Denkt goed mee! Is snel geleverd, bezorging ging wel appart: eerst bezorgd op verkeert nummer, maar die bewoner heeft het even afgegeven...

Na een kleine storing tocht goed gekomen

Producten zijn top!! Levering lekker snel. Erg tevreden

Alles goed verzorgd

Snel en goed verzorgd.

Ik kon de site niet vinden via Google, maar via een kennis, die al meer iets bij jullie had besteld.k

Voor het eerst iets besteld bij trailerplus. Vlot geleverd! Helaas heb ik het verkeerde artikel besteld dus weer retour gestuurd. Ben benieuwd of de afhandeling van de retour ook vlot verloopt.

Zeer snel en goede service

Mijn eerste ervaring, zeer snelle levering en ik was niet thuis maar toch is mijn pakketje afgeleverd en onder de carport gelegdđź‘Ť

hele goede service en heel snelle levering

In eerste instantie een foutje bij levering maar ze waren op vakantie dus kon ze pas een paar dagen later bereiken na onze uitleg en na maken van foto's van het verkeerde artikel was na 1 dag alles verholpen pakketje kwam alsnog en trailerplus bood zijn excuses aan voor de gemaakte fout gewoon hardstikke fijn geregeld

Snelle levering, ruime keuze

Netjes optijd geleverd, fijne site en ruime keuze, informatie van de producten is netjes op orde.

Hebben een oploopdemper en glijlager besteld, alles snel en goed geleverd. Binnenkort voor de andere aanhanger ook bestellen!

Snel geleverd zelfs tijdens de vakantie

Besteld en 2 dagen later al in huis ondanks dat het vakantie was

Snel en betaalbaar

Je spullen makkelijk bestellen Snelle levering ook in vakantietijd. En dit alles voor een betaalbare prijs. Ik zeg goed bezig ga zo door.

Zeer professioneel

Zeer snelle levering Correcte component van goede kwaliteit

Zie schermpje.

Goede service en snelle levering.

Snelle service, veel keuze.

Ze hebben zo’n beetje alles op het gebied van aanhangers en het wordt snel geleverd voor een scherpe prijs.

Goede winkel met veel keus

Uitstekende producten tegen nette prijzen. Meerdere keren al wat besteld hier zonder problemen en redelijk tot snel geleverd. Gewoon top.

Zeer goed telefonisch geholpen en een nette levering alles was op tijd

correct

Vlotte levering, keurig verpakt

Prima spullen, maar jammer dat mijn vraag via de site niet beantwoord is, voorhand.

Vlotte levering goede communicatie. Dit is reden dat ik vaker hier besteld heb.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, scherpe prijs, en een gratis notitie boekje

Goede website, Correcte en snelle afhandeling, prima materiaal.

Zeer goede ervaring met deze webstore. Zeer beslist aan te bevelen. Bedankt OvD.

alles ging prima, en toch heel ergsnel

eerst twijfel over de rest van de spullen toen de volgende dag waren ze binnen. heel blij

alles in orde

as van 750 kg besteld met bepaalde afmetingen,dit alles klopte perfect en paste als gegoten.

Over TrailerPlus.nl