Prettige, snelle en goede service + zeer goede telefonische informatie.

Goede winkel. Website is duidelijk, betalingsmogelijkheden zijn handig, snelle en goed verzorgde verzending. Had later nog een paar vragen en ben uitstekend geïnformeerd via de telefonische desk. Echt goed.

uitstekende service. goed verpakt. niet duur en snel in huis.

uitstekend.

Gewoon goed!

Mooie sokken voor ern prima prijs. Levering binnen 2 dagen ook goed, alleen niemand te bereiken en er wordt ook niet op emails gereageerd voor info, wat wel vreemd is?!

Keurig verpakte sokken. Snelle levertijd. Leuk dat er snoepjes bij zaten.

voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

mooie kwaliteit, mooi verpakt en bedankt voor de kleine attentie van mevrouw Bea ( 3snoepjes) in de doos.

Goed, snel en zonder gedoe 👍🏼

Een fijne webshop.

Netjes verpakt grappig zoon persoonlijke tekst

Mooi verpakt Pastedoor de brieven bus

Prima, maar onhandig

Produkt: 5/5 Verpakking: 5/5 Keuze op website: 1/5 Verplichting om gelijk 3 paar te kopen: 1/5 Verzendtijd: 2/5 (bijna een hele week later). Zal ik hier nog eens wat kopen: kleine kans.

Duidelijke communicatie, snelle levering, mooi verpakt.

Prima product en snel geleverd.

Goede kwaliteit kousen, waar ik weer een hele tijd mee vooruit kan.

perfecte service

snelle levering en een lief briefje

Prima afhandeling en een leuk briefje

Snelle en keurige verwerking van mijn order: het product wat ik al langere tijd zocht

snelle levering en met heel veel zorg verpakt!

erg goed bevallen, zal vaker hier bestellen

prima sokke

draag deze sokken van falke al een jaartje 15

Uitstekend!

Snelle service, leuk persoonlijk kaartje, goede prijs

Top service en levering

Super tevreden over de levering. Keurig verpakt met aandacht!

Geweldige gepersonaliseerde service-TOP

Onze eerste ervaring met Herensokken.nl - GEWELDIG ! Duidelijke richtlijnen, duidelijke afspraken ! Wel niet de volgende dag geleverd MAAR dit wordt niet beloofd ! Zeer leuk om de enkele snoepjes en de handgeschreven bedanking op een kaartje mee mogen te ontvangen. Van deze leverancier kunnen andere duidelijk lessen leren ! GEWELDIG ! DOE ZO VOORT ! 10/10

Prima sokken en snelle sevice

Prima sokken

Correcte verzorging van mijn bestelling.

De gebruikte verpakking was net te groot om door mijn overigens best wel ruime brievenbus geduwd te kunnen worden zodat de post toch moest aanbellen.

Relatief snelle levering van mijn favoriete kniekousen met leuke unboxing

Kende de shop nog niet, maar omdat mijn favoriete kniekousen niet meer op voorraad waren bij mijn standard leverancier, verder gekeken en gekozen voor herensokken omdat er een korting was voor een pakket van 3 paar. Levering ging relatief snel, hoewel ik liever meteen voor een pickup adres had gekozen (zag die optie niet). Verpakking was prima en het openen gewoon leuk, mooi papiertje om de kniekousen, paar snoepjes en zelfs een handgeschreven kaartje!

Keurig

Nette service, keurige verzending en bijzonder aardig dat er in het pakje een persoonlijk briefje en een paar snoepjes zitten. Enig minpuntje vind ik dat het even duurt voordat je de spullen hebt. Je bent tegenwoordig zo gewend aan next day delivery dat het opvalt als het eens niet zo is.

goeie service en netjes verpakt

1e bestelling maar zeer tevreden. Goede aanbieding

Snel, netjes en aquraat

Hele goede ervaring Indien nodig ga ik hier meer kopen.

Prima service geleverd door Herensokken.nl! Ik had een foutje gemaakt met het bestellen van de kleur. Stond duidelijk in de orderbevestiging dat ik wit besteld had maar het moest groen zijn. Geen probleem, gebeld en het werd veranderd. Enige minpuntje is dat het lang duurde voordat eea binnen was. Bestel veel via internet en dat is niet meer van deze tijd. Ga ervan uit dat het een goede reden heeft.. Maar nogmaals super goede service! Leuk was een handgeschreven briefje en wat snoepjes van Bea!

Het pakketje werd correct geleverd met een handgeschreven briefje en een aantal snoepjes, daar is veel aandacht aan geschonken. Tip: de levering zou misschien iets sneller kunnen maar ik had mijn bestelling gelukkig niet snel nodig dus voor ons was het goed.