Prima ervaring, goede kwaliteit & bestelproces

Goede duidelijke website, bestelproces helder en kwalitatief goed product afgeleverd

Duidelijk en betrouwbaar

De communicatie was duidelijk en helder. Het bevestigen van de tekening en de reactie daarop ging lekker vlot. Je krijgt in eerste instantie een bezorg week door zodat je hiermee rekening kunt houden. Je wordt vervolgens ruim van te voren op de hoogte gebracht welke dag en tijdsraam je de levering kunt verwachten. Daarna wordt je ongeveer een half uur van te voren nog eens gebeld door de chauffeur die zijn exacte aankomsttijd door geeft. Je wordt ook bij het uitladen goed geholpen. Maar het is wel zaak dat je hulp hebt. Al met al fijne ervaring en een mooi kwalitatief kozijn mogen ontvangen.

Prima geregeld, zowel via de website als via de mail.

Het bestellen was eenvoudig en het contact eigenlijk ook. Houd wel rekening met 6 weken levertijd. Prima geregeld. Top!

Kan het nog beter?

Ik heb werkelijkgeen idee wat houtenkozijnenonline zou moeten doen om zich te verbeteren? Voor onze vorige woning hebben we, na een bezoek aan de fabriek in Oosterhout, (fantastisch dat dit kan) kozijnen besteld voor de woonkamer en slaapkamer. Omdat dit destijds zo goed bevallen was hebben we voor onze nieuwe woning ook weer een groot kozijn besteld bij houtenkozijnenonlie. Weer ging alles zoals gewenst. Via de uiterst duidelijke website een kozijn met twee deuren en zijlichten besteld. Volgende dag kwam de werktekening al in de Mialbox en kon ik alles controleren en eventueel nog aanpassen. Na goedkeuring mijnerzijds is het kozijn in productie genomen. Leveringsdatum precies volgens afspraak en een uurtje van te voren belde de chauffeur om zijn komst alvast te melden. Wederom is er door houtenkozijnenonline een prachtig kozijn afgeleverd. Nu nog wel even zelf plaatsen..

Boven verwachting!

Kozijn besteld met grote openslaande tuindeuren (HR++ glas) voor in onze overkapping. Ingemeten en tekening gemaakt door bedrijf. Advies gekregen en opgevolgd om de tuindeuren iets kleiner aan te houden zodat ze geheel open kunnen. Akkoord gegeven na deze aanpassing en 2 weken geleden is het kozijn geleverd. Zeer vriendelijke chauffeur, gaf ons advies over hoe kozijn over onze schuur te tillen. Het plaatsen van het kozijn verliep probleemloos, wij zijn ontzettend tevreden over de klantvriendelijkheid van zowel het bedrijf als de chauffeur, de service en de kwaliteit van het kozijn, boven verwachting! Bedankt!

Goede prijs kwaliteit

De kozijnen die we besteld hebben zijn van hoge kwaliteit, met HR++ glas, tegen een goede prijs. De communicatie kan echter wel wat beter.

Goed geregeld en goede kwaliteit

Goede duidelijk service en producten je krijgt wat je verwacht.

Producten zien er goed uit

Er was enige onrust ontstaan omtrent de leverdatum, dit is echter netjes opgelost en gemaakte afspraken zijn gehaald.

Prima product

Vriendelijke mensen, goed product en volgens afspraak geleverd.

zeer goed cijfer 10

zeer degelijke kozijnen voor vragen wordt je op een vriendelijke manier geholpen komt afspraken zeer goed naar zal zeker nog weer als het nodig is weer bestellen . mvg arno peters

Vakkundig bedrijf, die hun woord nakomen!

Kozijnen zijn van goede kwaliteit, conform werktekeningen. Levertijden kloppen ook, al mogen die wat mij betreft wel iets korter.

Prachtige kozijnen

Geheel volgens afspraak en op tijd geleverde kozijnen. Deuren en kozijnen netjes afgewerkt. Mooi hang- en sluitwerk. Zeer tevreden.

Goede communicatie en product

Na de bestelling , tekening ter controle aangeleverd, wordt per mail goed op de hoogte gehouden aangaande voortgang/levering. kwaliteit goed.

prima product, zeker qua prijsstelling, grondverflaag kan beter.

Top kwaliteit

zeer mooie tuindeuren binnen gekregen Zonder enkele beschadeging en alles compleet Ik ben per mail goed op de hoogte gehouden over de levertijd Ben zeer tevreden

Perfect geregeld

Goede prijs kwaliteit, levertijd komt keurig overeen met vooraf opgegeven datum

geleverd zoals afgesproken, mooie kwaliteit

Kozijn is netjes conform tekening gemaakt. Goede kwaliteit ook. Deurkruk was anders dan opgegeven, maar ná contact werd direct de juiste kruk nagestuurd.

Heel erg blij mee!

Prachtig kozijn met brede tuindeuren ontvangen , mooier dan verwacht voor redelijk geld. Contact met bedrijf heel goed ; ik werd een beetje nerveus tegen de tijd dat de levering zou plaatsvinden (ik had nog nooit kozijn ingemeten of geplaatst) en heb verschillende keren gebeld met vragen. Geen probleem , elke keer vriendelijk te woord gestaan en advies gekregen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hier heel blij van word!

Voor herhaling vatbaar!

Schuifpui vervangen door openslaande deuren. Netjes een tekening gehad. Ging allemaal zeer vlot. Zeer mooi kozijn met deuren. Degelijk en staat mooi in de lak. Netjes en vriendelijk afgeleverd. Puntje van kritiek. Omdat het gLas er los bijzit Misschien handig om op de site te vermelden dat je zelf glasband en evt kit zelf moet aanschaffen. Of evt mee leveren/bestellen.

Denken met je mee

Er werd goed met mij meegedacht met hoe het kozijn uitgevoerd zou kunnen worden.

Top communicatie , mee denken ,product en medewerkers !

Reeds voor de tweede maal kozijnen besteld ( 14 stuks). Voor mijn eerste bestelling bedrijf bezocht. Goede indruk , geoliede machine . Nu voor de tweede keer kozijn voor verbouwing besteld , alles steeds top in orde .

De ervaringen die ik heb meegemaakt zijn goed

Snel, correct, duidelijke tekeningen , en prijs vindt dat iets minder van belang.

Dik tevreden

Goede webshop, overzichtelijk en makkelijk zoeken, wijzigen etc. Wat ik voor prettig vind is dat als je keuze niet direct in de webshop erbij zit je een kozijn kiest die er op lijkt en later als je de tekeningen ter controle krijgt nog kan wijzigen. Voor de rest een goed product, netjes gespoten en getransporteerd

Helemaal goed voor elkaar nette service

Goed voor elkaar de webshop duidelijk en nette prijzen en een top producten

Goed Service en snelle en complete levering conform afspraak.

Heb de kozijnen ingemeten en doorgegeven, vervolgens krijg je een mooi overzicht van de de te bestellen kozijnen met op- en of aanmerkingen wat er is aangepast. Dit heb ik gecontroleerd waarna ik de kozijnen in bestelling heb laten nemen. We hadden een afspraak gemaakt voor levering en deze is nageleefd ondanks deze tijd, hier zijn wij erg content mee. Ook hebben wij gekozen voor de totaal levering inclusief glas, dit paste allemaal, en ook deze levering ging soepel. Wat betreft het eind resultaat van de kozijnen, deze zien er netjes uit.