Kwaliteit en Goede logistiek

Laat besteld en op tijd geleverd wat we besteld hadden

Kwaliteit en Goede logistiek

Laat besteld en op tijd geleverd wat we besteld hadden

Vul de postcode goed in.

Als je de postcode niet helemaal correct invult wordt het adres ook heel anders.Het zou goed zijn om het adres nog even te laten zien voor het betalen. Nu zag ik pas bij de email na het bestellen dat het adres niet klopte. Nu moest ik weer bellen om dit te corrigeren. Is verder goed geregeld.

Vul de postcode goed in.

Mijn eerste keer om bloemen te bestellen vanuit Canada voor een adres in Holland.

Eenvoudig om de bloemen te bestellen on-line. Geweldige service. En een prachtig boeket geleverd op tijd. Hartelijk dank!!!!!

Wordt er een briefje door de brievenbus gedaan. De ontvanger zag toevallig dat er wat voor de deur stond zij gaan meestal achter naar binnen in hun huis. En het stond op de grond voor .

Beste bloemenverzending in NL

Over de nodige jaren heb ik flowerservice.nl gebruikt tot volle tevredenheid. Zelf ben ik niet zo computer geleerd en heb ik soms moeite om mijn bestelling in 1ste instantie te kunnen doen, speciaal vanuit het buitenland. De eigenaar van flowerservice assisteerde mij iedere keer en zorgt keurig voor mijn bestelling. De bloemen worden altijd op tijd bezorgd en zijn prachtig en de ontvanger is blij. Hoog gewaardeerd door mij en ik hoop ze in de toekomst weer te gebruiken met veel dank.

Prachtig boeket, jammer genoeg maand te vroeg..

Had 15 November doorgegeven dat het 1e boeket op 17 December had moeten worden bezorgd, door een tikfoutje gebeurde dit al op 17 November.. Uiteindelijk geen probleem want ontvanger wist van het bloemen abonnement, en excuses ontvangen van Flowerservice. En het geleverde boeket was echt prachtig ! Wel leermomentje voor mij dat ik het abonnement niet te vroeg afsluit de volgende keer

prima service

Recent voor het eerst via Flowerservice boeket verstuurd. Mooi boeket kwam, overeen met de foto, via lokale bloemenzaak, keurig op tijd op het juiste adres.

Netjes

Echt verse bloemen en netjes bezorgd

Snel en duidelijk

Via de website een bloemetje besteld. Het ging makkelijk. Resultaat is prachtige bos bloemen.

Geweldig mooi

Voor het eerst een boeket besteld. Het zag er gewoon perfect uit, nu een week later staat het er nog steeds prachtig bij Dit is zeker niet voor het laatst dat ik hier bestel

Prachtig rouwboeket op tijd bezorgd met een getypt net kaartje.

Prachtig rouwboeket op tijd bezorgd met een keurig getypt kaartje.

Het boeket was prachtig, op tijd bezorgd, dik tevreden

perfect

Op tijd en prachtig boeket

Uitstekende bezorging van een Mooie Orchidee voor mijn Moeder

Nvt

Ik heb geen bestelling afgerond omdat ik voor een andere manier van bestellen heb gekozen

Mooi boeket en snel geleverd

Mooi boeket en het wordt snel geleverd

Alles ging naar wens

Het is een mooi bos bloemen geworden en op tijd bezorgd!

Ben tevreden over de bloemen en de bezorging

Uitstekend.

Prima geregeld.

Mooie bloemen. Per abuis had ik 2 bossen besteld. Snel geteageerd. Toen Kreeg heel snel het geld voor de 2e bos terug..

Bergstraat 9

5427 EA Boekel