Topservice !!

Mijn dochter wou graag roze taekwon-do beschermers. Maar een set die matchen qua kleur was in eerste instantie lastig. Maar ze hebben het magazijn op de kop gegooid en toch nog een set gevonden die matchen. Dochter helemaal blij !!

Beste Danny, bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen u tevreden bent!

Gewoon super

Fight2win is echt een super winkel ze leveren snel en als er iets is wordt je meteen geholpen echt heel blij dat ik deze winkel ben tegengekomen!!

Beste Jan, bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen u tevreden bent! We doen ons uiterste best goed producten en goede service te leveren!

Snelle levering en goede kwaliteit van het product.

Beste Ton, bedankt voor uw beoordeling. Fijn te horen u tevreden bent! We doen ons uiterste best een goed product en goede service te leveren!

Snelle verzending

Erg goede medewerking bij het ruilen van producten.

Ik had een Twins set besteld, maar na het passen van de handschoenen wilde ik toch liever een andere handschoen. Deze kon ik probleemloos omruilen! Erg fijn!

Top service - super vriendelijk

Top ervaring - de winkel werkt perfect - had een paar besteld waarvan op hetzelfde ogenblik het laatste paar verkocht was in de winkel. Onmiddellijk een mailtje en andere voorstellen gekregen en de vraag of ik ze dringend nodig had, want dat het gekozen paar een week op zich liet wachten. Bedankt voor de top service, de vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Misschien 1 minpuntje mijn bokshandschoenen waren op een andere website wel goedkoper namelijk 120 €, heb ik me laten vertellen in de boksclub, maar weet niet waar. En eerlijk gezegd voor de service die ik van jullie gekregen heb, ben je die 7 euro meer dan waard. Mvg Stefan

Goede producten, snelle verzending

Ik heb de KICKBOKS SET PRO MIDNIGHT gekocht. Ben tevreden over de handschoenen (14oz). Deze zitten lekker, genoeg ruimte om de bijgeleverde bandages eronder te dragen. De scheenbeschermers bieden ook goede bescherming door de dikke beschermingslagen. Het bitje is basic, prima voor trainingen. Echter alleen de kruisbeschermer vind ik zeer onprettig zitten, deze gebruik ik daarom ook niet meer.

Goede service, goede producten

XPRT Kickboks Set Basic besteld. Ziet er keurig uit. Kreeg er tot mijn verbazing 250cm bandages bij i.p.v. 450 cm. Heb contact met ze opgenomen en dat bleek te zijn omdat ik 12oz handschoenen heb gekocht en ze alleen bij grotere maten 450cm leveren. Ik heb alsnog 450cm bandages besteld en kreeg er ter gemoetkoming een 2de setje bij. Let dus op, als je deze set besteld met 12oz handschoenen en er wel 450cm bandages bij wilt.

In de winkel super aardig en goed geholpen.

Ze nemen uitgebreid de tijd voor je. Tijdens een kop koffie, zijn alle vragen beantwoord en kon alles gepast worden. Echt aan te raden om al je vechtspullen in deze winkel aan te schaffen.

Graag gedaan! Bedankt voor de review en ik hoop de koffie heeft gesmaakt ;)

Heel goed!

Mijn product was snel binnen, en goed verpakt!

GOED!

XPRT Bokshandschoenen Top Gloves - 14 oz gekocht waren de volgende dag gelijk binnen. Goede service snelle levering kwaliteit handschoen voor een zachte prijs.

Heldere, vriendelijk en duidelijke uitleg via de telefoon super

Uitleg gevraagd per telefoon , goed en vriendelijk geholpen

goed en deskundig advies vlotte levering

na telefonisch contact goed advies gekregen over welke handschoenen

Beste Leo, bedankt voor uw bestelling en beoordeling! Veel sportplezier met de XPRT Topgloves.

Levering een dag te laat maar kreeg een gratis bidon bij mijn bestelling

Beste Lionel, bedankt voor je bestelling en beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Helaas is de zending een dag vertraagd buiten ons toedoen. Wij hebben het pakket direct verzonden, maar er kan altijd een (kleine) vertraging ontstaan bij de verzenddienst. Pakketten worden gesorteerd, met vrachtwagens rondgereden en er kan helaas altijd een foutje gebeuren of een lekke band voorkomen. Belangrijkste is dat je nu je fijne Twins BGN handschoenen hebt om even lekker mee te trainen.

Prima product snelle levering

Prima website, ruime keuze, snelle levering

Goed advies

Goed en eerlijk advies

Slechte toestand van bokshanschoenen

De site werkt snel en duidelijk. Bestellen en de volgende werkdag in huis. Helaas is bij mij het verschil duidelijk te zien in het leer. Bij mijn linkerbokshandschoen zitten de plooien erin terwijl de rechterbokshandschoen er keurig uit ziet... spijtig van de kwaliteit.

Beste Dennis, spijtig dit te lezen. We hebben geen contact met u hierover gehad. Overigens verkopen wij meerdere merken en talloze bokshandschoenen per jaar zonder problemen. Plooien bij een natuurproduct als leder zijn normaal. Alleen bij kunstleer is alles glad en strak, dat zegt niets over de kwaliteit. De door u bestelde bokshandschoenen worden door vele bevriende sporters van u al jarenlang met plezier gebruikt. U had overigens eerder al scheenbeschermers besteld. Deze zijn wel helemaal naar wens begrijpen we?

Prettige benadering

Professionele benadering van iemand met kennis.

Beste JP, bedankt voor je bezoek aan onze winkel en beoordeling. Veel succes met de Shockdoctor tok en we zien je graag terug als nieuwe Twins handschoenen zoekt.

Goed advies en ruime keuze

Ik heb heel goed advies gekregen om de juiste kickboks artikelen aan te schaffen. De keuze van de producten is ruim en de kwaliteit super!

Winkel zoals het hoort

Winkel met alleen kwaliteits spullen, een zeer ervaren verkoper met dus verstand van zijn artikelen. Makkelijk bereikbaar en eerlijke prijzen.

Beste Marijn, bedankt voor je bezoek aan onze winkel/showroom en beoordeling. Veel plezier van de geweldige Hayabusa handschoenen! Een uitstekende keuze! Veel succes met de bokslessen en het gitaren!

Toegankelijk, vriendelijk en een prima prijskaart voor de bokshandschoenen.

Beste Sem, bedankt voor je aankoop en beoordeling!

Beste Peter, bedankt voor je aankoop en beoordeling! Veel sportplezier!

Klantvriendelijk en deskundig

Warm ontvangst en deskundig geholpen

Beste José, bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en aankoop van een leuke rode kinder kickboks set! Veel plezier en tot ziens!

Top! Goede persoonlijke aandacht voor de klant!

Hoi Nikky, bedankt voor je bezoek aan onze winkel en beoordeling! Veel plezier met de XPRT Topgloves!

Netjes geholpen. Gewoon eerlijk advies

Hoi Jack, bedankt voor je bezoek aan onze shop en beoordeling. Veel plezier met je Twins kickboksset en succes met de kunstwerken ;)

Fascinatio Boulevard 1164 2909VA Capelle aan den ijssel