Uitstekende en vriendelijke service.

Vriendelijk verwelkomd, meteen doelgericht en budgetgericht geholpen. Kreeg zelfs complimentaire bandages en bidon.

Top kwaliteit!!!

T-shirt en andere sportspullen besteld, zeer tevreden.

geweldig

dit is de beste combatsport winkel van nederland.

Hayabusa handschoenen besteld en zijn snel aangekomen en keurig in een doos verpakt.

The best and the most prepaired!

Már régóta terveztem, de sajnos a vírushelyzet nem engedte, viszont a mai napon végre sikerült ellátogatnom az üzletbe, ahol a legprofesszionálisabb edzőfelszerelések és kiegészítők tömkelege tárult elém, hatalmas szortimenttel rendelkeznek! Mindez mellett pedig egy olyan szakértő csapat áll az üzlet mögött, akik több évtizedes tapasztalattal és szakértelemmel bírnak, és egy személyre szabott szolgáltatást nyújtva igyekeznek minden igényt kielégíteni. A weboldaluk profi,jól átlátható, könnyen kezelhető. Csak ajánlani tudom!

Aanrader!

Afgelopen week voor de eerste keer bokshandschoenen gekocht. Het is dan toch een beetje zoeken naar de juiste materialen. Ik heb echt top advies gekregen, aan alles wordt gedacht. Top verkopers. Wij komen absoluut terug!

Super geholpen, (h)eerlijk Rotterdams.

Een hele fijne zaak met een grote collectie en voorrraad. Mensen met verstand van zaken en een gezellige babbel. Ik heb de XPRT Prro Wit uiteindelijk gekocht en heb super zin in mijn tweede bokstraining sinds jaren! Ga langs, schroom niet!

Bedankt voor je leuke bezoek en uiteraard aanschaf van geweldige bokshandschoenen!! Tot een volgende keer en boks ze ;)

Echt een topper! Super klantvriendelijk!

Bokskleding voor mijn zoontje gaan kopen. Wat een geweldige ervaring voor een eerste keer boks aanschaf! Super klantvriendelijk en wordt heel erg met de klant meegedacht. AANRADER!

Goede service en ruime keuze aan producten

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriend nieuwe bokshandschoenen. Helaas was dit de verkeerde maat. We konden zo terug, werden goed geholpen met de juiste maat te vinden en de verkoper was heel erg aardig! Er was super veel keuze!

Hoi Charlotte, superfijn om te lezen en fijn dat jullie het kwamen afhalen in de winkel en ook daar omruilen :) Scheelt weer pakketten heen-en-weer sturen! Heel veel sportplezier met de gave XPRT Midnight bokshandschoenen!!!

Super service en klantvriendelijk

Ik bestelde op donderdag een stootkussen als verjaardagscadeau voor een vriend die vrijdag jarig was. Helaas had ik zelf te laat besteld, zodat het pakketje pas zaterdag zou worden geleverd. Vrijdag ochtend belde de eigenaar van de fight2win of ik thuis was want zijn vader was in de gelegenheid om het pakketje die vrijdagmiddag nog bij mij in Rhoon langs te brengen. Ik vertelde dat het perfect uit kwam en ik het een superservice vond en dat ik daardoor het cadeau nog diezelfde avond aan mijn vriend kon geven. Kortom ik hoorde een enthousiaste ondernemer die alles doet voor een tevreden klant. Topzaak !

Beste John, hartstikke bedankt voor uw fijne review en uiteraard uw order. Das zeker fijn om te horen in deze tijd :) Fijn dat het gewaardeerd werd en tot een volgende order. Team Fight2Win

Aanbeveling

Fijne webshop heel overzichtelijk desondanks toch besloten de winkel te bezoeken omdat ik wat vragen had en wilde passen.Zeker een aanrader omdat de eigenaar heel bekwaam is en goed advies geeft. Verder is er heel veel keus in niet alleen bokshandschoenen maar ook kleding en andere benodigdheden. Daarnaast is de winkel goed te bereiken en kun je gratis parkeren in de buurt dus zeker een aanrader.

Beste Marianne, bedankt voor je bezoek en fijne review! Veel sportplezier met de XPRT Midnight Gloves!

Topkwaliteit!

De Twins BGN hebben een uitstekende kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Soepel

Een uitgebreide website met een uitgebreide en fijne zoekfuncties en filteropties. Kwalitatieve producten. En snelle levering. Top ervaring.

Bestelling geplaatst voor een sporttas via de webwinkel, deze snel in huis alleen zat er een fabricagefout in. Contact gehad met fight2win, mail gestuurd met foto's en retour gezonden. Was allemaal geen probleem super service en hun een nieuwe sporttas weer toegezonden. Niet alleen het assortiment maar zeker ook de service die ze bieden is het zeker een aanbeveling.

Klantvriendelijk

Op oudejaarsdag tijdens de lockdown voor de zekerheid maar opgebeld om te vragen of bestellingen ook afgehaald kunnen worden. Eigenlijk zou de winkel vroeger sluiten aangezien alle openstaande bestellingen al ingepakt en verstuurd waren. Toch hield men de winkel nog een uurtje langer open zodat ik in de gelegenheid was om mijn bestelling af te halen. Super service en meedenken met de klant.

Venum shirt en broekje besteld. Alles snel geleverd.

Super geholpen!

Als rookie binnengestapt en buitengewoon goed advies gekregen. Altijd fijn om bij een echte speciaalzaak binnen te stappen, waar ze van de hoed en de rand weten. Ik ben super blij met de gear die ik heb aangeschaft.

Na een vervelende situatie bij de concurrentie, mijn Hayabusa bokshandschoenen besteld bij Fight2Win. 2 dagen later werden de handschoenen geleverd + er zat een leuke drinkbidon bij. Nadat mijn bestelling na meer dan 2 weken bij de concurrentie niet geleverd werd, en ik ondertussen mijn handschoenen bij Fight2Win besteld had, was ik ook mijn bundelkorting kwijt. Maar bij de bokshandschoenen zat nog eens een kortingsbon van €5. Wat alles weer goedmaakt. Er volgt nog een bestelling. Topservice!

Prettig professioneel advies van een voormalig topsporter

Prettig professioneel advies van een voormalig topsporter

Kleine, gezellige zaak met goede service.

Vandaag voor het eerst bezocht om Twins Specials BGN te passen en een lekker warme Hayabusa hoodie te halen. Beiden ook gekocht, samen met nog een Venum t-shirt. De verkoper/eigenaar heeft ons super geholpen en laat je gelijk “thuis” voelen. Hij weet waarover hij praat. Wij hebben onze nieuwe favo (web-) fysieke vechtsportwinkel gevonden, en komen hier zeker terug.

Toffe winkel

Ik ben goed geholpen. En een vriendelijk personeel

Snelle service, netjes verpakt.

Top zaak!

Goede service en kennis van zaken!! Ik kom zeker terug!!

Supersnelle service

Duidelijke en goede service!

Zondag een boksbroekje voor mijn dochter besteld. Vandaag al binnen. Snelle levering. Dochter helemaal blij ze gaat morgen met nog meer plezier boksen in haar nieuwe stoere broekje!