Producten prima, service zeer slecht.

Kozijn inclusief ruit besteld. Opstapeling van ellende: Bij aflevering is dit zo neer gezet dat bij de minste zucht wind de ruit al omver viel. Na contact te hebben gehad uiteraard te horen gekregen dat vanaf levering het mijn eigen verantwoordelijkheid is. Die discussie ging ik niet winnen, dus dat hebben we maar voor lief genomen. Direct een nieuwe ruit besteld voor in het zelfde kozijn, want het kozijn was wel heel gebleven gelukkig. 8 weken laten kwam de nieuwe ruit. Deze bleek vervolgens 2 cm te groot te zijn. Ongelooflijk, maar waar. Zelfde bedrijf, zelfde kozijn, maar komen ineens met een ruit die niet past. Maar dit was nog maar het begin van de ellende. Bij het telefonisch contact werd aangegeven dat er een spoedbestelling kwam dat zou ongeveer 1,5 week kunnen duren. Tevens heb ik gevraagd of er ook een tegemoetkoming kon komen. Ik zat immers al maanden met een plank in mijn kozijn (behoorlijke stookkosten) en ook de kosten van mijn timmerman moesten gewoon betaald worden. Ik zou teruggebeld worden door de leidinggevende. Na een week zelf maar gebeld en de leidinggevende aan de lijn gekregen. Deze bleek niet eens op de hoogte van de situatie. Interne communicatie is duidelijk niet aan de orde. Maar deze leidinggevende was zelf ook niet zo van de communicatie, want terugbellen is ook niet zijn sterkste kant. Iedere keer onbereikbaar. Wekenlang iedere keer zelf moeten bellen om te vragen hoe de situatie was. Uiteindelijk nog meer dan 3 weken moeten wachten en een tegemoetkoming van 50 euro. Belachelijk bedrag voor de onkosten die ik heb gehad. En ook zelfs dat bedrag heb ik nooit meer gezien. Inmiddels zit de ruit er in, maar nooit meer wat van ze gehoord. Ik heb in mijn leven nog nooit een negatieve recensie geschreven, maar dit was zo ongelooflijk slecht. Als ik dit bij mijn eigen bedrijf zou mee maken dan zou ik er direct mee stoppen.

Prettige, heldere communicatie en stipte levering

De contacten voor bestelling waren prettig, aanpassingen in de bestelling liepen soepel. Op 10 januari '22 werd het kozijn geleverd, prettige communicatieve chauffeur. Het geheel moeten we nog plaatsen, maar ziet er, zelfs boven verwachting, goed uit.

prima kozijnen

Mijn ervaring met Houtenkozijnonline.nl is goed. Goede service en de kozijnen zijn goed. Als er vragen zijn geven ze ook duidelijke antwoorden. Wij hebben openslaande tuindeuren naar de tuin besteld deze zagen er perfect uit hang en sluitwerk ook. Deuren sluiten goed er zijn verder geen min punten.

Goed advies, afspraak is afspraak en kwaliteit is goed

Ik heb in augustus een deurkozijn + zijlicht besteld. Via internet vond ik zelf wel spannend, helaas waren alle lokale fabrikanten óf te lange levertijd óf door de drukte een grote chaos. In eerste instantie borstwering van planken uitgetekend (zoals de deur), maar na een weekend slapen toch niet te vrede hierover. Contact met ze gehad en uiteindelijk gekozen voor een multiplex plaat met groeven. Bestelling opnieuw gedaan, nadat deze uit productie was genomen. Prijs was nu lager, credit laten maken en dit was binnen enkele dagen geregeld, het geld (een kleine 300 euro) stond op mijn rekening. Afgesproken week 44. Een week van te voren kreeg ik netjes bericht dat ze woensdag kwamen en dat er iemand aanwezig moest zijn voor te tillen. Ook dit is geen verrassing, want dit stond op de website en in de opdrachtbevestiging. Half uur van te voren belde de chauffeur samen met hem heb ik het achter het huis neergezet. (op een speciaal karretje) Kozijn zag er netjes uit, glas zoals afgesproken werd los geleverd. Maatvoering goed en geen beschadigingen. Het kozijn is RAL 9001 gespoten en de deur 7016 grondlak. Hang en sluitwerk ziet er ook netjes uit. Makkelijk is ook dat op de tekening de afmeting van de cilinder staat zodat je deze van te voren kunt laten maken. Kortom te vrede!

Groots

Uiteraard komt mij zelf de eer toe van het opmeten van de twee raamkozijnen, maar de maatvoering was perfect, prachtig in de grondverf, glaslatten wat strak . Hang en sluitwerk zeer goeie kwaliteit. Zwaar spul allemaal ,voelt goed. Wel wat heen en weer moeten mailen om precies het goeie te bestellen, goed checken dus voor je akkoord geeft ! Verder alles prima . Misschien fijn om glasband mee te leveren want die setjes van Hornbach zijn niet misselijk van prijs.

Afspraken worden totaal niet nagekomen

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf Offerte opgevraagd voor diversen kozijnen Werd binnen 5 min gebeld of ze de kozijnen mochten leveren We zijn in zee gegaan met hun moesten wel direct betalen anders werden de kozijnen niet geleverd Toen de kozijnen werden geleverd waren er een aantal dingen helaas niet goed De deuren klopten zoals afgesproken niet dus die zijn meteen weer mee retour gegaan Dit zou binnen 14 dagen opgelost worden door hun Ondertussen zijn we meer dan 6 weken verder en hebben de materialen nog steeds niet compleet We bellen dagelijks erheen om te vragen hoe het er voor staat en er word steeds beloofd dat we terug gebeld worden Maarja we horen en zien niks Dus de nazorg is diep triest van dit bedrijf!!!

topkwaliteit en service

Topkwaliteit kozijnen gekocht van Houten Kozijn Oline.nl Ivm de corona periode en de lockdown heb ik via de website 2 grote kozijnen gekocht; een kozijn met dubbele raam (h x b: 2470 x 2210) en een kozijn met tuindeuren en 2 zijlichten (h x b: 2470 x 2900). beide kozijnen met een 3 vlaks roedeverdeling en het glas in wienersprossen uitgevoerd. Via de configurator werd het al heel snel duidelijk dat er een mooie set ontstond tegen een erg lage prijs (20% winterkorting heeft daar veel aan bijgedragen) Uitstekende begeleid via de telefoon, meerdere offertes gehad en ze hebben veel geduld gehad met het steeds weer veranderen van de aanvragen van mijn kant. Uiteindelijk de bestelling doorgeven en betaald en toen was het afwachten wat er geleverd zou worden. Natuurlijk een slapeloze nacht gehad voor de dag van levering want ik had immers niets gezien en dus niet even gevoeld aan het hout, hang en sluitwerk niet kunnen testen; alles was immers op afstand geregeld De kozijnen werden geleverd en we hebben even geholpen om de kozijnen op z'n plek te zetten en direct viel me de robuuste uitstraling en de degelijkheid van het materiaal op. Inmiddels zijn ze geplaatst en ik kan niet anders zeggen boven verwachting en het lijkt echt geweldig mooi; een echte aanwinst voor het huis. nog een paar zaken ter verbetering - De configurator laat uiteindelijk niet precies zien wat je krijgt; bv het aanzicht van 2,3 of 4 vlak verdeling van het glas (heb ik uiteindelijk via opgevraagde foto's wel gezien) - De twee tuindeuren zijn niet helemaal op 1 lijn afgesteld (rechter staat iets hoger en dat valt op) - De tuindeuren zitten iets te los in het kozijn; er zit wat speling in het sluitwerk onder op de drempel. - plakroedes is een beetje misleidend; ik had verwacht dat deze waren voorzien van een op dikte gemaakte roede met pakstrip maar dat was niet het geval maar verder zeer tevreden....complimenten voor dit bedrijf.

met n lange adem, door de corona ellende, heeft Houtenkozijn uiteindelijk de goeie kozijnen afgeleve

Het eerste contact was er al in januari 2020 doch toen kwam de corona pandemi er tussendoor en kwam de bestelling stil te liggen. Medio juni weer om advies gevraagd om tot de juiste keuze te komen en in het maken van die keuze heeft het advies van Houtenkozijn goed bijgedragen aan de juiste beslissing. Ideaal was n origineel schuifraam maar dat werd afgeraden. Als alternatief is toen n ' schuifraam look ' kozijn voorgesteld omdat dit wel het aanzien van n origineel schuifraam geeft maar niet open kan. Voor alle vragen kon ik ze altijd goed bereiken en kreeg op korte termijn n passend antwoord. Ook de aannemer die de kozijnen heeft geplaatst was / is zeer te spreken over de geleverde kwaliteit van de kozijnen die zie niet vaak zien bij online bestelde kozijnen.

Service en kwaliteit is meer dan goed!

Hoge kwaliteit van de op maat gemaakte openslaande deuren. Netjes voor de deur afgeleverd.

Alles klopte

Heb lang gezocht op het internet naar kozijnen voor een tuinkamer in wording. Ik heb de site eindeloos lastig gevallen met vragen, want, voor mijn vrouw is het "help mijn man is klusser" Heb altijd geduldig antwoord gekregen en nu mijn kozijnen er in zitten past alles perfect. Het enige wat ik mis op de website is dat de chauffeur ook echt alleen chauffeur is, de waarschuwing dat er voldoende handjes aanwezig moeten zijn ontvang je pas na betaling. Er is geen optie om meer service in te kopen, wat best onhandig is voor 70+ klussers (Help).

heel goed

Kozijnen goed ontvangen .plus afspraak top

Toptent

Netjes en op tijd geleverd, uitstekende service. Aanbeveling waard.

Ontzettend slechte communicatie

Kozijn met openslaande deuren online besteld, geleverd volgens afspraak. Echter na het plaatsen van het glas bleken de maten niet overeen te komen dus glas was te klein. Direct melding van gemaakt enkele dagen later reactie dat het opgelost zou worden! Dit was begin september. TOT OP DE DAG VAN VANDAAG NA MEERDERE MAILS GEEN REACTIE...

top kozijn en service

makkelijk te bestellen. goed maat product. zeker een aanrader.

Snel, prachtig gemaakt en geassembleerd

Goede service, keurig maatwerk geleverd mooi het beslag in gefreesd en keurig geassembleerd! Prima zaak!

Professioneel orderproces

Mooi afgewerkte kozijnen, goed in de verf en volgens planning opgeleverd. Online bestellen lijkt wat complex voor een kozijn ect. maar de duidelijk visualisatie van de type kozijnen en het ingeven van de juiste maten sturen het orderproces goed aan. Daarna ontvang je ter controle een technische tekening zodat je alles vooraf kan controleren en definitief kan gaan bestellen.

Kozijnen keurig geleverd en geproduceerd !!

Vanaf het eerste Mail contact tot het contact aan de telefoon. Zeer klantvriendelijk en service gericht. Aanbeveling voor iedereen die zoekt naar een kwaliteitsproduct. Met vriendelijke groet, Michel Wor

Betrouwbaar en goede kwaliteit

De site is duidelijk en het bestellen van een kozijn op maat is eenvoudig te doen. Communicatie verliep vlot en vriendelijk en afspraken werden nagekomen. Ik kon zonder probleem de leverdatum verschuiven, erg prettig. Niet onbelangrijk; het kozijn is van prima kwaliteit!

Leveren wat er gevraagd wordt precies volgens de specificaties en op de afgesproken dag

Van tekening tot aflevering van het kozijn, perfect zoals het moet zijn.

Prettige mensen en een fijne comunicatie. Bij aflevering was er een glas beschadigt,maar werd gelijk een nieuwe voor geregeld.

Kozijn was helemaal naar wens geleverd

Levering duurde wat lang ivm bouwvak en kwam niet overeen met wat er op de site qua levertijd werd gemeld. Daarnaast werd dit pas na betaling gemeld. De levering was helemaal naar wens. Ook het maken van het ontwerp en het doorvoeren van aanpassingen ging vlot.

Mooi degelijk kozijn

Prima volgens afspraak geleverd in prima conditie

Super kwaliteit

Zeer goed en degelijke kozijnen met goed hang en sluitwerk.

Gewoon goed en daarbij ook een nette prijs.

mooie voorjaars korting (20%), keurig alle afspraken nagekomen.

“Fijne service ondanks deze turbulente tijd!”

Een zeer goede ervaring met houtenkozijnonline. Na twee keer het kozijn gewijzigd te hebben elke keer keurig netjes een nieuwe technische tekening. Vriendelijke klantenservice aan de telefoon en een chauffeur die mee helpt maakt het bedrijf net wat klantvriendelijker dan de concurrentie. Bij levering waren de raamroosters niet mee geleverd. Dit werd allemaal zeer snel en met een nalevering binnen no time opgelost. Kortom, zeker een aanrader!