Na een vervelende situatie bij de concurrentie, mijn Hayabusa bokshandschoenen besteld bij Fight2Win. 2 dagen later werden de handschoenen geleverd + er zat een leuke drinkbidon bij. Nadat mijn bestelling na meer dan 2 weken bij de concurrentie niet geleverd werd, en ik ondertussen mijn handschoenen bij Fight2Win besteld had, was ik ook mijn bundelkorting kwijt. Maar bij de bokshandschoenen zat nog eens een kortingsbon van €5. Wat alles weer goedmaakt. Er volgt nog een bestelling. Topservice!

Prettig professioneel advies van een voormalig topsporter

Prettig professioneel advies van een voormalig topsporter

Kleine, gezellige zaak met goede service.

Vandaag voor het eerst bezocht om Twins Specials BGN te passen en een lekker warme Hayabusa hoodie te halen. Beiden ook gekocht, samen met nog een Venum t-shirt. De verkoper/eigenaar heeft ons super geholpen en laat je gelijk “thuis” voelen. Hij weet waarover hij praat. Wij hebben onze nieuwe favo (web-) fysieke vechtsportwinkel gevonden, en komen hier zeker terug.

Toffe winkel

Ik ben goed geholpen. En een vriendelijk personeel

Snelle service, netjes verpakt.

Top zaak!

Goede service en kennis van zaken!! Ik kom zeker terug!!

Supersnelle service

Duidelijke en goede service!

Zondag een boksbroekje voor mijn dochter besteld. Vandaag al binnen. Snelle levering. Dochter helemaal blij ze gaat morgen met nog meer plezier boksen in haar nieuwe stoere broekje!

klantgericht

Na een bestelling te hebben geplaats, leek het alsof mijn scheenbeschermers te groot waren. Heel handig en super dat ze via WhatsApp zelfs op een zondag een reactie gaven. Met een online advies (foto's en telefoongesprek) bleken ze wel te passen, maar moest ik de band anders positioneren. Heel erg bedankt!!!!!

Goede producten, snelle levering en klantvriendelijk!

Super geholpen

Goede en deskundig advies. Hebben kennis van de producten

Top service en kwaliteit spullen!!

Vandaag eindelijk geslaagd voor een nieuwe hayabusa hoofdbeschermingskap. Was al wat zaken afgeweest maar deze hadden ze nergens op vooraad of konden deze niet leveren. Vandaag vanuit Den Haag naar Fight 2 win gereden omdat ze hier deze kwaliteit spullen wel verkopen en ook nog eens op vooraad hebben. Bedankt voor de goede service en uitleg.

Goede handschoenen gekocht.

Hoi David, bedankt voor je reactie! We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen!

Top bedrijf!!

Bedrijf is zeer goed telefonisch en per mail bereikbaar. Elke keer als ik iets bestel heb ik het de volgende dag al in huis. Problemen lossen ze meer dan netjes op!! Zeer klant vriendelijk. Hier ben je geen nummertje en je word echt zeer goed geholpen. Oftewel echt een aanrader om hier te kopen.

Beste, bedankt voor uw reactie en bestelling uiteraard! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen! Train ze en veel sportplezier!

Goede spullen en goede service

Vandaag heb ik mijn boks spullen opgehaald in de winkel. Goed geholpen, goede spullen en super aardig geholpen!

Beste Rachelle, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Vertel het door ;)

Perfecte service

Aantal weken geleden bokshandschoenen gekocht . Goed geholpen , goede service. Alles kunnen aanpassen, mooie zaak. Als ik weer wat nodig heb , ga ik zeker hierheen of bestel ik het online via hun webshop.

Geweldig !!!

ik heb voor het eerst besteld via de webshop daarna even gebeld en bleek dat ik de spullen veel te klein besteld had ik werd heel fijn geholpen en had alles heek snel thuis

Super mooie Bokshandschoenen en scheenbeschermers besteld voor mijn zoontje snelle levering en strakke prijs top jongens

Beste Remco, fijn dit te lezen! Veel kickboksplezier met de mooie spullen nu de sportscholen eindelijk weer volledig open gaan!

leuke mensen

was een aardige gast, houd duidelijk van de sport.

Beste Maher, bedankt voor je reactie en beoordeling! Fijn dat je bezoek naar tevredenheid was... en ja we zijn overduidelijk vechtsportliefhebbers ;) Train ze!

super goed

heele snelle levering en goede kwaliteit

Fijne zaak

Ze hebben alles op voorraad, snelle levering en vriendelijke service!

Beste Mariëtte, bedankt voor uw enthousiaste bezoek aan onze shop en review! Veel thuis trainingsplezier gewenst zolang de sportscholen dicht zijn met de handpads! Hopelijk zijn ook de Hayabusa gelwraps naar wens!

assortiment / service & betrokkenheid

Bestelling Twins / Pads om 16.00 uur besteld. !6.15 uur gebeld door eigenaar Fight2Win met de bedeling dat hij ook in Rotterdam woont en de handpads thuis kan kan komen afgeven. !7.30 afgeleverd, onderscheidende & uitstekende & persoonlijke service.

Beste Bastiaan, bedankt voor uw bestelling en beoordeling. We wensen u veel boks- en trainingsplezier, ook in deze wat mindere tijd. Aan de geweldige Twins handpads zal het in ieder geval niet liggen! Tot een volgende keer!

Fijn

Hayabusa handschoenen, Hayabusa pads, King scheenbeschermers en een super pro trapkussen. Heel erg bedankt voor de eerlijke adviezen. Wij komen binnenkort een boksbal halen. Tot snel!

Leerzaam

Goede service is heel eerlijk en heb nog maar trucjes geleerd !

Fijn om te horen. Hopelijk heb je veel plezier van de Booster Extreme Pads.

Sehh

Sehh