goede service en snelle levering,

prachtige Revit Urban Jas Triomphe gekocht en heerlijk warm.

Super snel en goede kwaliteit.

Ik heb voor mijn zoon nu zijn 2e motorpak hier gekocht. De 1e was hij uitgegroeid. Het is dezelfde als de vorige, alleen een paar maten groter en zit als gegoten. Levering was erg snel.

Ten eerste was de bestelling snel geleverd. Echter ik heb de verkeerde maat besteld. Naar de winkel in Vianen geweest en gelijk groter maat besteld. Leuke en hulptaal medewerkers.

Gewoon goed .

Snelle afhandeling bestelling .

Goede ervaring

Ik vond dat mijn bestelling wat lang duurde. Ik mailde de klantenservice en kreeg snel een uitstekende reactie met uitleg wat er was gebeurd en wat er ging gebeuren. Een goede ervaring.

Snel en correct geleverd

Laarzen conform de aanbieding snel en correct geleverd.

Best wel goed, maar kan beter.

Ik heb op 16 november (zaterdag) iets besteld. Ik had geen bevestiging e-mail gekregen of het verstuurt was. Ik kreeg naar een paar dagen te horen dat ze er mee bezig zijn. Ik ben nu 1 week verder ik heb eergister of gisyer pas een e-mail gehad over dat ze ermee bezig waren. Het komt dus ergens volgende week binnen. Ook al stond er 3-5 werkdagen. Dus uitijndelijk heeft het 2 weken heduurt (ik wacht er nog steeds op). Ik hoop dat het bij anderen mensen anders is.

Mooie laars voor deze prijs

En ze lopen ook nog eens lekker.

Alles goed

Makkelijk besteld en keurig snel bezorgd

Goede voorlichting en snelle service

Het model Alpinestars motorlaarzen dat ik wilde hebben, de SMX PLUS V2 GORETEX, was niet op voorraad, werd meteen besteld en binnen een week kon ik ze komen passen. Zoals al aangekondigd door de verkoper - ik had een ander model van Alpinestars kunnen passen - pasten de laarzen die voor mij waren besteld perfect! Ik heb ze nu enkele keren aangehad op de motor en ik ben er erg blij mee!

Geweldige keuze in de webwinkel en goede service

Overzichtelijke site, lastig dat je veel “sub sites” waardoor het niet overzichtelijk wordt. Nog steeds met Safari bestel problemen. !!!

Uitstekende ervaring: Mijn Zoon en ik hebben elk een Motorjeans gekocht.

Ik ging er heen voor een motorjeans met bescherming. Het advies was uitstekend, met een goede uitleg over de verschillen tussen de diverse merken. Onze zoon heeft ook een jeans gepast en beiden waren we tevreden. We zijn tevreden en met twee jeans de winkel uitgegaan. Natuurlijk hebben we ook de motoren in de showroom bewonderd, waaronder een prachtige BMW K1600 6 cilinder.

Goede service en scherpe prijs bij uitzoeken van een helm

In de winkel diverse helmen gepast. Goed advies gekregen en scherpe prijs (demo helm).

gewoon goed

ze houden zich aan de af spraak

Regen jack past goed over mijn leren jas en houdt de regen buiten.

Goede service door vriendelijke medewerkers

Had, na advies door een verkoopmedewerker in de winkel, toch een te kleine jas gekocht. Dit werd gelukkig zeer goed opgelost en ik mocht de jas ruilen tegen eenzelfde soort jas in een maatje groter.

Netjes behandeld en volgens afspraak

prima service

Ook als het een keer tegen zit!

top service

In de winkel geweest top service goed uitleg echt de moeite om heen te rijden!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Motorjas In de winkel gepast. Mijn maat was niet aanwezig. Een paar dagen later is de juiste maat bij mij thuis afgeleverd, bleek toch nog een maatje te klein te zijn. Kom deze zonder problemen ruilen.

Slecht

Regenpak besteld wel snel thuis stond op het label 100% waterdicht maat dat is hij zeker niet

Goed geholpen, vriendelijk personeel.

Bij het uitzoeken van kleding en schoeisel gaf men goede adviezen en werd geluisterd naar de wens. Super service zoals ik die graag zie.

Slechte communicatie, trage levering, juiste product

Levertijd van 3-5 werkdagen werd verlengd naar bijna 10 werkdagen. Totaal onduidelijk waarom. Ook in eigen systeem van Motorkleding weinig info. "iemand kijkt naar je bestelling om na te gaan waarom deze vertraagd is", maar geen verdere uitleg, geen mails. Geen update over verwachte bezorgdatum. Wel het juiste product gekregen, netjes verpakt en onbeschadigd.

Super service!

Mijn bestelde helm kwam keurig op tijd binnen. De maat klopte met de omschrijving! Zeker een aanrader!

Uitermate vriendelijke en correcte medewerkers!

Was geen probleem om even twee motorjassen mee naar huis om thuis de keus te maken!