Top ga zo door!!!

Op tijd geleverd, top server's!!!👍

Klantgericht

Duidelijke website goede contactinformatie Kwalitatief goed

Met gemak tegen een scherpe prijs

Na de bestelling te hebben gedaan nog een verandering aangebracht, dit ging gemakkelijk via de mail met betrokkenheid en interesse van de medewerkster daardoor snelle afhandeling.

duidelijk, makkelijk te bestellen, prima product

duidelijk en gemakkelijk te bestellen, prima product geleverd volgens afspraak

Eenvoudig, snel, en duidelijk

Eenvoudig bestellen via de website, duidelijke omschrijving van het bestelde, binnen de afgesproken termijn een top product geleverd.

Mooi en stevig kozijn.

Kozijn plaats ik dinsdag (carnaval) maar ziet er degelijk uit. aanrader.

Duidelijke manier van bestellen, service en goede online chat functie.

Levertijd zoals aangeboden. Mooi kozijn en netjes in de verf gezet. Bij het los aanleveren van het glas, niet gekit af fabriek, wel zelf voor glas blokjes en glasband zorgdragen.

simpel, correct.. snel en voor een goede prijs

alleen maar top.

Mooie kwaliteit

Ik heb 6 kozijnen besteld voor de verbouwing van ons huis. De kwaliteit is erg goed, de kozijnen zijn mooi op tijd en precies volgens afspraak geleverd. De communicatie verliep vlot. Kortom, erg tevreden met mijn aankoop!

Vaker besteld, top kwaliteit

Vaker besteld en altijd top kwaliteit geleverd.

correct

Correct, volgens afspraak en kwaliteit

Altijd super. Bij hun .veel besteld nooooit problemen

Super super van bestellen tot levering .super

Super goed!

Makkelijk mijn order besteld, zelf nog telefonisch advies gehad over de sponning. Keurig netjes bezorgd, vriendelijke chauffeur. Dit is mijn tweede bestelling via Houtenkozijnonline.nl en zeker niet de laatste!

Supermooi kozijn, precies op maat.

Mooi kozijn op tijd geleverd.

Uitstekend!

Uitstekend werk. Offerte snel aangeleverd, wijzigingen binnen een dag aangepast. Levering volgens afspraak bezorger was precies op tijd. Kozijn stond perfect in de grondlak. Van deze werkwijze wordt je vrolijk.

Uitstekende schuifpui!

zeer goede service en een schuifpui waar ik als oud aannemer zeer tevreden met ben.

Klantvriendelijke levering van een goed product volgens afspraak.

Online bestelling via website zeer eenvoudig. Duidelijke bevestiging middels tekening en levering volgens planning.

Kozijnen besteld en helemaal naar wens geleverd. De levering kon zelfs iets naar voren geschoven worden op onze aanvraag. Dit ivm monteren. Wij zijn zeer positief.

Mooie kwaliteit en snelle service!

Na het aanvragen van onze kozijnen kregen we binnen 24 uur al digitaal de tekeningen toegezonden. Daarop meteen akkoord kunnen geven en binnen 24 uur kregen we al de leverdatum te horen. Zo’n snelle service hadden we niet verwacht. Keurig een half uur vooraf dat de chauffeur komt wordt je op de hoogte gebracht om vervolgens ontzettend mooie kozijnen te mogen ontvangen. We zijn erg tevreden!! We hebben 4 keer besteld en nu is ons huis af! Mijn broer gaat nu ook een bestelling plaatsen zo mooi vind hij ze!

Duidelijk en flexibel

Van te voren een plek gereserveerd om de kozijnen te laten maken. I.v.m. het nog niet beschikbaar hebben van de maten. Ook na diversen aanpassingen en veranderingen bleef de klantvriendelijkheid en het meedenken qua indelingen en mogelijkheden. Aflevering van de kozijnen was op tijd en konden daardoor dezelfde dag alles monteren. Erg tevreden over houtenkozijn online!

Duidelijk en flexibel

Goed advies, goed product, goed afgeleverd

Goed advies, goed product, goed afgeleverd

Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk

Ik ben erg blij met deze partij. Ze denken met je mee en je krijgt waar voor je geld. Ook zeer vriendelijk aan de telefoon en bij afhalen van de kozijnen wordt je snel geholpen.

Makkelijk besteld

Topkwaliteit mooie afwerking

Mooi hout, top afgewerkt met antraciet grondverf goed hang en sluitwerk!

Everdenberg 44 4902 TT Oosterhout nb

+31 (0)162 – 435278