Grandioos

De blijheid dat aan de familie is gebracht met dat bos bloemen. Ben ik jullie veel dankbaar Door lange afstand had het mij niet gekund Dank u

Mooie bloemen

Mijn jarige vader was zeer te spreken over de mooie bos bloemen. Keurig op tijd!

Mooi kerststukje

De site is heel duidelijk van opzet. Met een snelle service kon ik een mooi en groot kerststukje laten bezorgen. Top!

Goed tevreden

2 bloemstukken naar Alkmaar en OudZuilen mooi . Maar het stuk naar Limmen niet ,veel groen een rode bal en 2 rozen.,jammer.

Persoonlijke service staat hoog in het vaandel!

Mooie boeketten worden verstuurd, dus blije ontvangers. Als er een keer iets extra gedaan moet worden dan is dat nooit een punt bij Flowerservice, dank! :-)

Eenvoudig en goed

voor bedrijven een uitkomst

Perfect, alleen de bezorgdatum/dag was een dag te vroeg !!

Bezorgdag een dag te vroeg.

Beste klanten service

Mooi bloemstuk bezorgd - klanten service is fantastisch! Flowerservice is voor mij de beste bloemist voor bestelling uit buitenland. Ze zijn altijd bereid om de klant te assisteren en maken prachtige bloemen. De informatie dat bloemen bezorgd waren is ook heel gewaardeerd.

Matig dus

Op maandag besteld, zou de volgende dag geleverd worden. Dinsdag eind van de middag kreeg ik een mail dat de bloemist het niet meer kon bezorgen want mijn woonplaats was te ver weg van hun adres: het was slechts 20 min (!!) rijden.. heel frappant! Dus niet blij mee. Werd dus de volgende dag bezorgd. Wat als het belangrijk was?!

goede service en mooie bloemen!

Wij hebben een goede ervaring met Flowerservice! De levering is altijd op tijd en de bloemen zijn van goede kwaliteit. Het bestelproces online werkt heel prettig maar indien nodig is persoonlijk contact ook altijd mogelijk. Een aanrader!

Goede bereikbaarheid

Goede bereikbaarheid en prijzen

prima service

Er moest iets veranderd worden in de bezorgdatum. Dit was snel geregeld.

zoals altijd prima service en mooie boeketten!

simpel te bestellen als bedrijf en achteraf de factuur. prima service! kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

zeer goed

de bos bloemen zag er geweldig uit en de ontvanger was blij verrast Zelfs na enkele dagen werd de bloemenpracht steeds mooier.

Degene die ze kreeg is er blij mee

Een fantastische bos bloemen.

Precies zoals ik had besteld; een grote fantastische bos bloemen die bijna 14 dagen heeft gestaan.

Conform verwachting

De ontvanger van de bloemen meldde dat ze zeer tevreden was over de bloemen. De communicatie over het bezorgproces was goed.

Zeer tevreden!!

Zelfs snelle bezorging op Ameland

Ik was verbaasd, dat ik bloemen kon laten bezorgen op de Waddeneilanden. Maar waarom, ook niet. Achteraf zag ik een foto van het boeket, maar zag er niet in, hetgeen ik had besteld. Misschien vanaf de verkeerde kant gefotografeerd.

Zeer tevreden!

Mijn ouders wonen in Nederland en ik met mijn gezin in Zweden. Op hun trouwdag wilde ik toch graag iets moois opsturen en dat hebben jullie voor mij geregeld. Makkelijk te bestellen en te betalen en mijn ouders dolgelukkig. Op de dag van leverans kreeg ik een email. Zeer correct... Is voor herhaling vatbaar.

Zelfs als je iets vergeet op het kaartje te zetten kan je dat alsnog verhelpen door het contact formulier in te vullen. Uitstekende service. Bedankt voor het prachtige boeket.

Met 1 klik bloemen in huis

Online bloemen besteld, proces is zeer duidelijk en makkelijk. Vandaag bloemen netjes op tijd ontvangen, ziet er heel mooi uit.

duidelijke site en top service

schoonzus jarig snel mooi boeket besteld, binnen 24 uur bezorgd !! schoonzus blij ,zo een mooi boeket !!

Gewoon goede service zoals altijd