Netjes geholpen. Gewoon eerlijk advies

Hoi Jack, bedankt voor je bezoek aan onze shop en beoordeling. Veel plezier met je Twins kickboksset en succes met de kunstwerken ;)

Veel keus, relaxde gasten!

Groot assortiment, behulpzame relaxde medewerkers!

Top service!

Mannen waren heel vriendelijk en wisten waar ze ‘t over hadden👍

Fijne professionele shop

Vriendelijk personeel, goede service en adviezen. Nemen echt de tijd voor je.

Fijn om verschillende handschoenen te proberen

Prima zaak. Goed aanbod aan handschoenen waar ze zelf achter staan. Fijn om verschillende modellen te kunnen proberen.

Beste Joep, bedankt voor je reactie. Veel trainingsplezier de verse Twins BGN bokshandschoenen! Uitstekende keuze!

Gevonden waar ik naar opzoek was, prima ervaring.

Ik was op zoek naar hand wraps en besloot de winkel op te zoeken. De winkel was een beetje lastig te vinden maar voor de rest was alles top, we werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen in de winkel.

Beste Nathan, bedankt voor je bezoek aan onze winkel en aanschaf van fijne Venum Gelwraps. Veel plezier met Thaiboksen! Tot de volgende keer.

topservice

Via de site 3 paar verschillende maten bokshandschoenen gekocht. Na de snelle levering bleken 2 paar niet goed te passen. Omruilen was geen probleem en de levering van de nieuwe handschoenen was ook weer rap. Al met al zeer tevreden!

Beste Gérard, bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel sportplezier met de nieuwe XPRT bokshandschoenen!

Goede spullen

Ondanks een niet goed werkende website en een chat die niet beantwoord werd, wel tevreden over de geleverde spullen.

Beste Martijn, bedankt voor uw bestelling en reactie. Fijn dat de spullen en levering goed waren. De website is al geruime tijd in ontwikkeling en gisteren is onze geheel nieuwe website na lange tijd live gegaan. Veel sportplezier met de Twins kickboks set.

Hele goede service!

Hele goede service en je krijgt erg snel een reactie als je iets vraagt.

Perfect geholpen!

Aardige / behulpzame man, wist me goed te adviseren welke bokshandschoen voor mij goed zijn. Geen op of aanmerkingen. Topzaak!

Goede producten en goede service

Producten zijn kwalitatief uitstekend. Snelle levering. En goede service. Bij mij was er iets misgagaan met bestelling. Maar na een telefoontje werd het gewoon nagestuurd. Super goed!!!

Beste Daniël, bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Veel sportplezier met de uitstekende materialen!

Iets wat lastig te vinden. Maar vriendelijk en goed geholpen.

Top zaak 👍👍

Super goed geholpen ! Heel erg bedankt voor de hulp .

Goed geholpen de winkel

Ik ben zeer goed geholpen in de winkel

Beste Milli, fijn om dat te horen. Veel plezier met de kickboksset!

Zitten stevig

Snel geleverd en mooie handschoenen prettig in gebruik

Super snelle verzending

Vriendelijke mensen die mijn verkeerde bestelling met een dag in orde maakten. Super!!

vlotte verzending van de bandages

vlotte verzending van de bandages

Deskundig advies, ook telefonisch. Nemen echt de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Geweldige klanten service

Heb gebeld ivm met een betaling er was iets verkeer gegaan en ben super vriendelijk geholpen aan de telefoon er werd zelfs een betalings verzoek via mail gestuurd super bedankt daarvr dit was trouwens een kado voor de kleine van mn nichtje dus niet voormezelf

Zit goed maat omschrijving aan de hand van de kilo’s ook haal goed.

Klantgericht en prettige communicatie

Snel geholpen en direct antwoord op een vraag, ook als je die per mail stelt. Dank voor de service en ben blij met mijn aankoop!

Prettig bezoek, kundig advies

Was in de buurt en besloot langs te gaan. Leuk gesprek met bevlogen eigenaar. En ook nog goed advies en de juiste bokshandschoenen mee naar huis!

Ik werd zelfs even gebeld, om de bestelling door te nemen. Super service!!

Razendsnelle service met een persoonlijke touch. Ging het overal maar zo.

Super zaak

Ik ben bij Fight2Win geweest om handschoenen, scheenbeschermers, bescherming en kleding aan te schaffen om te gaan beginnen met kickboksen. Ik ben zeer vriendelijk geholpen en ben daarnaast top geadviseerd over eigenlijk alles wat bij de sport komt kijken. Zo had ik bv dingen op mijn lijstje staan waar mij een beter alternatief voor geadviseerd werd (wat zelfs goedkoper was) en de voor en nadelen van bepaalde producten werden mij ook duidelijk uitgelegd. Daarnaast vond ik het fijn om alles even te kunnen passen en/of voelen, de voorraad is enorm. Ik kan een ieder aanraden naar de winkel te gaan en ben er van overtuigd dat je dan hetzelfde zal ervaren..

eerlijke service

Locatie wat lastig te bereiken. Niet heel groot, wel verstand van zaken, en daar gaat het om.

Fascinatio Boulevard 1164

2909VA Capelle aan den ijssel