Geheel volgens verwachting.

HEEL GOED

Uitstekende prijs, service en levering

Bestelling ging vlot en snel. Ook de terugkoppeling was vlug. Levering was snel en correct en ook de prijs was gunstig.

Bestelling naar wens

Bestelde artikelen voldeden aan de verwachting, snelle levering.

Fijne stevige niet te dikke sokken

Vlotte levering en ruime keus.

De levering van de sokken verliep zonder haperen en de kwaliteit van de sokken liet niets te wensen over.

beetje slordige afhandeling

Er was geen ontvangst bevestiging via de mail en ook geen bezorgtijd en een track and trace aangeleverd maar de sokken zijn wel geleverd gelukkig op een tijd dat we thuis waren. groetjes Cees de Jong

vlugge en corecte levering

ok

Goede keuze snelle levering en goed verpakt

Goede keuze, snelle levering en goed verpakt in een stevige doos. En net een paar euro goedkoper.

Snel geleverd!

Heel snel geleverd in deze hectische tijd!

Fijne sokken en sloffen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Geen problemen gehad, snelle levering

Geen problemen gehad, snelle levering

uitstekend geregeld

Onverwacht snel bezorgd

In deze drukke tijd ging het niet ineen keer goed maar alles is goed opgelost

Klantvriendelijk zoals het hoort

Prima winkel

Snel geleverd, een gunstige prijs, en een probleempje wat zich voordeed is goed en naar tevredenheid opgelost.

Prima geregeld.

Prima sokkenadres

Aangezien mijn sokken in de winkel onbetaalbaar werden raadde de verkoper mij aan eens op het internet te zoeken. Ik kwam uit bij Herensokken.nl en heb meteen sokken besteld. Binnen enkele dagen werden ze in de bus gedeponeerd. Mooi verpakt en met een persoonlijke groet erbij. Beter kan toch haast niet!

Koop hier nooit weer!

Ga wel naar de winkel in het vervolg. Sokken bekeken, niet gepast en alles gelijk in dezelfde staat & verpakking geretourneerd. Krijg dan beperkte restitutie voor 2 v d 3 paar sokken. Niet eens een tegoedbon. En maak kosten voor retour sturen. € 40, betaald, €27,- retour & € 16,- armer en geen sokken.

Zeer snelle en goede levering

Website werkt goed en is duidelijk. Pakje goed ingepakt en ongeschonden aangekomen door brievenbus.

Geweldig vriendelijk

Had mijn sokken snel nodig. Was een beetje laat met bestelling, maar toch op tijd geleverd met vriendelijke mail erbij. TOP SERVICE

Snelle goede service

Konnietbeter!

Keurig in 1 woord

Artikelen besteld en zeer snel geleverd. Goed verpakt met een leuk kaartje erbij.

Volgens afspraak

Volgens afspraak Goede prijs

Geleverd hetgeen gevraagd is en nog een aardige verrassing toegevoegd