Goede informatie over werking produkt en snelle bezorging.

Wel moet de bezorger aanbellen dat het pakket geleverd is en in de brievenbus ligt. Nu moesten we elk half uur de brievenbus gaan inspecteren vanaf de 7e etage,l

Wat mij tegen viel was dat ik nadat de aaltjes bezorgd waren, dat ik het in de koelkast moest beware

koelkast moest bewaren tot gebruik ervan. dus onderweg met/bij de bezorgdienst hoefde het niet gekoeld te worden.

Keurig

Netjes afgeleverd

Snelle service maar betwijfel of product werkt

Voor de tweede keer aaltjes besteld tegen taxus kever plaag. Aanwijzingen wederom gevolgd maar betwijfel of het werkt want zie geen resultaat. Erg jammer want het is een dure aankoop.

Werkt perfect!

Het was even pielen om de larfjes in de zakjes te doen (zachtjes met een pincet gedaan), maar het resultaat mag er wezen. Onze blauwe regen zat vol met zwarte luizen. Na 1,5 week zagen we al resultaat, nu na 3 weken bijna allemaal weg.

gemakkelijke dosering

nog even afwachten - nog maar pas gedaan

Er was iets fout gegaan met de bestelling maar dat is goed opgelost.

Er was iets niet goed gegaan met het doorvoeren van mijn bestelling. Toen ik een mail stuurde kreeg ik snel hulp en heeft de medewerker de order alsnog ingevoerd. De aaltjes waren er twee dagen later. Ik ben erg blij dat de aaltjes zo goed hebben geholpen. Bedankt!

Goed verpakt, op tijd

Snelle levering, duidelijke gebruiksaanwijzing

De zwarte luis is verdwenen en de clematis armandii groeit beter!

Prima product en snelle levering

Prima product, aaltjes werken goed voor het bestrijden van de varenrouwmug, en snelle levering!

Ik heb na een week nog steeds last van rouwvliegjes

Bestelling en levering waren prima. Alleeen lojkt het product niet te doen waar ik het voor heb aangeschaft. Na een anderhalve week nog steeds last van vliegjes

Beste Bas, De aaltjes hebben even de tijd nodig om hun werk te doen en alle larven te infecteren, tot ongeveer 3 weken kun je nog vliegjes tegenkomen. Het worden er in de tussentijd steeds minder, waarbij je rond de 3 weken een optimaal resultaat kunt verwachten. Mocht je over anderhalve week toch nog varenrouwmugjes spotten dan horen wij dat heel graag!

super service

super service. DHL is niet goed met straatnummers in amsterdam als er een toevoeging erbij zit. maar de medewerkers hebben het snel opgelost. dank

Zie geen snuitkevers meer, denk dus dat het geholpen heeft

Gewoon goed!

Er ging twee keer mis met de levering.

Het product (aaltjes tegen engerlingen) kan ik nog niet beoordelen, omdat ik de aaltjes pas twee keer uitgegoten heb en ik denk dat ik het nog minstens 2 jaar moet doen om resultaat te zien. Er werd per ongeluk slechts de helft van de order uitgeleverd. Deze fout is heel efficient hersteld door Ecostyle. De aflevering was overigens prima. Toen de andere helft geleverd werd, ontving ik deze keer geen mail van de bezorger wanneer er geleverd ging worden en ik kreeg ook geen bericht dat het pakje in de bus lag. Dat is jammer omdat ik geen zicht op de brievenbus heb. Je moet het spul nl. bij ontvangst meteen koel zetten. Maar ook op deze klacht werd spoedig en adequaat gereageerd en de aaltjes knabbelen zich op dit moment lekker rond.

Gemakkelijk besteld en snel in huis

Om de coloradokever te bestrijden moet je er snel bij zijn. Dankzij ECOStyle had ik de aaltjes om ze te bestrijden snel in huis met goede resultaten.

Dat is fijn om te horen!

Tot nu goed!

Ik had aaltjes besteld. Het us afwachten of het werkt op de buxus. Het was warm die dag toen ze bezorgd werden. Ben benieuwd of ze toch nog werken omdat ze gekoeld bewaard moeten blijven. Koelpad ertussen ?

Dat gaat vast goed komen. De aaltjes zijn tijdens hun verzending zodanig verpakt dat zij geen schade oplopen onderweg door temperatuur of andere omstandigheden. Het is daarbij deze zomer niet echt heel warm is geweest, u hoeft zich daarover geen zorgen te maken. Als de aaltjes na ontvangst niet gelijk ingezet worden, dan is het advies het pakketje tot gebruik in de koelkast te bewaren.

Met ecostyle zelf prima ervaring , maar het product (aaltjes tegen varenr.mug)heeft geen enkel eff

Het product aaltjes tegen de varenrouwmug heeft geen enkel effect gehad.

Goed mail contact en op de hoogte gehouden van de status bestelling en verzending.

snelle levering, duidelijke instructies

Het was eenvoudig een bestelling te plaatsen. Snelle levering met duidelijke uitleg hoe het product te gebruiken.

degelijk product snel geleverd

degelijk product snel geleverd, de rol met grasrand blijkt te voldoen aan onze verwachting

Volgens mij ben ik van engerlingen af.

Ik heb het gazon ruim 2 weken vochtig gehouden en zijn hopelijk de engerlingen allemaal dood. Het lijkt op dit moment goed , maar dat was vorig ook zo maar komen toch blijkbaar weer terug.

Uitstekend!

Vlotte levering van de aaltjes en ze werken heel goed, geen emelt of engerling meer te bekennen in het gazon.

Snelle levering op de afgesproken tijd en dag .

Snelle levering, goede producten

Uitgebreid aanbod, goede producten en snelle levering

Ecomunitypark 1

8431 SM Oosterwolde