Prettige benadering

Professionele benadering van iemand met kennis.

Beste JP, bedankt voor je bezoek aan onze winkel en beoordeling. Veel succes met de Shockdoctor tok en we zien je graag terug als nieuwe Twins handschoenen zoekt.

Goed advies en ruime keuze

Ik heb heel goed advies gekregen om de juiste kickboks artikelen aan te schaffen. De keuze van de producten is ruim en de kwaliteit super!

Winkel zoals het hoort

Winkel met alleen kwaliteits spullen, een zeer ervaren verkoper met dus verstand van zijn artikelen. Makkelijk bereikbaar en eerlijke prijzen.

Beste Marijn, bedankt voor je bezoek aan onze winkel/showroom en beoordeling. Veel plezier van de geweldige Hayabusa handschoenen! Een uitstekende keuze! Veel succes met de bokslessen en het gitaren!

Toegankelijk, vriendelijk en een prima prijskaart voor de bokshandschoenen.

Beste Sem, bedankt voor je aankoop en beoordeling!

Beste Peter, bedankt voor je aankoop en beoordeling! Veel sportplezier!

Klantvriendelijk en deskundig

Warm ontvangst en deskundig geholpen

Beste José, bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en aankoop van een leuke rode kinder kickboks set! Veel plezier en tot ziens!

Top! Goede persoonlijke aandacht voor de klant!

Hoi Nikky, bedankt voor je bezoek aan onze winkel en beoordeling! Veel plezier met de XPRT Topgloves!

Netjes geholpen. Gewoon eerlijk advies

Hoi Jack, bedankt voor je bezoek aan onze shop en beoordeling. Veel plezier met je Twins kickboksset en succes met de kunstwerken ;)

Veel keus, relaxde gasten!

Groot assortiment, behulpzame relaxde medewerkers!

Top service!

Mannen waren heel vriendelijk en wisten waar ze ‘t over hadden👍

Fijne professionele shop

Vriendelijk personeel, goede service en adviezen. Nemen echt de tijd voor je.

Fijn om verschillende handschoenen te proberen

Prima zaak. Goed aanbod aan handschoenen waar ze zelf achter staan. Fijn om verschillende modellen te kunnen proberen.

Beste Joep, bedankt voor je reactie. Veel trainingsplezier de verse Twins BGN bokshandschoenen! Uitstekende keuze!

Gevonden waar ik naar opzoek was, prima ervaring.

Ik was op zoek naar hand wraps en besloot de winkel op te zoeken. De winkel was een beetje lastig te vinden maar voor de rest was alles top, we werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen in de winkel.

Beste Nathan, bedankt voor je bezoek aan onze winkel en aanschaf van fijne Venum Gelwraps. Veel plezier met Thaiboksen! Tot de volgende keer.

topservice

Via de site 3 paar verschillende maten bokshandschoenen gekocht. Na de snelle levering bleken 2 paar niet goed te passen. Omruilen was geen probleem en de levering van de nieuwe handschoenen was ook weer rap. Al met al zeer tevreden!

Beste Gérard, bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel sportplezier met de nieuwe XPRT bokshandschoenen!

Goede spullen

Ondanks een niet goed werkende website en een chat die niet beantwoord werd, wel tevreden over de geleverde spullen.

Beste Martijn, bedankt voor uw bestelling en reactie. Fijn dat de spullen en levering goed waren. De website is al geruime tijd in ontwikkeling en gisteren is onze geheel nieuwe website na lange tijd live gegaan. Veel sportplezier met de Twins kickboks set.

Hele goede service!

Hele goede service en je krijgt erg snel een reactie als je iets vraagt.

Perfect geholpen!

Aardige / behulpzame man, wist me goed te adviseren welke bokshandschoen voor mij goed zijn. Geen op of aanmerkingen. Topzaak!

Goede producten en goede service

Producten zijn kwalitatief uitstekend. Snelle levering. En goede service. Bij mij was er iets misgagaan met bestelling. Maar na een telefoontje werd het gewoon nagestuurd. Super goed!!!

Beste Daniël, bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Veel sportplezier met de uitstekende materialen!

Iets wat lastig te vinden. Maar vriendelijk en goed geholpen.

Top zaak 👍👍

Super goed geholpen ! Heel erg bedankt voor de hulp .

Goed geholpen de winkel

Ik ben zeer goed geholpen in de winkel

Beste Milli, fijn om dat te horen. Veel plezier met de kickboksset!

Zitten stevig

Snel geleverd en mooie handschoenen prettig in gebruik

Super snelle verzending

Vriendelijke mensen die mijn verkeerde bestelling met een dag in orde maakten. Super!!

vlotte verzending van de bandages

vlotte verzending van de bandages

Deskundig advies, ook telefonisch. Nemen echt de tijd om al je vragen te beantwoorden.