten gebruiken. De tijd is te kort nog om de werking van de producten te kunnen beoordelen.

Prima service.

Doordat mijn bestelling erg lang onderweg was geweest en ik niet wist of het wel koel genoeg bewaard was gebleven en daarom nog bruikbaar was kreeg ik een nieuwe zending toegestuurd.

Keurige levering

Kan nog geen oordeel geven over het product. Heb het te kort geleden toegepast om al resultaat te kunnen zien.

mijn ervaring

mijn ervaring met Ecostyle was goed . het product wat ik bestelde heeft goed gewerkt al mijn emelten die is het gazon zaten zijn helemaal weg met de aaltjes van Ecostyle .

Wat fijn om te horen, super!

R

niet tevreden over het product

heb aaltjes gekocht tegen engerlingen, deze volgens beschrijving gemengd met water en over de vochtige bodem uitgegoten, dit was een week of vier geleden, toen ik afgelopen weekend een paar stuiken heb verpoot kwam ik in het stuk waar de aaltjes waren uitgegoten nog ongeveer 40 engerlingen tegen op een stuk van nog geen vierkante meter, dus in mijn opzicht helpen de aaltjes niets.

Beste Ewald, Wat jammer om te horen dat u geen fijne ervaring heeft met de aaltjes. Ik neem even contact met u op om tot een oplossing te komen.

Aaltjes FC tegen rupsen buxusmot 10 mln/20m2 doen hun werk !

Nadat ik een week geleden mijn 2 buxus-bollen heb bespoten met de de aaltjes, kom ik vandaag (een week later) in de bollen, veel uitgedroogde zwarte rupsen tegen. Dus het werkt ! Máár... ik kom ook nog een aantal levende rupsen en cocons tegen. Is het raadzaam om de behandeling te herhalen ? Mijn buxus bollen, omtrek 2.80 m, zijn aan de onderkant al behoorlijk kaalgevreten en ik weet niet of dat weer groen wordt ? Met vriendelijke groet, Huub Relouw