met n lange adem, door de corona ellende, heeft Houtenkozijn uiteindelijk de goeie kozijnen afgeleve

Het eerste contact was er al in januari 2020 doch toen kwam de corona pandemi er tussendoor en kwam de bestelling stil te liggen. Medio juni weer om advies gevraagd om tot de juiste keuze te komen en in het maken van die keuze heeft het advies van Houtenkozijn goed bijgedragen aan de juiste beslissing. Ideaal was n origineel schuifraam maar dat werd afgeraden. Als alternatief is toen n ' schuifraam look ' kozijn voorgesteld omdat dit wel het aanzien van n origineel schuifraam geeft maar niet open kan. Voor alle vragen kon ik ze altijd goed bereiken en kreeg op korte termijn n passend antwoord. Ook de aannemer die de kozijnen heeft geplaatst was / is zeer te spreken over de geleverde kwaliteit van de kozijnen die zie niet vaak zien bij online bestelde kozijnen.

Service en kwaliteit is meer dan goed!

Hoge kwaliteit van de op maat gemaakte openslaande deuren. Netjes voor de deur afgeleverd.

Alles klopte

Heb lang gezocht op het internet naar kozijnen voor een tuinkamer in wording. Ik heb de site eindeloos lastig gevallen met vragen, want, voor mijn vrouw is het "help mijn man is klusser" Heb altijd geduldig antwoord gekregen en nu mijn kozijnen er in zitten past alles perfect. Het enige wat ik mis op de website is dat de chauffeur ook echt alleen chauffeur is, de waarschuwing dat er voldoende handjes aanwezig moeten zijn ontvang je pas na betaling. Er is geen optie om meer service in te kopen, wat best onhandig is voor 70+ klussers (Help).

heel goed

Kozijnen goed ontvangen .plus afspraak top

Toptent

Netjes en op tijd geleverd, uitstekende service. Aanbeveling waard.

Ontzettend slechte communicatie

Kozijn met openslaande deuren online besteld, geleverd volgens afspraak. Echter na het plaatsen van het glas bleken de maten niet overeen te komen dus glas was te klein. Direct melding van gemaakt enkele dagen later reactie dat het opgelost zou worden! Dit was begin september. TOT OP DE DAG VAN VANDAAG NA MEERDERE MAILS GEEN REACTIE...

top kozijn en service

makkelijk te bestellen. goed maat product. zeker een aanrader.

Snel, prachtig gemaakt en geassembleerd

Goede service, keurig maatwerk geleverd mooi het beslag in gefreesd en keurig geassembleerd! Prima zaak!

Professioneel orderproces

Mooi afgewerkte kozijnen, goed in de verf en volgens planning opgeleverd. Online bestellen lijkt wat complex voor een kozijn ect. maar de duidelijk visualisatie van de type kozijnen en het ingeven van de juiste maten sturen het orderproces goed aan. Daarna ontvang je ter controle een technische tekening zodat je alles vooraf kan controleren en definitief kan gaan bestellen.

Kozijnen keurig geleverd en geproduceerd !!

Vanaf het eerste Mail contact tot het contact aan de telefoon. Zeer klantvriendelijk en service gericht. Aanbeveling voor iedereen die zoekt naar een kwaliteitsproduct. Met vriendelijke groet, Michel Wor

Betrouwbaar en goede kwaliteit

De site is duidelijk en het bestellen van een kozijn op maat is eenvoudig te doen. Communicatie verliep vlot en vriendelijk en afspraken werden nagekomen. Ik kon zonder probleem de leverdatum verschuiven, erg prettig. Niet onbelangrijk; het kozijn is van prima kwaliteit!

Leveren wat er gevraagd wordt precies volgens de specificaties en op de afgesproken dag

Van tekening tot aflevering van het kozijn, perfect zoals het moet zijn.

Prettige mensen en een fijne comunicatie. Bij aflevering was er een glas beschadigt,maar werd gelijk een nieuwe voor geregeld.

Kozijn was helemaal naar wens geleverd

Levering duurde wat lang ivm bouwvak en kwam niet overeen met wat er op de site qua levertijd werd gemeld. Daarnaast werd dit pas na betaling gemeld. De levering was helemaal naar wens. Ook het maken van het ontwerp en het doorvoeren van aanpassingen ging vlot.

Mooi degelijk kozijn

Prima volgens afspraak geleverd in prima conditie

Super kwaliteit

Zeer goed en degelijke kozijnen met goed hang en sluitwerk.

Gewoon goed en daarbij ook een nette prijs.

mooie voorjaars korting (20%), keurig alle afspraken nagekomen.

“Fijne service ondanks deze turbulente tijd!”

Een zeer goede ervaring met houtenkozijnonline. Na twee keer het kozijn gewijzigd te hebben elke keer keurig netjes een nieuwe technische tekening. Vriendelijke klantenservice aan de telefoon en een chauffeur die mee helpt maakt het bedrijf net wat klantvriendelijker dan de concurrentie. Bij levering waren de raamroosters niet mee geleverd. Dit werd allemaal zeer snel en met een nalevering binnen no time opgelost. Kortom, zeker een aanrader!

Prima ervaring, goede kwaliteit & bestelproces

Goede duidelijke website, bestelproces helder en kwalitatief goed product afgeleverd

Duidelijk en betrouwbaar

De communicatie was duidelijk en helder. Het bevestigen van de tekening en de reactie daarop ging lekker vlot. Je krijgt in eerste instantie een bezorg week door zodat je hiermee rekening kunt houden. Je wordt vervolgens ruim van te voren op de hoogte gebracht welke dag en tijdsraam je de levering kunt verwachten. Daarna wordt je ongeveer een half uur van te voren nog eens gebeld door de chauffeur die zijn exacte aankomsttijd door geeft. Je wordt ook bij het uitladen goed geholpen. Maar het is wel zaak dat je hulp hebt. Al met al fijne ervaring en een mooi kwalitatief kozijn mogen ontvangen.

Prima geregeld, zowel via de website als via de mail.

Het bestellen was eenvoudig en het contact eigenlijk ook. Houd wel rekening met 6 weken levertijd. Prima geregeld. Top!

Kan het nog beter?

Ik heb werkelijkgeen idee wat houtenkozijnenonline zou moeten doen om zich te verbeteren? Voor onze vorige woning hebben we, na een bezoek aan de fabriek in Oosterhout, (fantastisch dat dit kan) kozijnen besteld voor de woonkamer en slaapkamer. Omdat dit destijds zo goed bevallen was hebben we voor onze nieuwe woning ook weer een groot kozijn besteld bij houtenkozijnenonlie. Weer ging alles zoals gewenst. Via de uiterst duidelijke website een kozijn met twee deuren en zijlichten besteld. Volgende dag kwam de werktekening al in de Mialbox en kon ik alles controleren en eventueel nog aanpassen. Na goedkeuring mijnerzijds is het kozijn in productie genomen. Leveringsdatum precies volgens afspraak en een uurtje van te voren belde de chauffeur om zijn komst alvast te melden. Wederom is er door houtenkozijnenonline een prachtig kozijn afgeleverd. Nu nog wel even zelf plaatsen..

Boven verwachting!

Kozijn besteld met grote openslaande tuindeuren (HR++ glas) voor in onze overkapping. Ingemeten en tekening gemaakt door bedrijf. Advies gekregen en opgevolgd om de tuindeuren iets kleiner aan te houden zodat ze geheel open kunnen. Akkoord gegeven na deze aanpassing en 2 weken geleden is het kozijn geleverd. Zeer vriendelijke chauffeur, gaf ons advies over hoe kozijn over onze schuur te tillen. Het plaatsen van het kozijn verliep probleemloos, wij zijn ontzettend tevreden over de klantvriendelijkheid van zowel het bedrijf als de chauffeur, de service en de kwaliteit van het kozijn, boven verwachting! Bedankt!

Goede prijs kwaliteit

De kozijnen die we besteld hebben zijn van hoge kwaliteit, met HR++ glas, tegen een goede prijs. De communicatie kan echter wel wat beter.

Goed geregeld en goede kwaliteit

Goede duidelijk service en producten je krijgt wat je verwacht.