Supermooi kozijn, precies op maat.

Mooi kozijn op tijd geleverd.

Uitstekend!

Uitstekend werk. Offerte snel aangeleverd, wijzigingen binnen een dag aangepast. Levering volgens afspraak bezorger was precies op tijd. Kozijn stond perfect in de grondlak. Van deze werkwijze wordt je vrolijk.

Uitstekende schuifpui!

zeer goede service en een schuifpui waar ik als oud aannemer zeer tevreden met ben.

Klantvriendelijke levering van een goed product volgens afspraak.

Online bestelling via website zeer eenvoudig. Duidelijke bevestiging middels tekening en levering volgens planning.

Kozijnen besteld en helemaal naar wens geleverd. De levering kon zelfs iets naar voren geschoven worden op onze aanvraag. Dit ivm monteren. Wij zijn zeer positief.

Mooie kwaliteit en snelle service!

Na het aanvragen van onze kozijnen kregen we binnen 24 uur al digitaal de tekeningen toegezonden. Daarop meteen akkoord kunnen geven en binnen 24 uur kregen we al de leverdatum te horen. Zo’n snelle service hadden we niet verwacht. Keurig een half uur vooraf dat de chauffeur komt wordt je op de hoogte gebracht om vervolgens ontzettend mooie kozijnen te mogen ontvangen. We zijn erg tevreden!! We hebben 4 keer besteld en nu is ons huis af! Mijn broer gaat nu ook een bestelling plaatsen zo mooi vind hij ze!

Duidelijk en flexibel

Van te voren een plek gereserveerd om de kozijnen te laten maken. I.v.m. het nog niet beschikbaar hebben van de maten. Ook na diversen aanpassingen en veranderingen bleef de klantvriendelijkheid en het meedenken qua indelingen en mogelijkheden. Aflevering van de kozijnen was op tijd en konden daardoor dezelfde dag alles monteren. Erg tevreden over houtenkozijn online!

Duidelijk en flexibel

Goed advies, goed product, goed afgeleverd

Goed advies, goed product, goed afgeleverd

Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk

Ik ben erg blij met deze partij. Ze denken met je mee en je krijgt waar voor je geld. Ook zeer vriendelijk aan de telefoon en bij afhalen van de kozijnen wordt je snel geholpen.

Makkelijk besteld

Topkwaliteit mooie afwerking

Mooi hout, top afgewerkt met antraciet grondverf goed hang en sluitwerk!

Kwaliteit en communicatie prima!

We zijn ontzettend blij met ons nieuwe kozijn! Het kozijn werd iets later geleverd dan gepland, maar daar hebben we door goede en heldere communicatie geen problemen mee gehad. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Goede service en goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit Ze denken mee en leveren goede en mooie kwaliteit. Wat ze beloven komen ze na. Echt een 10 waard!!

Goede communicatie en mooie kwaliteit

Het online bestellen van maatwerk kozijnen is uitdagend, maar door de goede communicatie, controle (productie)tekeningen en goed overleg is alles probleemloos verlopen. De kozijnen zijn vorige week gebracht en worden op dit moment geplaatst. Kwaliteit is prima en alle onderdelen zijn netjes afgewerkt.

Prettige communicatie, tijdige levering, goed product

Prettige communicatie, tijdige levering, goed product

een betrouwbare leverancier

mooie kozijnen voor een concurrerende prijs

Top alles volgens afspraak en goed bezorging!

3 kozijnen keurig geleverd en een heel mooie kwaliteit.

Correcte behandeling van de gehele aanvraag en realisatie aankoop en levering schuifpui.

Het omschreven proces van aanvraag, goedkeuring tekening, betaling, levertijd en de levering is in zijn geheel nagekomen. Bij levering ontbrak één v/d vier ruiten en deze is binnen 3 dagen nageleverd.

Mooie kozijnen, goede ser

De kozijnen hebben we online samengesteld. Daar zagen we de redelijke prijzen. Na telefonisch contact en een bezoek in de showroom waren we eruit want we wilden een stukje maatwerk. Met behulp van de berekening van Peter is alles zoals we het wilden hebben. Alles precies op maat en op tijd. Binnenkort bestellen we nog 11 kozijnen voor het opknappen van onze woonboerderij.

De kozijnen zijn op tijd en compleet geleverd

goede kwaliteit goed transport

Mooie kozijnen alleen service is slecht

Kozijnen geleverd,bij openen draaikiepramen (2 kozijnen) de scharnieren niet vastgeschroefd waardoor de ramen eruit vielen. Bij 1 hor zat er ook ook een hapje uit het aluminium frame en zat er een duik in. 3 keer gebeld en zou 3 keer teruggebeld worden en nog steeds niks gehoord. Fouten maken is menselijk maar ben er nu wel klaar mee.

Het was een heel aangename ervaring

Ik heb besteld via de site en ben zeer tevreden. Ze bouwden precies voor mij wat ik vroeg, maar in de toekomst zou ik voorzichtiger zijn met het glas omdat het een beetje gebarsten was op een hoek. Die scheur is niet zichtbaar, omdat het hout heeft gemaskeerd. Als zodanig geef ik de maximale noot en dank u en ik ben erg blij dat er zo'n bedrijf is.

Heb mijn tuindeuren in kozijn besteld bij dit bedrijf. Ik was onzeker over de kwaliteit van de bestelling. Precies in de verwachte week werd hij netjes afgeleverd op de bouwplaats. De kwaliteit is heel goed. Ben zeer tevreden. De volgende bestelling zal ik zeker weer bij hun plaatsen. Top bedrijf.

perfecte kwaliteit tegen fatsoenlijke prijzen

goede en duidelijke communicatie, kozijnen worden op tijd geleverd, kwalitatief zeer goed. chauffeur belt keurig netjes 30 minuten voor aankomst en is behulpzaam bij lossen. helaas ontbrak er aan de levering 1 HR ruit; deze is inmiddels nageleverd. ik kan het bedrijf iedereen aanbevelen.