Doet wat er beloofd wordt en net ietsje meer.

leuk

Sokken kwamen later dan ik dacht. Maar de persoonlijke aandacht met een hand geschreven kaartje maakte een alles weer goed

Perfecte webshop

Perfecte webshop..snelle levering geen verzendkosten..

Falcke sokken voor een goede prijs.

Jammer dat het bijna een week duurde voor ik de sokken in huis had. Maar wel leuk een persoonlijke kaart erbij met de hand geschreven veel plezier van uw aankoop.

Fijne sokken,snelle verzending en een geweldige service!!!

Fijne sokken,snelle verzending en een geweldige service!!!

Prettige communicatie en vlotte levering

Naar deze webwinkel overgestapt sinds mijn oude alleen nog fabrieksprijzen hanteert. Netjes volgens afspraak geleverd en heel erg keurig verpakt. Aanrader, hier ga ik weer bestellen

Keurig op tijdgeleverd

Een merk Falcke van goede kwaliteit / prijs verhouding

Verzorgt met te lange levertijd

Nette afhandeling met kaartje enz maar levertje mag wat mij betreft korter Nu heeft het 7 dagen geduurd voordat bestelling geleverd werd.

Keurig verzorgd en ook nog eens de goedkoopste

Ik was op zoek naar een paar stel goede sokken die niet knellen om de benen. Ik kwam uit op Falke sokken met een speciale boord. Deze sokken gezocht op internet en daar bleek dat Herensokken.nl de beste aanbieding had. De sokken besteld , ontvangen in een prachtige cadeauverpakking met een lekker snoepje erbij. Aldus zeer verzorgde zending en ook nog eens voor de beste prijs wat wil je nog meer ?

Zeer positief

Snelle levering, zelfs een handgeschreven kaartje erbij met snoepies das wel heeel attent.

Perfect!

Ik heb hier de gewenste sokken tegen een goede prijs kunnen vinden. Alles zeer verzorgd en bij de levering een zeer attente handgeschreven boodschap. Heb ik nog niet eerder ergens anders meegemaakt! Voor mij zeer positief en zeker een goede reden om in de toekomst hier wederom mijn sokken te bestellen.

lange levertijd

Ruime keuze en bestellen gaat vrij makkelijk. Helaas heeft bij mij het brievenbus pakketje er wel een dag of vijf over gedaan. Heb hierover gebeld en kreeg een keurige uitleg.

superservice

Goeie service, was zelf mijn accountgegevens etc kwijtgeraakt en daarmee oude bestelhistorie. Netjes weer terug en vanzelfsprekend tevreden over de bestelling.

Correcte levering

Pantarella sea island sokken gekocht. Uitstekende kwaliteit. Helaas wordt ivm brexit afscheid genomen van dit merk. Jammer

Goede winkel ( goede kwaliteit )

ik zocht een betrouwbare webwinkel met goede kwaliteit. Deze webwinkel heeft het alle 2 Daarom mijn 5 sterren

TOP !!! Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit, maar de prijs is wel redelijk hoog !! Goede ervaring bij bestelling en levering !! Mooie attentie bij levering !!

Goedewebwinkel! snelle verzending

Goede en duidelijke webshop. snelle verzending goede producten

Snelle levering en mooi verpakt!

Snelle levering en mooi verpakt! Tevreden!

Er wordt om n beoordeling gevraagd, maar ik heb ze nog niet.

Ik hoop dus maar dat ze komen, en liefst zo vlot mogelijk. Of ze lekker zitten, maak ik me geen zorgen.

probleemloos!

keurig en verzorgd, mijn voeten zitten er weer warmpjes bij.

prima sokken, voortreffelijk levering

Al vele jaren ken ik het draaggenot van Falke Airport. Nu bestelde ik deze sokken via Herensokken.nl De sokken zijn zoals altijd prima, de levering verliep voortreffelijk.

Prima en snelle service

Bij bezorging ook nog een persoonlijk bedankje. Leuk!

aanbod duidelijk en goed leesbaar

Heb de sokken nog niet gedragen, dus kan er nog geen oordeel over geven. Maar Falke sokken zijn mij zeer bekend, daar ik de sokken regelmatig heb gekocht als ik nieuwe kleding aanschafte en dan was het zo veel als mogelijk was toch Falke sokken.

goede sokken maar toch een verschil met die ik 2 jaar geleden in HASSELT gekocht heb.

die kosten toen 17 euro en het is het zelfde ticket maar die oude lijken mij wolliger en warmer.

Zeumerseweg 5 3781PB Voorthuizen

085 0640149