Deskundig advies, ook telefonisch. Nemen echt de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Geweldige klanten service

Heb gebeld ivm met een betaling er was iets verkeer gegaan en ben super vriendelijk geholpen aan de telefoon er werd zelfs een betalings verzoek via mail gestuurd super bedankt daarvr dit was trouwens een kado voor de kleine van mn nichtje dus niet voormezelf

Zit goed maat omschrijving aan de hand van de kilo’s ook haal goed.

Klantgericht en prettige communicatie

Snel geholpen en direct antwoord op een vraag, ook als je die per mail stelt. Dank voor de service en ben blij met mijn aankoop!

Prettig bezoek, kundig advies

Was in de buurt en besloot langs te gaan. Leuk gesprek met bevlogen eigenaar. En ook nog goed advies en de juiste bokshandschoenen mee naar huis!

Ik werd zelfs even gebeld, om de bestelling door te nemen. Super service!!

Razendsnelle service met een persoonlijke touch. Ging het overal maar zo.

Super zaak

Ik ben bij Fight2Win geweest om handschoenen, scheenbeschermers, bescherming en kleding aan te schaffen om te gaan beginnen met kickboksen. Ik ben zeer vriendelijk geholpen en ben daarnaast top geadviseerd over eigenlijk alles wat bij de sport komt kijken. Zo had ik bv dingen op mijn lijstje staan waar mij een beter alternatief voor geadviseerd werd (wat zelfs goedkoper was) en de voor en nadelen van bepaalde producten werden mij ook duidelijk uitgelegd. Daarnaast vond ik het fijn om alles even te kunnen passen en/of voelen, de voorraad is enorm. Ik kan een ieder aanraden naar de winkel te gaan en ben er van overtuigd dat je dan hetzelfde zal ervaren..

eerlijke service

Locatie wat lastig te bereiken. Niet heel groot, wel verstand van zaken, en daar gaat het om.

Enorm goede service!!

Snelle en goede service

Super service!

Mijn bokshandschoenen waren helaas snel kapot. Te snel vond ook fight2win. Na 1 mail met foto, direct nieuwe handschoenen gekregen. Kortom, zeer tevreden over de service!

Snel en een goed product

Het product werd zelfs eerder bezorgd dan gedacht. Nu heb ik oorbeschermers die niet van mijn hoofd afglijden tijdens de BJJ-les. Met de vorige konden mijn sparringpartners mij zelfs wurgen.

Prettige winkel

Erg fijne winkel met voldoende keuze. Voor iedere behoefte passende producten en goed geholpen bij het vinden van het juiste product voor mij.

Ik ben erg goed geholpen

Top service!

Zowel de winkel als de service was super!

Hoi Chantal, was gezellig. Bedankt voor jullie bezoek aan onze winkel en aanschaf van de nieuwste XPRT Pro Black 3.0 kickboks set! Succes met trainen!

Super advies en service!

Ik zocht naar bokshandschoenen en ben na advies op afstand voor KIng Pro gegaan, vlotte service gekregen en online bestelling ging makkelijk!

Beste Jonathan, bedankt voor je aanschaf en beoordeling. Veel boksplezier met de uitstekende King Pro bokshandschoenen!

Goede zaak

Deskundig advies, groot assortiment zowel online als in de winkel zelf, met een gezonde dosis Rotterdamse gezelligheid, wat wil je nog meer?

Super reactie Robert :D Fijn je een tevreden trouwe klant bent. Veel plezier nog met Krav Maga

Eerlijk advies

Lastig te vinden, maar je komt ook bewust om iets te kopen. Vriendelijke eigenaar. Eerlijk en deskundig advies wat je wel en zeker niet moet kopen. Blij met mijn roze bokshandschoenen! Gelukkig is Nieuwerkerk best groot ;)

Hoi Mandy, fijn je zo tevreden bent. Veel plezier met je mooie XPRT bokshandschoenen

Goed spul.

Goed spul. Vriendelijke eigenaar.

Mailen of langs gaan ze helpen altijd zo goed mogelijk. We hebben nu 2 leuke setjes die goed passen voor de kids.

Prima kwaliteit en prima verzending

Alles top!

Zeer goede service

Ze zijn bij Fight2Win ongelofelijk vriendelijk. Ik ben gebeld over mijn bestelling en ik ben super goed en vriendelijk geholpen. Ik heb zelf te laat op de avond besteld en kreeg toch de volgende dag gelijk mijn bestelde spullen binnen, dankzij hun goede service. De kwaliteit van de producten die ze verkopen is super, alles gaat erg lang mee. Ze weten goed wat ze verkopen. Deze winkel is echt een aanrader!

Beste Manon, hartstikke bedankt met uw bestelling en mooie beoordeling. Heel fijn om te horen dat de XPRT bokshandschoenen zo goed bevallen en dat uw vorige paar zo lang is mee gegaan. Wij wensen u nog veel sportplezier met de nieuwe 14 oz XPRT Style bokshandschoenen! Sterkte nog met de jetlag ;)

zeer goede service en super vriendelijk personeel

Bij binnenkomst meteen goed ontvangen. De verkoper/eigenaar heeft er veel verstand van en mij daarom ook goed geholpen. Zeer vriendelijk en neemt ook zijn tijd voor een praatje! XPRT BOKSHANDSCHOENEN TOP GLOVES

Hoi Olaf, hartstikke bedankt voor je beoordeling en bezoek aan onze winkel! Veel boksplezier met de geweldige XPRT Bokshandschoenen!

Persoonlijk, professioneel en vriendelijk geholpen.

wij Moesten even zoeken, toch maar even gebeld en we konden op hun terrein parkeren. Bij binnenkomst worden wij super vriendelijk en professioneel geholpen en gingen met een zeer tevreden gevoel weg. Trouwens, het was een heerlijk bakkie koffie 😃

Beste Roos, bedankt voor uw bezoek aan onze winkel en mooie beoordeling. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid was. Waar de reis ook heengaat, veel plezier alvast ;)

Proffesioneel

Hebben verstand van de producten die ze in huis hebben. Goed ontvangen en zeer tevreden weg.