Super service en klantvriendelijk

Ik bestelde op donderdag een stootkussen als verjaardagscadeau voor een vriend die vrijdag jarig was. Helaas had ik zelf te laat besteld, zodat het pakketje pas zaterdag zou worden geleverd. Vrijdag ochtend belde de eigenaar van de fight2win of ik thuis was want zijn vader was in de gelegenheid om het pakketje die vrijdagmiddag nog bij mij in Rhoon langs te brengen. Ik vertelde dat het perfect uit kwam en ik het een superservice vond en dat ik daardoor het cadeau nog diezelfde avond aan mijn vriend kon geven. Kortom ik hoorde een enthousiaste ondernemer die alles doet voor een tevreden klant. Topzaak !

Beste John, hartstikke bedankt voor uw fijne review en uiteraard uw order. Das zeker fijn om te horen in deze tijd :) Fijn dat het gewaardeerd werd en tot een volgende order. Team Fight2Win

Aanbeveling

Fijne webshop heel overzichtelijk desondanks toch besloten de winkel te bezoeken omdat ik wat vragen had en wilde passen.Zeker een aanrader omdat de eigenaar heel bekwaam is en goed advies geeft. Verder is er heel veel keus in niet alleen bokshandschoenen maar ook kleding en andere benodigdheden. Daarnaast is de winkel goed te bereiken en kun je gratis parkeren in de buurt dus zeker een aanrader.

Beste Marianne, bedankt voor je bezoek en fijne review! Veel sportplezier met de XPRT Midnight Gloves!

Topkwaliteit!

De Twins BGN hebben een uitstekende kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Soepel

Een uitgebreide website met een uitgebreide en fijne zoekfuncties en filteropties. Kwalitatieve producten. En snelle levering. Top ervaring.

Bestelling geplaatst voor een sporttas via de webwinkel, deze snel in huis alleen zat er een fabricagefout in. Contact gehad met fight2win, mail gestuurd met foto's en retour gezonden. Was allemaal geen probleem super service en hun een nieuwe sporttas weer toegezonden. Niet alleen het assortiment maar zeker ook de service die ze bieden is het zeker een aanbeveling.

Klantvriendelijk

Op oudejaarsdag tijdens de lockdown voor de zekerheid maar opgebeld om te vragen of bestellingen ook afgehaald kunnen worden. Eigenlijk zou de winkel vroeger sluiten aangezien alle openstaande bestellingen al ingepakt en verstuurd waren. Toch hield men de winkel nog een uurtje langer open zodat ik in de gelegenheid was om mijn bestelling af te halen. Super service en meedenken met de klant.

Venum shirt en broekje besteld. Alles snel geleverd.

Super geholpen!

Als rookie binnengestapt en buitengewoon goed advies gekregen. Altijd fijn om bij een echte speciaalzaak binnen te stappen, waar ze van de hoed en de rand weten. Ik ben super blij met de gear die ik heb aangeschaft.

Na een vervelende situatie bij de concurrentie, mijn Hayabusa bokshandschoenen besteld bij Fight2Win. 2 dagen later werden de handschoenen geleverd + er zat een leuke drinkbidon bij. Nadat mijn bestelling na meer dan 2 weken bij de concurrentie niet geleverd werd, en ik ondertussen mijn handschoenen bij Fight2Win besteld had, was ik ook mijn bundelkorting kwijt. Maar bij de bokshandschoenen zat nog eens een kortingsbon van €5. Wat alles weer goedmaakt. Er volgt nog een bestelling. Topservice!

Prettig professioneel advies van een voormalig topsporter

Prettig professioneel advies van een voormalig topsporter

Kleine, gezellige zaak met goede service.

Vandaag voor het eerst bezocht om Twins Specials BGN te passen en een lekker warme Hayabusa hoodie te halen. Beiden ook gekocht, samen met nog een Venum t-shirt. De verkoper/eigenaar heeft ons super geholpen en laat je gelijk “thuis” voelen. Hij weet waarover hij praat. Wij hebben onze nieuwe favo (web-) fysieke vechtsportwinkel gevonden, en komen hier zeker terug.

Toffe winkel

Ik ben goed geholpen. En een vriendelijk personeel

Snelle service, netjes verpakt.

Top zaak!

Goede service en kennis van zaken!! Ik kom zeker terug!!

Supersnelle service

Duidelijke en goede service!

Zondag een boksbroekje voor mijn dochter besteld. Vandaag al binnen. Snelle levering. Dochter helemaal blij ze gaat morgen met nog meer plezier boksen in haar nieuwe stoere broekje!

klantgericht

Na een bestelling te hebben geplaats, leek het alsof mijn scheenbeschermers te groot waren. Heel handig en super dat ze via WhatsApp zelfs op een zondag een reactie gaven. Met een online advies (foto's en telefoongesprek) bleken ze wel te passen, maar moest ik de band anders positioneren. Heel erg bedankt!!!!!

Goede producten, snelle levering en klantvriendelijk!

Super geholpen

Goede en deskundig advies. Hebben kennis van de producten

Top service en kwaliteit spullen!!

Vandaag eindelijk geslaagd voor een nieuwe hayabusa hoofdbeschermingskap. Was al wat zaken afgeweest maar deze hadden ze nergens op vooraad of konden deze niet leveren. Vandaag vanuit Den Haag naar Fight 2 win gereden omdat ze hier deze kwaliteit spullen wel verkopen en ook nog eens op vooraad hebben. Bedankt voor de goede service en uitleg.

Goede handschoenen gekocht.

Hoi David, bedankt voor je reactie! We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen!

Top bedrijf!!

Bedrijf is zeer goed telefonisch en per mail bereikbaar. Elke keer als ik iets bestel heb ik het de volgende dag al in huis. Problemen lossen ze meer dan netjes op!! Zeer klant vriendelijk. Hier ben je geen nummertje en je word echt zeer goed geholpen. Oftewel echt een aanrader om hier te kopen.

Beste, bedankt voor uw reactie en bestelling uiteraard! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen! Train ze en veel sportplezier!

Goede spullen en goede service

Vandaag heb ik mijn boks spullen opgehaald in de winkel. Goed geholpen, goede spullen en super aardig geholpen!

Beste Rachelle, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Vertel het door ;)

Perfecte service

Aantal weken geleden bokshandschoenen gekocht . Goed geholpen , goede service. Alles kunnen aanpassen, mooie zaak. Als ik weer wat nodig heb , ga ik zeker hierheen of bestel ik het online via hun webshop.

Geweldig !!!

ik heb voor het eerst besteld via de webshop daarna even gebeld en bleek dat ik de spullen veel te klein besteld had ik werd heel fijn geholpen en had alles heek snel thuis