Zeer positief

Snelle levering, zelfs een handgeschreven kaartje erbij met snoepies das wel heeel attent.

Perfect!

Ik heb hier de gewenste sokken tegen een goede prijs kunnen vinden. Alles zeer verzorgd en bij de levering een zeer attente handgeschreven boodschap. Heb ik nog niet eerder ergens anders meegemaakt! Voor mij zeer positief en zeker een goede reden om in de toekomst hier wederom mijn sokken te bestellen.

lange levertijd

Ruime keuze en bestellen gaat vrij makkelijk. Helaas heeft bij mij het brievenbus pakketje er wel een dag of vijf over gedaan. Heb hierover gebeld en kreeg een keurige uitleg.

superservice

Goeie service, was zelf mijn accountgegevens etc kwijtgeraakt en daarmee oude bestelhistorie. Netjes weer terug en vanzelfsprekend tevreden over de bestelling.

Correcte levering

Pantarella sea island sokken gekocht. Uitstekende kwaliteit. Helaas wordt ivm brexit afscheid genomen van dit merk. Jammer

Goede winkel ( goede kwaliteit )

ik zocht een betrouwbare webwinkel met goede kwaliteit. Deze webwinkel heeft het alle 2 Daarom mijn 5 sterren

TOP !!! Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit, maar de prijs is wel redelijk hoog !! Goede ervaring bij bestelling en levering !! Mooie attentie bij levering !!

Goedewebwinkel! snelle verzending

Goede en duidelijke webshop. snelle verzending goede producten

Snelle levering en mooi verpakt!

Snelle levering en mooi verpakt! Tevreden!

Er wordt om n beoordeling gevraagd, maar ik heb ze nog niet.

Ik hoop dus maar dat ze komen, en liefst zo vlot mogelijk. Of ze lekker zitten, maak ik me geen zorgen.

probleemloos!

keurig en verzorgd, mijn voeten zitten er weer warmpjes bij.

prima sokken, voortreffelijk levering

Al vele jaren ken ik het draaggenot van Falke Airport. Nu bestelde ik deze sokken via Herensokken.nl De sokken zijn zoals altijd prima, de levering verliep voortreffelijk.

Prima en snelle service

Bij bezorging ook nog een persoonlijk bedankje. Leuk!

aanbod duidelijk en goed leesbaar

Heb de sokken nog niet gedragen, dus kan er nog geen oordeel over geven. Maar Falke sokken zijn mij zeer bekend, daar ik de sokken regelmatig heb gekocht als ik nieuwe kleding aanschafte en dan was het zo veel als mogelijk was toch Falke sokken.

goede sokken maar toch een verschil met die ik 2 jaar geleden in HASSELT gekocht heb.

die kosten toen 17 euro en het is het zelfde ticket maar die oude lijken mij wolliger en warmer.

Ook het op verzoek combineren van twee aparte bestellingen in 1 verpakking wordt zeer gewaardeerd

Pakketje keurig verpakt en geleverd. Top

Mijn ervaring is positief. Leuk een kaartje en snoepjes erbij. Dank jullie wel.

Vlotte en snelle levering ondanks een probleem met de kleur

De gewenste en gevraagde kleur was niet aanwezig. Dit werd me correct en snel per mail geïnformeerd, Na een correctie gebeurde de levering snel, goed verpakt en op tijd. Een aanrader

Prettige, snelle en goede service + zeer goede telefonische informatie.

Goede winkel. Website is duidelijk, betalingsmogelijkheden zijn handig, snelle en goed verzorgde verzending. Had later nog een paar vragen en ben uitstekend geïnformeerd via de telefonische desk. Echt goed.

uitstekende service. goed verpakt. niet duur en snel in huis.

uitstekend.

Gewoon goed!

Mooie sokken voor ern prima prijs. Levering binnen 2 dagen ook goed, alleen niemand te bereiken en er wordt ook niet op emails gereageerd voor info, wat wel vreemd is?!

Keurig verpakte sokken. Snelle levertijd. Leuk dat er snoepjes bij zaten.

voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

mooie kwaliteit, mooi verpakt en bedankt voor de kleine attentie van mevrouw Bea ( 3snoepjes) in de doos.

Goed, snel en zonder gedoe 👍🏼

Een fijne webshop.

Netjes verpakt grappig zoon persoonlijke tekst

Mooi verpakt Pastedoor de brieven bus