Nooit meer!!!

Ik had een zeer teleurstellende ervaring met dit bedrijf. De service was slecht en zodra de situatie lastig werd reageerden ze erg laat en uiteindelijk NIET op mijn verzoeken. Ondanks het opsturen van het product, weigerden ze het aan te nemen, prima. Maar vervolgens negeerden ze dagenlang mijn e-mails en boden als “oplossing” dat ze het product terug willen sturen op mijn kosten?!?! Ik heb nog een product teruggestuurd en daarover heb ik zelfs helemaal niets gehoord en dus ook nog geen geld terug. Dit is absoluut onprofessioneel gedrag. Ik ben erg teleurgesteld en kan de positieve recensies die ik heb gelezen niet geloven, omdat mijn ervaring totaal anders was! Ik raad dit bedrijf niet aan vanwege hun gebrek aan klantgerichtheid en communicatie. Beter om je sport kleding gewoon in een fysieke winkel te kopen gezien hun eisen totaal onrealistisch zijn.

Super ervaring!

Had bokshandschoenen besteld en volgens DPD waren deze weg… netjes contact gehouden met Robin van Fight2win en elkaar op de hoogte gehouden… ( besteld in de kerstdrukte ) maar de handschoenen werden maar niet geleverd. Robin van fight2win heeft mij nieuwe opgestuurd en vandaag ontvangen! Ben er helemaal blij mee wat een service! Ga hier zeker weer bestellen! Dank! Gr Herman Bruins.

Betrouwbaar en Betrokken!

Al een paar keer besteld hier en altijd zeer tevreden geweest over de kwaliteit van mijn uitrusting en kleding. Laatste keer een double end ball gekocht om thuis mijn reflexen scherp te houden voor tussen de bokswedstrijden door. Helaas was een elastiek gesprongen. Fight2Win heeft direct actie ondernomen en een nieuwe opgestuurd. Bleek uiteindelijk daar bovenop ook nog dat mijn pakket ontvreemd is geraakt. Na niks meer van de bezorgingsdienst te hebben ontvangen heeft Fight2Win het meteen weer opgelost. Ik kan weer vooruit! Top zaak, top service!

Top winkel, met een vriendelijke eigenaar

Ben in de winkel door de eigenaar zelf goed geholpen met wat ik nodig had. Zal hier zeker terugkeren!

Deskundig advies en uitgebreid assortiment bokshandschoenen-en kleding

Vandaag bracht ik een bezoek aan de winkel. Rechts van het gebouw, lopend over de helling naar de tweede verdieping, is de ingang. Na binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen door Robin en zijn collega. De winkel hangt en staat vol met bokshandschoenen, kickboks-broekjes en een groot assortiment aan shirts en boksaccessoires. Ben je op zoek naar nieuwe bokshandschoenen, een boksoutfit en deskundig advies van een echte ‘Rotterdammert’? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Goede zaak voor vechtsportkleding.

Ik heb zojuist mijn bestelde spullen ontvangen. Netjes op tijd en in goede conditie gekregen. Ik had wat vragen over de maat ivm de lengte van een short omdat ik dit merk nog niet gehad heb, maar ben netjes geadviseerd. Een opmerking op de site: onder het kopje productinformatie staat een andere maat aangegeven dan onder het kopje maat broekjes. Kijk hier dus even naar voordat je besteld, of bel ze even. Bedankt heren, Osu. Groeten Geert.

Gewoon erg Goed!

Gisteren de Twins Bokshandschoenen binnen gekregen, helemaal netjes im plastic en erg mooie handschoenen. Van te voor ook mailcontact gehad en bij Fight2Win zijn ze bereid je te adviseren , te steunen, en in mijn geval, mij geadviseerd om een keuze te maken in tussen 2 kleuren. In 1 woord 'Zeldzaam' en daar heb je recht op als klant. Zéér tevreden. Zal ook mensen om mij heen adviseren Fight2Win als betrouwbare partij te kiezen. Ian jason

Ze hebben goedkope sets en leuke kleuren

Zeer goed en vakkundig geholpen ,

Goed en zeer vakkundig geholpen door de eigenaar...., geweldige grote keuze in vechtsport artikelen... een aanrader voor iedereen.

Uitstekende ervaring

Medewerkers hebben me heel goed geholpen, lekker vriendelijk en hulpzaam. Producten die ze verkopen zijn ook super goed!! Zeker een aanrader

Super advies!

Goed advies gekregen bij het kopen van bokshandschoenen en bandages. Op internet kopen is handig, maar in de winkel krijg je goed advies. Ga een keer langs, is echt de moeite waard. Groot assortiment, alles op het gebied van vechtsporten.

Heel goede kwaliteit en top service!!

Recent nieuwe spullen hier aangeschaft; prima spul en supersnelle levering. Ik had me vergist in maat bokshandschoenen; zonder problemen kunnen ruilen. Snelle en heldere service. Ca 6 jaar geleden daar ook spul gekocht; zelfde goede ervaringen. En het geeft ook meteen aan dat het kwaliteitsspul is.

Super blij met tas en scheenbeschermers

Mooie booster sporttassen gekocht. Kan ook als rugzak gebruikt worden. Alle kickboks spullen passen er in. King scheenbescherming gekocht. Mooie pasvorm. Verder goede service.

Topers

Top service je krijgt wat je koopt, De beloofd kwaliteit Ik heb er veel plezier van mijn handschoen Dankjewel Fight2win team

Super bedrijf.

Goede communicatie en prima levering. Gewoon perfect!!!

Super mooie bokshandschoenen!

Top winkel

Winkel waar kwaliteit en service voorop staan. Hier kom ik zeker nog eens terug!

Top kwaliteit spullen, zeer vriendelijk.

Tweede bokshandschoenen die ik heb gekocht, en helemaal top kwaliteit zeker het geld waard. Zal zeker aanraden om hier je spullen te kopen, ook hele aardige personen daar die je kunnen helpen met zoeken wat je wilt.

Goede service en vlot meedenken!

Ik heb 2 maanden geleden een bestelling geplaatst bij Fight2win, waarvan een artikel gehouden werd en een terug moest. Na telefonisch overleg waarin er goed werd meegedacht heb ik het overbodige product terug kunnen sturen, de bereidheid tot een oplossing was erg goed! Ook tevreden met het product wat ik wel gehouden heb, en ga zo dadelijk een nieuwe bestelling plaatsen :-)

Eerste bokshandschoenen gekocht en nu al super tevreden met de kwaliteit.

Top kwaliteit

Top kwaliteit goeie klanten service

Goed ervaring

Spullen van goede kwaliteit en snel geleverd

Personelijke benadering

Wat leuk. Bestel je iets voor je kleine vent. Krijgt hij de spullen binnen en zit er ook nog een personelijke boodschap bij. Ik hou hier van.

Snelle levering, fijne producten!

Hayabusa bandages besteld, super snel geleverd. Erg blij met de bandages, precies genoeg stretch en lekker lang. Binnenkort nieuwe handschoenen bestellen!

Mooie producten en snelle levering