Het was een super mooie bos bloemen

Het was een mooie bos bloemen waar de jarige heel blij mee was en netjes op tijd geleverd

Ik had verkeerd adres opgegeven. Dit hebben ze netjes veranderd.

Mooie bloemen en goede levering. Top service!!!

waardeloos

zonder toestemming zijn de bloemen bij de buren bezorgd

Om het in te vullen ging goed maar maandag word het boeket bezorgt dus heet ik niet of ze het mooie vond

een prachtige bos !!

Ze zijn net echt. Ik moet regelmatig de neiging onderdrukken om water te geven :-)

Uitstekend !!!

Al jaren bestel ik van all over de wereld. De service , hulp, vriendelijkheid en bloemen en planten altijd perfect . Me moeder is altijd blij. Klantenservice beantwoord me vragen onmiddellijk. Bedankt !!!

Online bestelsysteem kan beter. Je kan maar voor 1 adres tegelijk bestellen. Dus moet het naar 5 adressen moet je 5 keer apart bestellen. Het zou makkelijker zijn als je dat gewoon onder elkaar kan invullen.

Komen afspraak na en een mooi boeket geleverd.

Duidelijke website, goede service en mooie boeketten

Kerststukje laten bezorgen. Deze werd snel bezorgd en ontvanger was er erg blij mee.

service was goed; ik kreeg een mail dat het boeket bezorgd was

Ik heb een foto van de ontvangers gekregen; mooi boeket. De grootte viel mij wat tegen. Van een afstand is het moeilijk te zien of de bos middelgroot of groot was.

Mooie bloemen

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Was geweldig,mijn zus liet het zien via FaceTime,Fantastisch.

Was fantastisch,zag er erg mooi en verzorgt uit.

Mooie verse produkten en top service

Ik heb bloemen, planten en kerst stukken besteld over meerdere jaren en ben nooit teleurgesteld geweest.

Zeer tevree over alles eigenlijk bv: de levering; zeer goede sevice; noem maar op.

Elk jaar verzend ik vanaf Canada bloemen naar familie en vrienden. ik doe dat al 17 jaar heel gemakkelijk online. Er is veel keus en je kan de boeketten heel gemakkelijk aanpassen. De site is eenvoudig te gebruiken en je kunt adressen en andere gegevens veilig opslaan. Het zijn ook flinke grote mooie bossen bloemen met veel variaties en heel niet duur. De bossen bloemen zijn heel vers en daardoor blijven ze ook lang staan en blijven ze ook lang lekker ruiken. Ik kan deze bloemist aan bevelen. En ik ben zeer te vree met de service en alles wat ze te bieden hebben.

Netjes en beleefd bezorgd. En het geleverde zag er goed uit.

Heel fijn .

Kreeg een enthousiast telefoontje over het mooie stukje dat was bezorgd. Er werd helemaal omschreven hoe het eruit zag en hoe blij ze ermee was. Dus dat klonk positief. Heel fijn dat je op deze manier iets aan iemand kunt sturen aan de andere kant van het land.

Zag er fantastisch uit.

Heel goede service en prima kwaliteit

Het kerststuk werd keurig besteld op de aangegeven datum. Het overtrof mijn verwachtingen !

Mooi op tijd en het bloemenstuk ziet er geweldig uit

n,v t

Geweldig Kerststuk

Super geregeld, op tijd afgeleverd, goede prijs kwaliteit verhouding

Geleverd als beloofd

De ontvanger was zeer tevreden

Nog niet te beoordelen, 1e bos pas op 2 januari

Online regelen super makkelijk, maar ik heb een 6-maands abonnement besteld dat pas op 2 janauari ingaat. Kan de bezorging en het boeket dus nog niet beoordelen. (kan helaas dus ook (nog) niet aanbevelen)

Kwaliteit en Goede logistiek

Laat besteld en op tijd geleverd wat we besteld hadden