Hele fijne ervaring.

Voor het eerst schoenen besteld , wat een service, snelle levering, Keurige berichtgeving vooraf . Geeft vertrouwen

Top, snel en heel klantgericht

Heb een paar Lowa wandelschoenen besteld. Het contact was heel plezierig en klantgericht. De levering werd met de grootste snelheid in gang gezet, en toen ik nog vragen had over de levering werden die ook snel beantwoord en waar nodig uitgezocht. Levering liep uiteindelijk ook prima. Een zaak met echt hart voor de klant die ik zeer kan aanbevelen.

goede snelle service

goede snelle service en juiste levering!

supersnel en heel klantvriendelijk

Snelle levering, binnen een dag thuisbezorgd! Via betaling achteraf, prima geregeld! Ga zo door!

Top (web)winkel, ga zo door!

Fijne en duidelijke shop.

Fijne schoenen en goede service

Vanwege Corona via de webshop mijn schoenen besteld. Van Alphen heeft altijd fijne schoenen en een goede service.

Netjes ontvangen

Netjes ontvangen wacht nog op AfterPay dus super snel en makkelijk gegaan met bestellen.

gemakkelijk te bestellen en vlotte levering

gemakkelijk te bestellen en vlotte levering

Snelle levering, prima service.

Ik heb mijn schoenen besteld en al na 2 dagen gekregen. Met afterpay betaald. Alles prima verlopen.

bijzonder vriendelijk

telefonisch goed te bereiken, erg vriendelijk, goede service, zeer vlotte levering van schoenen

Prima service en snelle toezending, zeer netjes verpakt

Slaag altijd goed bij van Alphen

Nu schoenen online besteld, zitten super! Als ik in de winkel ben word ik altijd netjes geholpen.

vlotte levering

Zeer tevreden van mijn aankoop en de snelle levering in coronatijden

Was mijn eerste aankoop en alles vlot verlopen.

Prima webshop

Goede ervaring. Snelle levering, mooie schoenen.

Hele goede service

Fantastisch,vriendelijk,betrouwbaar.

Zeer vlotte service, mooie verzorgde verzending, supersnelle verwerking van de retourzending.

Goed! Erg tevreden!

De webshop heeft een groot assortiment aan schoenen. Ook is de website gebruiksvriendelijk. Ik zou deze website zeker aanraden!

Via de webshop schoenen gekocht. deze in de winkel terug gebracht daar keurig geholpen met een andere schoen keuze. prijs verschil netjes terug geboekt.

Ruime keuze, snelle levering

Op zoek naar schoenen bij een locale leverancier toch even gekeken bij Van Alphen. Heel goed bevallen. Ruime keuze, duidelijk en heel snelle levering. Voor herhaling vatbaar. Alleen de wijdte van de schoenen vraagt om een nadere uitleg.

vakkennis

al vaker schoenen gekocht, maaer steeds staat de vakkennis voorop bij de keuze. Deze keer via de webshop. Ook prima verlopen.

Vriendelijk en goed geholpen

On line besteld en in de winkel afgehaald, prima service

Helemaal goed

Mooie schoenen, goede levering.👍

Ontzettend goed geholpen bij de vragen via de telefoon. Snelle service zelfde dag nog verstuurd

Klasse

professionele en verzorgde bestelling