Geweldig !!!

ik heb voor het eerst besteld via de webshop daarna even gebeld en bleek dat ik de spullen veel te klein besteld had ik werd heel fijn geholpen en had alles heek snel thuis

Beste, bedankt voor uw reactie en bestelling uiteraard! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen! Train ze en veel sportplezier!

Super mooie Bokshandschoenen en scheenbeschermers besteld voor mijn zoontje snelle levering en strakke prijs top jongens

Beste Remco, fijn dit te lezen! Veel kickboksplezier met de mooie spullen nu de sportscholen eindelijk weer volledig open gaan!

leuke mensen

was een aardige gast, houd duidelijk van de sport.

Beste Maher, bedankt voor je reactie en beoordeling! Fijn dat je bezoek naar tevredenheid was... en ja we zijn overduidelijk vechtsportliefhebbers ;) Train ze!

super goed

heele snelle levering en goede kwaliteit

Fijne zaak

Ze hebben alles op voorraad, snelle levering en vriendelijke service!

Beste Mariëtte, bedankt voor uw enthousiaste bezoek aan onze shop en review! Veel thuis trainingsplezier gewenst zolang de sportscholen dicht zijn met de handpads! Hopelijk zijn ook de Hayabusa gelwraps naar wens!

assortiment / service & betrokkenheid

Bestelling Twins / Pads om 16.00 uur besteld. !6.15 uur gebeld door eigenaar Fight2Win met de bedeling dat hij ook in Rotterdam woont en de handpads thuis kan kan komen afgeven. !7.30 afgeleverd, onderscheidende & uitstekende & persoonlijke service.

Beste Bastiaan, bedankt voor uw bestelling en beoordeling. We wensen u veel boks- en trainingsplezier, ook in deze wat mindere tijd. Aan de geweldige Twins handpads zal het in ieder geval niet liggen! Tot een volgende keer!

Fijn

Hayabusa handschoenen, Hayabusa pads, King scheenbeschermers en een super pro trapkussen. Heel erg bedankt voor de eerlijke adviezen. Wij komen binnenkort een boksbal halen. Tot snel!

Leerzaam

Goede service is heel eerlijk en heb nog maar trucjes geleerd !

Fijn om te horen. Hopelijk heb je veel plezier van de Booster Extreme Pads.

Sehh

Sehh

Topservice !!

Mijn dochter wou graag roze taekwon-do beschermers. Maar een set die matchen qua kleur was in eerste instantie lastig. Maar ze hebben het magazijn op de kop gegooid en toch nog een set gevonden die matchen. Dochter helemaal blij !!

Beste Danny, bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen u tevreden bent!

Gewoon super

Fight2win is echt een super winkel ze leveren snel en als er iets is wordt je meteen geholpen echt heel blij dat ik deze winkel ben tegengekomen!!

Beste Jan, bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen u tevreden bent! We doen ons uiterste best goed producten en goede service te leveren!

Snelle levering en goede kwaliteit van het product.

Beste Ton, bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen u tevreden bent! We doen ons uiterste best een goed product en goede service te leveren!

Snelle verzending

Erg goede medewerking bij het ruilen van producten.

Ik had een Twins set besteld, maar na het passen van de handschoenen wilde ik toch liever een andere handschoen. Deze kon ik probleemloos omruilen! Erg fijn!

Top service - super vriendelijk

Top ervaring - de winkel werkt perfect - had een paar besteld waarvan op hetzelfde ogenblik het laatste paar verkocht was in de winkel. Onmiddellijk een mailtje en andere voorstellen gekregen en de vraag of ik ze dringend nodig had, want dat het gekozen paar een week op zich liet wachten. Bedankt voor de top service, de vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Misschien 1 minpuntje mijn bokshandschoenen waren op een andere website wel goedkoper namelijk 120 €, heb ik me laten vertellen in de boksclub, maar weet niet waar. En eerlijk gezegd voor de service die ik van jullie gekregen heb, ben je die 7 euro meer dan waard. Mvg Stefan

Goede producten, snelle verzending

Ik heb de KICKBOKS SET PRO MIDNIGHT gekocht. Ben tevreden over de handschoenen (14oz). Deze zitten lekker, genoeg ruimte om de bijgeleverde bandages eronder te dragen. De scheenbeschermers bieden ook goede bescherming door de dikke beschermingslagen. Het bitje is basic, prima voor trainingen. Echter alleen de kruisbeschermer vind ik zeer onprettig zitten, deze gebruik ik daarom ook niet meer.

Goede service, goede producten

XPRT Kickboks Set Basic besteld. Ziet er keurig uit. Kreeg er tot mijn verbazing 250cm bandages bij i.p.v. 450 cm. Heb contact met ze opgenomen en dat bleek te zijn omdat ik 12oz handschoenen heb gekocht en ze alleen bij grotere maten 450cm leveren. Ik heb alsnog 450cm bandages besteld en kreeg er ter gemoetkoming een 2de setje bij. Let dus op, als je deze set besteld met 12oz handschoenen en er wel 450cm bandages bij wilt.

In de winkel super aardig en goed geholpen.

Ze nemen uitgebreid de tijd voor je. Tijdens een kop koffie, zijn alle vragen beantwoord en kon alles gepast worden. Echt aan te raden om al je vechtspullen in deze winkel aan te schaffen.

Graag gedaan! Bedankt voor de review en ik hoop de koffie heeft gesmaakt ;)

Heel goed!

Mijn product was snel binnen, en goed verpakt!

GOED!

XPRT Bokshandschoenen Top Gloves - 14 oz gekocht waren de volgende dag gelijk binnen. Goede service snelle levering kwaliteit handschoen voor een zachte prijs.

Heldere, vriendelijk en duidelijke uitleg via de telefoon super

Uitleg gevraagd per telefoon , goed en vriendelijk geholpen

goed en deskundig advies vlotte levering

na telefonisch contact goed advies gekregen over welke handschoenen

Beste Leo, bedankt voor uw bestelling en beoordeling! Veel sportplezier met de XPRT Topgloves.

Levering een dag te laat maar kreeg een gratis bidon bij mijn bestelling

Beste Lionel, bedankt voor je bestelling en beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Helaas is de zending een dag vertraagd buiten ons toedoen. Wij hebben het pakket direct verzonden, maar er kan altijd een (kleine) vertraging ontstaan bij de verzenddienst. Pakketten worden gesorteerd, met vrachtwagens rondgereden en er kan helaas altijd een foutje gebeuren of een lekke band voorkomen. Belangrijkste is dat je nu je fijne Twins BGN handschoenen hebt om even lekker mee te trainen.

Prima product snelle levering

Prima website, ruime keuze, snelle levering

Goed advies

Goed en eerlijk advies