Fijne (web)winkel

Ik kom al van oudsher in deze winkel. Nul ik verhuisd ben ook verschillende keren in de web-winkel schoenen gekocht. Fijne winkel en overzichtelijke site. Aanrader!

Prima schoenen en service

Mijn schoenen snel en accuraat bezorgd zijn

Goed bevallen

Fijn geholpen toen ik vooraf belde. Vriendelijke mensen. Snel in huis.

Werd netjes gebeld, dat er een klein kleurverschil was. Uiteindelijk bleek het mee te vallen. Ben wel blij met hun eerlijkheid en service door het geven van 20% korting.

Keurig en secuur

De schoenen werden snel en keurig verpakt toegezonden

Prettige winkel

Op de website kun je rustig het sortiment naar keuze bekijken. Ook of je maat nog voorradig is. In de winkel wordt je prettig verder geholpen om tot een goede keuze te komen.

GEWELDIG

WAT EEN FIJNE ERVARING, ONLINE BESTELLEN,EN IN DE WINKEL OP AFSPRAAK WANNEER IK WIL KOMEN PASSEN SUPER.

Fijne webshop

Webshop werkt makkelijk en schoenen de volgende dag al in huis.

prima service

prima service

Goeie service en communicatie

Zeer aanspreekbaar , goede communicatie na de trage doorkomst van mijn betaling. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en direct verwitiigd toen alles inorde was en kon vertrekken voor verzending

Netjes wordt je geholpen en beleefd.

Prettige winkel

Fijn en deskundig geholpen. Ik kom vaker!

mooie schoenen perfecte service en levering

Vrijdags helioform schoenen online besteld. Schoenen zien er precies zo uit als op de foto! Zaterdags schoenen al bezorgd!

zeer behulpzaam

Je wordt altijd prettig geholpen. Het assortiment is aardig en vooral het feit dat je de schoenen thuis nog 2 weken mag proberen maakt dat ik voor Van Alphen schoenen vanuit Den Haag naar Naaldwijk rijd.

Klasse zaak!

Was op zoek naar wandelschoenen. Zeer vakkundig en behulpzaam geholpen. En de schoenen bevallen uitstekend. Ik kom zeer zeker terug!

Het kopen via de webshop was voor mij voor het eerst als klant in de winkel werd ik altijd goed geholpen en het advies over de juiste schoen voor mij is uitstekend te noemen. De service achteraf is ook heel goed als er toch problemen zijn worden deze opgelost

Hele prettige winkel met veel service.

Deze winkel is echt een aanrader. De medewerkers nemen alle tijd voor je. Vriendelijk en behulpzaam!

Fijne winkel

Snelle levering. Vooraf gebeld met de winkel en werd vakkundig geholpen en te woord gestaan. Prettig.

Duidelijke website en snelle levering

Uitstekend.

Geweldige winkel met leuke dames die je echt goed helpen en uiteraard mooie schoenen .

Gemak dient de mens

Via de webshop wandelschoenen gereserveerd en in de winkel op afspraak gepast en afgerekend.

Goede wandelschoenen

We zijn tevreden met onze wandelschoenen en de snelle service

Goed!

Fijne overzichtelijke site. Snelle levering.

Fijn geholpen

Telefonisch erg goed te woord gestaan toen ik er niet helemaal uit kwam bij het bestellen van mijn schoenen. Geduldig en vakkundig. Fijne mensen. Prettige winkel.

snel en betrouwbaar.

levering binnen 2 dagen is in deze drukke tijd echt snel. De pantoffels zijn zoals ik verwacht had van dit merk. Nu maar hopen dat het de juiste maat is het is nl een sint cadeautje.