Goed en mooi kozijn

Prettig bedrijf, goede communicatie.

Gewoon goed en komen afspraken na

Goed mail contact na diverse aanpassingen tekening besteld en de afgesproken levering week ook bezorgt werd half uur van te voren gebeld Vriendelijke man en hielp ook met uitladen Kozijn is netjes afgewerkt en 2x in de grondverf gespoten

Mooie kozijnen en klantvriendelijk!

We hebben nu al meerdere keren besteld en de service is top! Erg mooie kozijnen en een prettige communicatie per mail/telefoon. We zijn zeer tevreden en gaan binnenkort nog een nieuwe bestelling plaatsen!

Accuraat, vriendelijk en super kozijnen

Wij hebben meerdere kozijnen besteld en ik kan niet anders zeggen dan dat we dik tevreden zijn. Zelfs de timmerman die wij hebben om dit te laten plaatsen was onder de indruk. Kwaliteit van de kozijnen is mega goed. De communicatie tijdens het bestelproces was erg vriendelijk en duidelijk. De tekeningen werden verstuurd met daarbij nog wat suggesties en vragen om te checken of alles echt klopte. Levering is exact volgens planning gegaan en ook de aftersales was prima. Er was een ruitje stuk gegaan tijdens het transport en deze is keurig 2 dagen later nabezorgd. Een aanrader voor iedereen die met kozijnen aan de slag gaat. Wij bestellen volgend jaar zeker ook een aantal andere kozijnen hier die we nog moeten vervangen.

Voor het eerst hier besteld en ben heel geholpen

Bestellen ging heel gemakkelijk goed overzicht en goede info. Alleen de levertijd mag wel wat sneller

Prima product en keurig op tijd afgeleverd.

Geleverd zoals besteld, geen beschadigingen bij levering.

Kwaliteitskozijnen voor een scherpe prijs

-Levertijd zou wat sneller kunnen -Voor de amateur zou een montage handleiding handig kunnen zijn

nette kozijnen voor een goede prijs.

prijs is goed, ziet er goed uit. Levertijd kon sneller.

medenkende reactie van het bedrijf waardoor er een betere keuze gamaakt is.

in de showroom aangekomen werden er meerder mogelijkheden getoond en de uitleg waarom heeft mij gesterkt in het maken van de keuze. de uiteindelijk keuze had ik zonder deze uitleg niet gemaakt!

Vakwerk!

Ons nieuwe raamkozijn bestelde wij online. Na ca. 6 weken kregen bij bericht dat het kozijn klaar stond. Wij kozen er voor om het zelf op te halen, aangezien we in de buurt wonen. Het ophalen verliep soepel, de medewerker hielp ons het glas en het kozijn zo veilig mogelijk in de auto te plaatsen. Na het plaatsen van het kozijn stonden we versteld van het extra licht wat we hierdoor naar binnen haalden. Het houtwerk is mooi smal waardoor de ruit een stuk groter is dan voorheen. Het enige minpunt wat ik zou kunnen noemen is dat voor het zelf ophalen €15 wordt gerekend. Wij zijn 100% tevreden en raden dit bedrijf zeker aan!

Uitstekend, ik kreeg precies wat ik wilde hebben.

Ik dacht vorig jaar toen ik dit bedrijf op internet tegenkwam, laat ik de afmetingen van de serreramen die verrot zijn maar eens invullen en kijken wat ik daarvoor krijg. Nou, daar heb ik geen spijt van. Wat ik nodig had kwam nogal precies. De twee ramen die vervangen moesten worden maken deel van een groter bestaand serrekozijn met in totaal 10 ramen. Daarbij is het pand een gemeentemonument dus de detaillering van de ramen kwam ook nogal precies. De ramen zijn exact zo gedetailleerd als ik dat wilde hebben (en uit getekend had) met bijbehorend dubbel glas en glaslatten keurig afgeleverd. Dit jaar de rest ook gedaan, 10 ramen met allemaal net weer andere afmetingen van kozijn (en glas). Opnieuw, prima geleverd, prachtige ramen en alles tot op de millimeter nauwkeurig gemaakt. De mensen van deze timmerfabriek weten waar ze mee bezig zijn en maken echt mooie kozijnen waar we heel erg blij mee zijn.

Keurige communicatie en kwalitatief prima zoals ik verwacht had. Ook levering conform afspaak. Erg tevreden.

Een kwaliteit kozijn voor een eerlijke prijs!

Prima Prijs, gratis bouwtekening, levering op maat, fijne en behulpzame klanten service. Waarom dichtbij halen en duurbetaalde, als houtenkozijnonline.nl met veel beter leveringsvoorwaarde en uitstekende prijs kwaliteit verhouding een top product levert! Ga zo door! Ton

Goed contact, goede kwaliteit, gemaakt volgens afspraak. Ook de levering in de geplande week was o.k. Netjes bezorgd, maar afspraak voor bezorgen is niet zoals afgesproken. Zou een week van tevoren telefoon krijgen, heb vrijdags maar eens gebeld. Toen stond ik op voor dinsdag. Wat als ik niet had gebeld? Hier zou ik toch aandacht aan besteden, want dat is het enige negatieve punt wat ik kan noemen.

Goede website! Scherpe prijs! Goede kwaliteit

Eerdere ervaring met deze website en daarom opnieuw hier besteld. Communicatie over levermoment was deze keer wat traag. Verder top!

Goede website, goede service en kwalitatief goede kozijnen. Top!

Via de website zijn de kozijnen eenvoudig te bestellen. Bij kleine aanpassingen wordt even meegedacht en komt snel een goed offerte. In de afgesproken week zijn de kozijnen geleverd. De kozijnen zijn goed en precies op maat. Met andere woorden, wij zijn dik tevreden.

Betrouwbaar, voordelig, mooi product

Geleverde kozijnen (4 stuks) zien er goed uit, netjes op afgesproken dag bezorgt. Ook de afstemming voor de bestelling is netjes verlopen. Communicatie is wel een punt wat iets beter kan (sneller reageren en leverdag aangeven).

Slechte service bij fout in maatvoering deur

Nadat het kozijn geleverd is blijkt een deur te klein waardoor hij niet in het slot valt. Nu maanden later en diverse mails nog niet netjes opgelost. oude verkeerde deur zit er nog steeds in. Bij lage score Kiyoh wordt de review eraf gehouden. zo kun je nooit slecht beoordelen. Kiyoh is wassen neus review partij.

flexibel met goede service en afspraken

kozijn besteld netjes op tijd klaar met productie heb een aantal x de leverdatum verplaatst en dit was geen probleem levering volgens afspraak, mooi op tijd en vriendelijke chauffeur

Kozijn met tuindeuren netjes op tijd bezorgd.

Vriendelijke chauffeur, ook netjes halfuur van te voren gebeld voor levering kozijn.

Zie hieronder

Afspraken klopten allemaal Vooraf betalen wat vreemd maar na bet. Direct bevestiging geeft veilig gevoel Prima chauffeur die aflevert

Prachtig materiaal, zeer goede service.

Bijzonder mooie openslaande deuren. Keurig geleverd.

Vakkundige mensen en correcte levering

Afstemming datum van leveren ging netjes in overleg aangezien we die dag niet thuis waren heeft chauffeur de bestelling netjes en veilig op ons terrein gezet.

Via mail contact gehad over onze wensen. Super geholpen en alles is naar wens afgeleverd

Product is uitstekend te noemen

Het product is uitstekend alleen het zou een negen kunnen zijn indien de mails gelezen worden dat is voor verbetering nodig. Laat ik maar zeggen dat de markt overbezet. Mijn aanraden is niet altijd van bovenaan de stapel te beginnen!