Service is super

Bij het openmaken van de doos met sokken bleek een probleem, even contact en dezelfde dag weer in huis, geweldig.

Perfecte sloffen

Heerlijk product. Snelle levering

Super we hadden er een sok. Bij die een productie fout had. We kregen snel een nieuw paar toegestuurd

Goed product en snelle service

Er is een goed product geleverd en het bestelproces verliep gemakkelijk.

geen degelijk betrouwbare leverancier.

Mijn zo slechte waardering is op het volgende feit: DE KLANT IS GEEN KONING En waar baseer ik mijn stelling op: gisteravond keek ik op de website van Herensokken.nl om nog een bestelling te doen. en wat schetst mijn verbazing alles met 10% korting. Ik als klant ; had op 4 jan.2021 en op 4 feb.2021 een bestelling gedaan. Als klant had ik voor de bestelling van 4-2 ook wel de korting mogen hebben. Want toen was het wel bij de directie bekend , dat de korting er aankwam

Goede afhandeling

De kwaliteit van de sokken staan buiten kijf. Na 1 telefoontje werd de onduidelijke bezorging van de transporteur direct opgepakt en teruggekoppeld. Top.

Absolute aanrader!

Mijn bestelling werd onmiddellijk in behandeling genomen. Geen verzendkosten en verzonden als brievenbuspakje, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Twee dagen later had ik het al in huis. Kwaliteit van het product: uitstekend. Hier kom ik graag weer terug.

Snelle Levering!

Falke cosy socks besteld, waren snel geleverd, was ook prettig te lezen op website dat deze klein vielen, daarom maat groter besteld en maat was goed.

Snelle levering en goede service

Nadat ik mijn bestelling had gedaan bleek één paar sokken toch niet op voorraad. Ik werd meteen de volgende dag gebeld met de vraag hoe dit op te lossen; geld terug of een andere kleur van hetzelfde paar. Dat was een prettige service. Vervolgens waren de sokken zeer snel in huis.

Prima winkel, goede service

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen. Goede producten. Zeer tevreden Er kan met een gerust hart worden besteld.

levering goed

koop al geregeld bij Herensokken.nl. Prima service.

Top en zeer klantvriendelijk!!

TOP!!

Snel en correct geleverd.

Ook deze keer een correcte levering

Goede prijs, snelle levering.

Alles ok

Snel en goed geleverd

Goede communicatie tussendoor en snelle levering

Prima aanbod en service

Prima aanbod en service

prima in orde

Een snelle, complete en verzorgde bezorging, top!

De bestelling was snel en compleet bij ons thuis gebracht.

Wederom fantastische sokken binnengekregen.

Prettig bestellen bij dit bedrijf. Bovendien een heerlijke dikke sok: Falke Walkie. Ik heb gauw koude voeten en dan is die ideaal.

Heel goede ervaring, zeer vriendelijk contact.

De bestelde kleur was niet op dat moment leverbaar. Herensokken nam telefonisch contact met mij op. Zijn een andere kleur overeengekomen. Zeer attent en heel vriendelijk contact.

Duidelijke website, vlotte levering, wat valt er verder nog te zeggen over een paar sokken...

perfect en snel

keurig verzorgd

Ben zeer tevreden keurig verpakt en snel in huis en perfecte kwaliteit voor een prima prijs

Zeumerseweg 5 3781PB Voorthuizen

085 0640149