Topers

Top service je krijgt wat je koopt, De beloofd kwaliteit Ik heb er veel plezier van mijn handschoen Dankjewel Fight2win team

Super bedrijf.

Goede communicatie en prima levering. Gewoon perfect!!!

Super mooie bokshandschoenen!

Top winkel

Winkel waar kwaliteit en service voorop staan. Hier kom ik zeker nog eens terug!

Top kwaliteit spullen, zeer vriendelijk.

Tweede bokshandschoenen die ik heb gekocht, en helemaal top kwaliteit zeker het geld waard. Zal zeker aanraden om hier je spullen te kopen, ook hele aardige personen daar die je kunnen helpen met zoeken wat je wilt.

Goede service en vlot meedenken!

Ik heb 2 maanden geleden een bestelling geplaatst bij Fight2win, waarvan een artikel gehouden werd en een terug moest. Na telefonisch overleg waarin er goed werd meegedacht heb ik het overbodige product terug kunnen sturen, de bereidheid tot een oplossing was erg goed! Ook tevreden met het product wat ik wel gehouden heb, en ga zo dadelijk een nieuwe bestelling plaatsen :-)

Eerste bokshandschoenen gekocht en nu al super tevreden met de kwaliteit.

Top kwaliteit

Top kwaliteit goeie klanten service

Goed ervaring

Spullen van goede kwaliteit en snel geleverd

Personelijke benadering

Wat leuk. Bestel je iets voor je kleine vent. Krijgt hij de spullen binnen en zit er ook nog een personelijke boodschap bij. Ik hou hier van.

Snelle levering, fijne producten!

Hayabusa bandages besteld, super snel geleverd. Erg blij met de bandages, precies genoeg stretch en lekker lang. Binnenkort nieuwe handschoenen bestellen!

Mooie producten en snelle levering

Goed!

Bestelling werd snel geleverd. Mooie kleding en accesoires.

Hi Barbara! Bedankt voor je review. We zien blij dat u tevreden bent met de artikelen en de snelle levering :) Hierbij jouw unieke kortingscoupon van €5: barbarakorting5 Mvg, Georgio Fight2win

Geweldige kwaliteit

De bokshandschoenen en boksshort zijn van goede kwaliteit en op tijd geleverd. Mijn dochter en ik zijn er helemaal happy mee! Bedankt voor de geweldige service ook!

Bedankt voor je review Ouarda! Hierbij jouw kortingscode: Ouardakorting5 Met vriendelijke groet, Georgio

Goeie vechtsportwinkel

Hi Sako, Bedankt voor je reactie! Hierbij jouw kortingscoupon voor €5: sakokorting5 Met sportieve groet, Georgio Fight2win

Goede en snelle levering

Pas nieuwe spullen voor onze oudste zoon gekocht en die was wederom superblij met zijn nieuwe set en ga zeer binnenkort weer bestellen voor onze jongste zoon die het kickboksen ook ontdekt heeft. Snelle levering en bij de meeste spullen ook een duidelijke aanduiding qua maatvoeringen

Beste Edward, Bedankt voor je reactie! Wij zijn blij dat hij blij is met zijn set. Hierbij jouw kortingscoupon: edwardkorting5 Met vriendelijke groet, Georgio Fight2win

Goede kwaliteit en top levering

Alweer een tijdje geleden voor mijn kinderen twee kickboks sets aangeschaft. Heel tevreden over de kwaliteit en de snelle levering. Kom zeker nog eens terug.

Duidelijke site, snelle levering

Hayabusa T3 handschoenen uitgekozen via de site op vrijdagochtend en op zaterdag al bezorgd via PostNL. Fijne handschoenen en conform de productomschrijving op de site

Telefonische service, snelle levering

Gisteren gebeld voor de HAYABUSA T3 LX BOKSHANDSCHOENEN inclusief scheenbeschermers. Na goed telefonisch advies tot online aankoop overgegaan. Vandaag de spullen direct binnengekregen. Vanavond meteen uittesten tijdens de kickboxles.

Enthousiaste en ervaren mensen met top kwaliteit spullen!

Na de lockdown weer begonnen met bokszaktraining, maar merkte dat mijn bokshandschoenen zijn beste tijd wel gehad hadden. Na een miskoop online bij een andere webshop, besloten om naar de winkel van Fight2Win te gaan. Een echte aanrader! Leuke ontvangst, enthousiaste mensen en top kwaliteit spullen! Super fijn om alles te passen en advies in te winnen. Ben vertrokken met bokshandschoenen, scheenbeschemers en een mooie tas! Team Fight2Win, bedankt voor de leuke extra cadeaus en de volgende keer komen wij zeker weer langs.

Uitstekende en vriendelijke service.

Vriendelijk verwelkomd, meteen doelgericht en budgetgericht geholpen. Kreeg zelfs complimentaire bandages en bidon.

Top kwaliteit!!!

T-shirt en andere sportspullen besteld, zeer tevreden.

geweldig

dit is de beste combatsport winkel van nederland.

Hayabusa handschoenen besteld en zijn snel aangekomen en keurig in een doos verpakt.

The best and the most prepaired!

Már régóta terveztem, de sajnos a vírushelyzet nem engedte, viszont a mai napon végre sikerült ellátogatnom az üzletbe, ahol a legprofesszionálisabb edzőfelszerelések és kiegészítők tömkelege tárult elém, hatalmas szortimenttel rendelkeznek! Mindez mellett pedig egy olyan szakértő csapat áll az üzlet mögött, akik több évtizedes tapasztalattal és szakértelemmel bírnak, és egy személyre szabott szolgáltatást nyújtva igyekeznek minden igényt kielégíteni. A weboldaluk profi,jól átlátható, könnyen kezelhető. Csak ajánlani tudom!