Snel en betaalbaar

Je spullen makkelijk bestellen Snelle levering ook in vakantietijd. En dit alles voor een betaalbare prijs. Ik zeg goed bezig ga zo door.

Zeer professioneel

Zeer snelle levering Correcte component van goede kwaliteit

Zie schermpje.

Goede service en snelle levering.

Snelle service, veel keuze.

Ze hebben zo’n beetje alles op het gebied van aanhangers en het wordt snel geleverd voor een scherpe prijs.

Goede winkel met veel keus

Uitstekende producten tegen nette prijzen. Meerdere keren al wat besteld hier zonder problemen en redelijk tot snel geleverd. Gewoon top.

Zeer goed telefonisch geholpen en een nette levering alles was op tijd

correct

Vlotte levering, keurig verpakt

Prima spullen, maar jammer dat mijn vraag via de site niet beantwoord is, voorhand.

Vlotte levering goede communicatie. Dit is reden dat ik vaker hier besteld heb.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, scherpe prijs, en een gratis notitie boekje

Goede website, Correcte en snelle afhandeling, prima materiaal.

Zeer goede ervaring met deze webstore. Zeer beslist aan te bevelen. Bedankt OvD.

alles ging prima, en toch heel ergsnel

eerst twijfel over de rest van de spullen toen de volgende dag waren ze binnen. heel blij

alles in orde

as van 750 kg besteld met bepaalde afmetingen,dit alles klopte perfect en paste als gegoten.

Gisteren besteld en vandaag in huis! Super.

Zeer goede service

Nogmaals bedankt was op afgesproken dag bezorgt

fantatisch, duidelijk en snel

Trailerplus begrijpt het, als je in nood zit en snel geholpen wilt worden dan moet je hier zijn. Goede ondersteuning. Alleen het magazijn vanwaar de onderdelen komen van 'knott' kunnen niet lezen of controle is slecht. Verkeerde assen geleverd wel correct besteld. Wel opgelost.

perfekt

snel afgehandeld goed materiaal mooie prijs 100% tevreden

Fijne service

Helaas waren de bestelde goederen niet de juiste. Binnen 2 dagen na retourneren werd het geld teruggestort op mijn rekening.

Snel geleverd en super service!

Verscheidene grotere onderdelen besteld. Echter had ik een fout gemaakt bij het doorgeven van een asmaat. Omruiling verliep super vlot zonder de minste aarzeling. Service!

Goede service en snelle levering.

Goed contact gehad. Snelle levering. Zeker nog een keer weer bestellen.

SNELLE EN CORRECTE LEVERING

Het was voor ons de eerste keer dat wij bestelden bij trailerplus.nl. We zijn aangenaam verrast door de snelle en correcte levering van de artikels. Doe zo verder.

Erg goed geholpen! Snelle service.

Bestelling werd snel geleverd. Bij het monteren kwam ik tot de ontdekking dat een lamp niet juist was geleverd. Dit werd snel opgelost. Communicatie via de mail was erg vriendelijk.

Snel de juiste onderdelen voor een goede prijs

Bijzonder goed en tevreden . met name de levering die goed te volgen is.

Leveren het zoals getoond.

gewoon goed

Goede prijs/kwaliteit. Altijd wat ik zoek

Al meerdere keren besteld de afgelopen jaren. En zeer tevreden over de prijs/kwaliteit en aanbod. Vind er altijd wat ik nodig heb en hoef niet verder te zoeken.