moet nog onderzoeken of het gewerkt heeft

Of de aaltjes inderdaad de vliegjes uit de pot hebben opgegeten.

Werkt perfect

Zonder bestrijdingsmiddelen, doel bereikt.

Snelle levering en duidelijke informatie

leverantie via DHL was een wanhoop

Product was veel te lang onderweg en dit had mogelijk gevolgen voor een goede werkzaamheid van het product. DHL levert nooit op tijd in tegenstelling tot Postnl.

Ik weet niet of de geleverde ongediertebestrijding werkt, dus kan het product niet beoordelen.levering was wel snel.

Dé ecologische oplossing tegen varenrouwvliegjes

Snelle levering, duidelijke instructies en de varenrouwvliegjes waren met 95% verminderd binnen 2-3 dagen! Werkt heel goed! De planten merken alleen wat van de hoeveelheid water die je erbij moet geven, maar de aaltjes zelf lijken niet schadelijk te zijn voor de planten.

Goed verzorgde en snelle levering

jammer ,geen resultaat

weinig effect gehad van de aaltjes voor gebruik tegen mieren alles gedaan volgens de voorschriften maar het resultaat is heel matig.

Goedemiddag Ton, Wij ontvingen uw onvoldoende beoordeling en nemen even contact met u op om te kijken waar het probleem precies zit. Het is zeker de bedoeling dat de aaltjes hun werk doen.

Snelle levering, heldere website

Prima. Het werkt echt met aaltjes tegen de rouw vlieg larven Wel vaak een tweede keer nodig na een maand

Snelle levering.

Snelle levering duidelijke gebruiks instructie.

Snel geleverd en goed uitgelegd!

Keurig geholpen met snelle levering ! Denk dat het al aan t werken is , al is dat natuurlijk niet meteen te zien ! Als de wortel vraat stopt zal dat zeker komende maand zichtbaar worden ! Snuit kever niet meer gezien

Betrouwbare, snelle service

De aaltjes werken, dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar als er iets mis gaat krijg je ook snel antwoord en advies.

Goed product en op tijd geleverd.

Prima product, Goede info op de site Goede levering

Geweldig.

Ik dacht dat er geen middel zou zijn voor mijn Taxuskever probleem terwijl ik zelf geen Taxus heb. Na vele dingen geprobeerd te hebben heb ik uiteindelijk dit middel gekocht met een verbluffend resultaat. Ik hoop dat mijn planten nu niet meer worden aangevreten.

Beste André, Wat fijn om horen!

Via het tuincentrum doorgekregen wat en bij wie er besteld kan worden wat we nodig hadden. De bestelling en aflevering verliepen probleemloos en snel. Een aanrader.

Niet tevreden, nu wel tevreden

Aanpassing na toezending alternatief product: Het product Rupsvrij heeft de beetjes wel gelimineerd, nu hopen dat de buxus weer springlevend wordt; maar de eerste tekenen zijm goed. Dank voor de reactie EcoStyle! Het door mij aangeschafte product heeft tot dusverre onvoldoende werking aangetoond. Wellicht omdat in de productomschrijving staat dat het product onder de 8c bewaard moet worden en snel toegepast worden; het product is ruim een week onderweg is geweest met DHL. Voor producten die gevoelig zijn voor temperatuur of snel moeten worden toegepast is het m.i. belangrijk dat deze snel geleverd worden. Dus wellicht is het product prima, maar door de levering niet (meer). Contact opnemen, helemaal prima!

Jammer dat u niet tevreden bent. Kunt u nog even laten weten hoe lang het is geleden dat de aaltjes zijn ingezet? Zij hebben namelijk wel even tijd nodig om hun werk te doen en te zorgen voor zichtbaar effect. Wij horen het graag nog even, mocht de werking alsnog niet naar wens zijn dan ontvangt u uiteraard een gratis nieuwe zending aaltjes van ons. Bij de verzending zijn de aaltjes zodanig verpakt dat zij meerdere dagen onderweg kunnen zijn voordat zij ingezet of langer bewaard worden. In dat laatste geval wordt gekoeld bewaren geadviseerd, maar tot dat moment ondervinden de aaltjes geen schade van het feit dat zij ongekoeld onderweg zijn.

duidelijke website en snelle levering

na eerst zoeken wat ik nodig had op google bij ecostyle gekomen, dankzij de duidelijke website mijn keuze gemaakt, vervolgens bleek het artikel (aaltjes) snel geleverd. Helaas blijken niet alle mot rupsen gedood te zijn

Product niet geleverd

Product ba 2 weken nog niet geleverd. Wel vriendelijke in communicatie, maar dat heeft mijn plant met schildluis niet geholpen :(

Er is duidelijk iets niet goed gegaan, heel vervelend! Wij nemen contact met u op om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Werkt uitstekend.

Ik had 4 planten waar rouwvliegjes in zaten. Behandeling gedaan met aaltjes. En nu de bodem nog vochtig houden. Maar ik zie geen vliegjes meer. Dus het werkt uitstekend.

Redelijk

Het was snel bezorgt en goed omschreven, helaas zijn de beestjes niet weg en juist vermeerderd

Beste Yana, Ik neem even contact met je op om te kijken waar het misgaat.

Wel betalen en niet leveren.

Ik kan geen invloed hebben op de manier van leveren. Dit ging dus helaas met DHL en die zijn mega onbetrouwbaar. Had ik dit geweten vooraf, dan had ik niet besteld.

Goedemiddag René, ik neem even contact met u op om te kijken waar het mis is gegaan.

Gemakkelijk en snelle levering.

Zeer goede ervaring met mijn bestelling. Gemakkelijk en snel afgeleverd.

Beste Erik, Bedankt voor deze fijne beoordeling!

Product werkt niet

Aaltjes gekocht voor flink bedrag. Maar mieren zijn niet weg uit grasmat

Goedemorgen, Wij ontvingen uw onvoldoende beoordeling en nemen even contact met u op om te kijken waar het probleem precies zit. De aaltjes horen hun werk naar behoren te doen, wij zijn benieuwd waar het euvel zit!

Alles volgens afspraak

Slecht

Het gras is 32 vierkante meter , ik heb voor 100 veirkante meter aaltjes besteld . Exact gedaan zo als de verpakking omschrijft en nu na 2 weken zitten de engerlingen er nog.

Beste Marcel, Wij zagen jouw onvoldoende beoordeling en willen graag even reageren. De aaltjes beginnen na hun inzet direct met hun werk, maar het uiteindelijke effect duurt wel even wat langer dan 2 weken. De aaltjes infecteren een engerling, na een paar dagen gaat de engerling dood. de aaltjes vermeerderen zich en gaan op zoek naar een volgende prooi. Dit proces van bestrijden duurt een aantal weken, waarbij de grotere larven boven de 2 cm minder gemakkelijk gedood worden. De engerling heeft een cyclus van 3 tot 5 jaar, het is bijna altijd nodig de aaltjes een paar jaar achter elkaar in te zetten om de plaag helemaal kwijt te raken. Daarbij kunnen de kevers die de engerlingen veroorzaken je tuin weer invliegen en opnieuw eitjes leggen, het blijft dus altijd een kwestie van het in de gaten houden en zo nodig handelen. Mocht je over een week of 3 nog geen effect bemerken dan horen wij dat graag nog even!

Ecomunitypark 1 8431 SM Oosterwolde

0516 43 31 31