Boven verwachting!

Kozijn besteld met grote openslaande tuindeuren (HR++ glas) voor in onze overkapping. Ingemeten en tekening gemaakt door bedrijf. Advies gekregen en opgevolgd om de tuindeuren iets kleiner aan te houden zodat ze geheel open kunnen. Akkoord gegeven na deze aanpassing en 2 weken geleden is het kozijn geleverd. Zeer vriendelijke chauffeur, gaf ons advies over hoe kozijn over onze schuur te tillen. Het plaatsen van het kozijn verliep probleemloos, wij zijn ontzettend tevreden over de klantvriendelijkheid van zowel het bedrijf als de chauffeur, de service en de kwaliteit van het kozijn, boven verwachting! Bedankt!

Goede prijs kwaliteit

De kozijnen die we besteld hebben zijn van hoge kwaliteit, met HR++ glas, tegen een goede prijs. De communicatie kan echter wel wat beter.

Goed geregeld en goede kwaliteit

Goede duidelijk service en producten je krijgt wat je verwacht.

Producten zien er goed uit

Er was enige onrust ontstaan omtrent de leverdatum, dit is echter netjes opgelost en gemaakte afspraken zijn gehaald.

Prima product

Vriendelijke mensen, goed product en volgens afspraak geleverd.

zeer goed cijfer 10

zeer degelijke kozijnen voor vragen wordt je op een vriendelijke manier geholpen komt afspraken zeer goed naar zal zeker nog weer als het nodig is weer bestellen . mvg arno peters

Vakkundig bedrijf, die hun woord nakomen!

Kozijnen zijn van goede kwaliteit, conform werktekeningen. Levertijden kloppen ook, al mogen die wat mij betreft wel iets korter.

Prachtige kozijnen

Geheel volgens afspraak en op tijd geleverde kozijnen. Deuren en kozijnen netjes afgewerkt. Mooi hang- en sluitwerk. Zeer tevreden.

Goede communicatie en product

Na de bestelling , tekening ter controle aangeleverd, wordt per mail goed op de hoogte gehouden aangaande voortgang/levering. kwaliteit goed.

prima product, zeker qua prijsstelling, grondverflaag kan beter.

Top kwaliteit

zeer mooie tuindeuren binnen gekregen Zonder enkele beschadeging en alles compleet Ik ben per mail goed op de hoogte gehouden over de levertijd Ben zeer tevreden

Perfect geregeld

Goede prijs kwaliteit, levertijd komt keurig overeen met vooraf opgegeven datum

geleverd zoals afgesproken, mooie kwaliteit

Kozijn is netjes conform tekening gemaakt. Goede kwaliteit ook. Deurkruk was anders dan opgegeven, maar ná contact werd direct de juiste kruk nagestuurd.

Heel erg blij mee!

Prachtig kozijn met brede tuindeuren ontvangen , mooier dan verwacht voor redelijk geld. Contact met bedrijf heel goed ; ik werd een beetje nerveus tegen de tijd dat de levering zou plaatsvinden (ik had nog nooit kozijn ingemeten of geplaatst) en heb verschillende keren gebeld met vragen. Geen probleem , elke keer vriendelijk te woord gestaan en advies gekregen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hier heel blij van word!

Voor herhaling vatbaar!

Schuifpui vervangen door openslaande deuren. Netjes een tekening gehad. Ging allemaal zeer vlot. Zeer mooi kozijn met deuren. Degelijk en staat mooi in de lak. Netjes en vriendelijk afgeleverd. Puntje van kritiek. Omdat het gLas er los bijzit Misschien handig om op de site te vermelden dat je zelf glasband en evt kit zelf moet aanschaffen. Of evt mee leveren/bestellen.

Denken met je mee

Er werd goed met mij meegedacht met hoe het kozijn uitgevoerd zou kunnen worden.

Top communicatie , mee denken ,product en medewerkers !

Reeds voor de tweede maal kozijnen besteld ( 14 stuks). Voor mijn eerste bestelling bedrijf bezocht. Goede indruk , geoliede machine . Nu voor de tweede keer kozijn voor verbouwing besteld , alles steeds top in orde .

De ervaringen die ik heb meegemaakt zijn goed

Snel, correct, duidelijke tekeningen , en prijs vindt dat iets minder van belang.

Dik tevreden

Goede webshop, overzichtelijk en makkelijk zoeken, wijzigen etc. Wat ik voor prettig vind is dat als je keuze niet direct in de webshop erbij zit je een kozijn kiest die er op lijkt en later als je de tekeningen ter controle krijgt nog kan wijzigen. Voor de rest een goed product, netjes gespoten en getransporteerd

Helemaal goed voor elkaar nette service

Goed voor elkaar de webshop duidelijk en nette prijzen en een top producten

Goed Service en snelle en complete levering conform afspraak.

Heb de kozijnen ingemeten en doorgegeven, vervolgens krijg je een mooi overzicht van de de te bestellen kozijnen met op- en of aanmerkingen wat er is aangepast. Dit heb ik gecontroleerd waarna ik de kozijnen in bestelling heb laten nemen. We hadden een afspraak gemaakt voor levering en deze is nageleefd ondanks deze tijd, hier zijn wij erg content mee. Ook hebben wij gekozen voor de totaal levering inclusief glas, dit paste allemaal, en ook deze levering ging soepel. Wat betreft het eind resultaat van de kozijnen, deze zien er netjes uit.

goede kwaliteit, snelle reacties en snelle levering

Kozijn werd binnen afgesproken tijd geleverd. op vragen over tekening werd snel gereageerd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed, eenvoudig en duidelijk

Bestellen was simpel. Communicatie goed en levering cf. afspraak. Moest 1x bellen voor update, maar reactie was prima. Voor herhaling vatbaar dus!

Professioneel en punctueel, goede prijs kwaliteit verhouding

Goede communicatie, mail en telefonisch. Alles geleverd zoals besproken. Ramen geïnstalleerd, alles helemaal naar wens.

Uiterst tevreden

goede kwaliteit, stipt, deskundig en goede service