Kwaliteit en communicatie prima!

We zijn ontzettend blij met ons nieuwe kozijn! Het kozijn werd iets later geleverd dan gepland, maar daar hebben we door goede en heldere communicatie geen problemen mee gehad. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Goede service en goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit Ze denken mee en leveren goede en mooie kwaliteit. Wat ze beloven komen ze na. Echt een 10 waard!!

Goede communicatie en mooie kwaliteit

Het online bestellen van maatwerk kozijnen is uitdagend, maar door de goede communicatie, controle (productie)tekeningen en goed overleg is alles probleemloos verlopen. De kozijnen zijn vorige week gebracht en worden op dit moment geplaatst. Kwaliteit is prima en alle onderdelen zijn netjes afgewerkt.

Prettige communicatie, tijdige levering, goed product

Prettige communicatie, tijdige levering, goed product

een betrouwbare leverancier

mooie kozijnen voor een concurrerende prijs

Top alles volgens afspraak en goed bezorging!

3 kozijnen keurig geleverd en een heel mooie kwaliteit.

Correcte behandeling van de gehele aanvraag en realisatie aankoop en levering schuifpui.

Het omschreven proces van aanvraag, goedkeuring tekening, betaling, levertijd en de levering is in zijn geheel nagekomen. Bij levering ontbrak één v/d vier ruiten en deze is binnen 3 dagen nageleverd.

Mooie kozijnen, goede ser

De kozijnen hebben we online samengesteld. Daar zagen we de redelijke prijzen. Na telefonisch contact en een bezoek in de showroom waren we eruit want we wilden een stukje maatwerk. Met behulp van de berekening van Peter is alles zoals we het wilden hebben. Alles precies op maat en op tijd. Binnenkort bestellen we nog 11 kozijnen voor het opknappen van onze woonboerderij.

De kozijnen zijn op tijd en compleet geleverd

goede kwaliteit goed transport

Mooie kozijnen alleen service is slecht

Kozijnen geleverd,bij openen draaikiepramen (2 kozijnen) de scharnieren niet vastgeschroefd waardoor de ramen eruit vielen. Bij 1 hor zat er ook ook een hapje uit het aluminium frame en zat er een duik in. 3 keer gebeld en zou 3 keer teruggebeld worden en nog steeds niks gehoord. Fouten maken is menselijk maar ben er nu wel klaar mee.

Het was een heel aangename ervaring

Ik heb besteld via de site en ben zeer tevreden. Ze bouwden precies voor mij wat ik vroeg, maar in de toekomst zou ik voorzichtiger zijn met het glas omdat het een beetje gebarsten was op een hoek. Die scheur is niet zichtbaar, omdat het hout heeft gemaskeerd. Als zodanig geef ik de maximale noot en dank u en ik ben erg blij dat er zo'n bedrijf is.

Heb mijn tuindeuren in kozijn besteld bij dit bedrijf. Ik was onzeker over de kwaliteit van de bestelling. Precies in de verwachte week werd hij netjes afgeleverd op de bouwplaats. De kwaliteit is heel goed. Ben zeer tevreden. De volgende bestelling zal ik zeker weer bij hun plaatsen. Top bedrijf.

perfecte kwaliteit tegen fatsoenlijke prijzen

goede en duidelijke communicatie, kozijnen worden op tijd geleverd, kwalitatief zeer goed. chauffeur belt keurig netjes 30 minuten voor aankomst en is behulpzaam bij lossen. helaas ontbrak er aan de levering 1 HR ruit; deze is inmiddels nageleverd. ik kan het bedrijf iedereen aanbevelen.

Uitstekende kwaliteit en service voor een schappelijke prijs

Wij hebben alle kozijnen en deuren van ons vrijstaande jaren 30 huis vervangen voor houten kozijnen via houtenkozijnonline.nl. ze hebben een zeer goede kwaliteit geleverd tegen een zeer redelijke prijs. Daarnaast zijn ze bereid antwoord te geven op alle vragen (hoe dom ook, aangezien we leken zijn). Al met al zeker aan te raden!

alles perfect

prima communicatie,schadevrije kozijnen,en op tijd afgeleverd . Chauffeur belde een half uur van tevoren,heel correct alles.

Goed en mooi kozijn

Prettig bedrijf, goede communicatie.

Gewoon goed en komen afspraken na

Goed mail contact na diverse aanpassingen tekening besteld en de afgesproken levering week ook bezorgt werd half uur van te voren gebeld Vriendelijke man en hielp ook met uitladen Kozijn is netjes afgewerkt en 2x in de grondverf gespoten

Mooie kozijnen en klantvriendelijk!

We hebben nu al meerdere keren besteld en de service is top! Erg mooie kozijnen en een prettige communicatie per mail/telefoon. We zijn zeer tevreden en gaan binnenkort nog een nieuwe bestelling plaatsen!

Accuraat, vriendelijk en super kozijnen

Wij hebben meerdere kozijnen besteld en ik kan niet anders zeggen dan dat we dik tevreden zijn. Zelfs de timmerman die wij hebben om dit te laten plaatsen was onder de indruk. Kwaliteit van de kozijnen is mega goed. De communicatie tijdens het bestelproces was erg vriendelijk en duidelijk. De tekeningen werden verstuurd met daarbij nog wat suggesties en vragen om te checken of alles echt klopte. Levering is exact volgens planning gegaan en ook de aftersales was prima. Er was een ruitje stuk gegaan tijdens het transport en deze is keurig 2 dagen later nabezorgd. Een aanrader voor iedereen die met kozijnen aan de slag gaat. Wij bestellen volgend jaar zeker ook een aantal andere kozijnen hier die we nog moeten vervangen.

Voor het eerst hier besteld en ben heel geholpen

Bestellen ging heel gemakkelijk goed overzicht en goede info. Alleen de levertijd mag wel wat sneller

Prima product en keurig op tijd afgeleverd.

Geleverd zoals besteld, geen beschadigingen bij levering.

Kwaliteitskozijnen voor een scherpe prijs

-Levertijd zou wat sneller kunnen -Voor de amateur zou een montage handleiding handig kunnen zijn

nette kozijnen voor een goede prijs.

prijs is goed, ziet er goed uit. Levertijd kon sneller.

medenkende reactie van het bedrijf waardoor er een betere keuze gamaakt is.

in de showroom aangekomen werden er meerder mogelijkheden getoond en de uitleg waarom heeft mij gesterkt in het maken van de keuze. de uiteindelijk keuze had ik zonder deze uitleg niet gemaakt!

Vakwerk!

Ons nieuwe raamkozijn bestelde wij online. Na ca. 6 weken kregen bij bericht dat het kozijn klaar stond. Wij kozen er voor om het zelf op te halen, aangezien we in de buurt wonen. Het ophalen verliep soepel, de medewerker hielp ons het glas en het kozijn zo veilig mogelijk in de auto te plaatsen. Na het plaatsen van het kozijn stonden we versteld van het extra licht wat we hierdoor naar binnen haalden. Het houtwerk is mooi smal waardoor de ruit een stuk groter is dan voorheen. Het enige minpunt wat ik zou kunnen noemen is dat voor het zelf ophalen €15 wordt gerekend. Wij zijn 100% tevreden en raden dit bedrijf zeker aan!

Everdenberg 44

4902 TT Oosterhout nb