Geweldige service voor een aantal paar mooie schoenen

In een tijd waarin de winkels gesloten zijn en je online moet bestellen, is het fijn om dat bij lokale ondernemers te kunnen doen. De schoenen zijn dezelfde middag bezorgd in een aantal maten, waardoor iedereen al snel de juiste maat had. Mooi product en door het goede advies én de snelle bezorging, een ideale service!

s'morgens besteld via webshop in de middag bezorgd

fijne winkel en goede behandeling

Overzichtelijk en veel keus

Zeer vriendelijk geholpen. Schoenen werden persoonlijk aan huis gebracht. Retourneren en ruilen was geen probleem.

Hoewel de eerste zending niet goed was (verkeerde maat) werd nadat ik dit telefonisch had gemeld, direct een nieuw paar gestuurd dat ik de volgende morgen al heb ontvangen.

Service, product en prijs zijn top!

Service, product en de prijs verdienen een 10.

Helemaal super

Zulke snelle service...En word met een lach persoonlijk thuis bezorgd.

echter super maandag middag besteld en maandag avond al in huis echt supep service van van alpen top

Schoenen voor mijn moeder besteld. Ze is er heel blij mee

Besteld en op tijd bezorgd

Prettig

Snel en vriendelijk

Van Alphen helemaal Top dat wij en anderen online kunnen kopen/bestellen.

Van Alphen ga zo door u staat achter uw bedrijf service is prima als het u uitkomt wordt op het zelfde dag nog bezorgt echt heel goed. ik kan wel een heel verhaal gaan schrijven maar dat is niet nodig ik kan iedereen aanraden om bij Van Alphen schoenen te bestellen. Mvg

Prettige winkel

Ik slaag altijd weer bij Van Alphen. Helaas dit keer zonder persoonlijke hulp in de winkel maar via Internet snel geleverd leuke en goed passende schoenen aangeschaft.

Goede voorlichting op website en vlotte levering

Door de goede voorlichting op de website kon ik goed een keuze maken. Vervolgens werden de bestelde goederen heel snel geleverd.

super

super levering vlotte leverling goede kwaliteit best tevreden

prima manier om schoenen aan te kopen.

Snelle service, en teruggave van geld mocht de aankoop niet voldoen.

Fijne webshop

Overzichtelijk, duidelijk, snelle levering!

Snelle levering, goede service.

Duidelijke informatie ook over evt. retourneren. Wat niet nodig was trouwens want mijn nieuwe schoenen zitten oerfect.!

Supersnelle levering, geen probleem met retour. Een aanrader!

prima en snel geleverd!

snelle levering van mooie schoenen. helaas was 1 paar in verkeerde maat gestuurd. Hoop dat de juiste maat ook snel wordt geleverd!

Uitstekend.

Snelle, goed verzorgde levering. Ook het telefonisch contact met de firma was buitengewoon goed. Na retournering (meerdere soorten laarsjes besteld en 1 paar gehouden) is deze retourzending ook heel snel verwerkt.

Fijne website, snelle levering en als het niet past mag het gelukkig terug.

super!

vlotte levering, vriendelijk personeel, betrouwbaar!

Klopt met de beschrijving van het artikel

Zeer vlotte levering. Artikel past perfect

Snelle bezorging, voldoende e-mails ivm versturen

Zeer goed!

De door mij bestelde schoenen werden de volgende dag afgeleverd! Helemaal tevreden!

Snelle afhandeling

Heb schoenen besteld en helaas niet goed voor mij. Heb ze geretourneerd en een dag later al een mail dat ze ze hadden ontvangen. Zeer snelle afhandeling.