Dik tevreden

Goede webshop, overzichtelijk en makkelijk zoeken, wijzigen etc. Wat ik voor prettig vind is dat als je keuze niet direct in de webshop erbij zit je een kozijn kiest die er op lijkt en later als je de tekeningen ter controle krijgt nog kan wijzigen. Voor de rest een goed product, netjes gespoten en getransporteerd

Helemaal goed voor elkaar nette service

Goed voor elkaar de webshop duidelijk en nette prijzen en een top producten

Goed Service en snelle en complete levering conform afspraak.

Heb de kozijnen ingemeten en doorgegeven, vervolgens krijg je een mooi overzicht van de de te bestellen kozijnen met op- en of aanmerkingen wat er is aangepast. Dit heb ik gecontroleerd waarna ik de kozijnen in bestelling heb laten nemen. We hadden een afspraak gemaakt voor levering en deze is nageleefd ondanks deze tijd, hier zijn wij erg content mee. Ook hebben wij gekozen voor de totaal levering inclusief glas, dit paste allemaal, en ook deze levering ging soepel. Wat betreft het eind resultaat van de kozijnen, deze zien er netjes uit.

goede kwaliteit, snelle reacties en snelle levering

Kozijn werd binnen afgesproken tijd geleverd. op vragen over tekening werd snel gereageerd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed, eenvoudig en duidelijk

Bestellen was simpel. Communicatie goed en levering cf. afspraak. Moest 1x bellen voor update, maar reactie was prima. Voor herhaling vatbaar dus!

Professioneel en punctueel, goede prijs kwaliteit verhouding

Goede communicatie, mail en telefonisch. Alles geleverd zoals besproken. Ramen geïnstalleerd, alles helemaal naar wens.

Uiterst tevreden

goede kwaliteit, stipt, deskundig en goede service

Goede kwaliteit en perfecte service

Mooi kozijn en volledig volgens afspraak geleverd.

Stond er van te kijken dat het via internet bestellen van kozijnen zo eenvoudig was. Mooi product en snelle levering. Kan niet anders zeggen dan perfect.

Goed product voor een juiste prijs

Goed product, handige site, makkelijk te bestellen, goed product om te verwerken met plaatsen, maatvast Communicatie via de mail verliep goed, telefonisch wel lang in de wacht gestaan.

Goed, netjes, degelijk en betaalbaar

Wij hebben 2 schuifpuien besteld. Goede service, mooie degelijke kwaliteit. Zelf hebben t glas geregeld. Duidelijke website.

Degelijk vakmanschap met vriendelijk personeel!

Ik ben heel tevreden over mijn inmiddels 2e bestelling. Degelijke producten gemaakt door vriendelijk personeel dat bij levering ook graag even mee de achtertuin in sjouwt. Super !

Het kozijn met openslaande tuindeuren ziet er fantastisch uit. vakwerk. En een zeer gunstige prijs.

Vakkundig en betaalbaar

Zeer fijn contact met Peter van Houtenkozijnonline.nl over de door ons gewenste (maatwerk-) producten. Prijzen zijn goed, kwaliteit nog beter!

Goede service, prima levering

Wij wilden een ander formaat kozijn dan op de website stond. Via telefonisch en e-mail contact zijn we goed geholpen om dit te realiseren. De communicatie was snel en duidelijk. De levering kwam precies volgens afspraak en helemaal in orde. Vriendelijke en deskundige mensen.

Heldere communicatie, er wordt goed meegedacht bij maatwerk met afwijkende opties. Goede, mooie kwaliteit kozijn, goed gerond. Duidelijke communicatie over levering, ook door de chauffeur 30min voordat hij er was en hij hielp goed mee met lossen. Top.

Mooi afgewerkt kozijn

Na goedkeuring was het kozijn met glas na 6 weken geleverd. Ziet er netjes uit en is mooi afgewerkt...

keurig afgewerkt, solide en gunstig geprijsd.

Bij bestelling wordt een afleverdatum afgesproken en die komt de firma na. Het kozijn is precies op maat en keurig in de grondverf gezet. Dit geldt ook voor de raamlatten en roeden. Bij een stommiteit mijnerzijds wordt dit telefonisch rustig en vakkundig uitgelegd.

Op tijd geleverd en ziet er goed uit

Moet hem nog plaatsen

duidelijke en goede communicatie met perfecte en tijdige aflevering

zeker aan te bevelen

Duidelijke communicatie en goed geleverd!

Goede levering, alle spullen in orde en kozijn netjes in de grondverf gezet.

zoals altijd helemaal goed !!

helemaal top

Keurig en op tijd

Levering netjes en op tijd

Topervaring met houtenkozijnenonline.nl

Gemakkelijk online besteld, gelijk duidelijke bevestiging, en ondanks onzekere periode door Corona keurig op tijd geleverd op de aangegeven leverdatum. Vriendelijke en behulpzame chauffeur. Dit bedrijf is zeker aan te raden. Kozijnen en deur ziet er top uit!

Fijne site en makkelijk om je kozijnen te bestellen. Redelijk snel geleverd. Bezorger was ook vriendelijk en hulpvaardig. Top bedrijf.