Nooit weer online bestellen

Online een bestelling gedaan, betaald. Vervolgens verschillende keren moeten bellen om informatie te krijgen met betrekking tot mijn bestelling. Uiteindelijk 14 dagen later, met medewerking van winkel in Breda, toch mijn bestelling ontvangen. Het online personeel is te weinig betrokken met klanten!!!! Neem een voorbeeld aan de dame in de winkel die belt netjes terug. En haar beloftes zijn geen loze beloftes.

Jammer dat er geen contact is geweest

De broek die ik uitgekozen had was "vandaag verzenden, morgen in huis". Helaas werd morgen 4 dagen later. Ik kreeg geen mail of telefonisch de juiste persoon aan de lijn. Wel de mededeling dat er de volgende dag contact met mij opgenomen zou worden. Helaas is dit volledig uitgebleven. Na 4 dagen is mijn pakket eindelijk (met een omweg) aangekomen.

Mijn bestelling was op tijd geleverd en was zeer goed verpakt

Ik had een set vakbeugels besteld voor mijn vstrom, deze werden snel geleverd, zij zaten zeer goed verpakt, de beugels pasten perfect op mijn motor.

Goede service en snel geleverd

Omschrijving duidelijk en snel geleverd volgens beschrijving Past perfect een hele verbetering en weer goed zicht

Perfecte levering en mooie prijs!

netjes geholpen in de winkel en daarna eenvoudig besteld en geleverd.

Jas gekocht, past perfect, snelle levering

Leren jas gekocht op motorkleding.nl. De jas past perfect en de levering ging snel en soepel.

goede service en snelle levering,

prachtige Revit Urban Jas Triomphe gekocht en heerlijk warm.

Super snel en goede kwaliteit.

Ik heb voor mijn zoon nu zijn 2e motorpak hier gekocht. De 1e was hij uitgegroeid. Het is dezelfde als de vorige, alleen een paar maten groter en zit als gegoten. Levering was erg snel.

Ten eerste was de bestelling snel geleverd. Echter ik heb de verkeerde maat besteld. Naar de winkel in Vianen geweest en gelijk groter maat besteld. Leuke en hulptaal medewerkers.

Gewoon goed .

Snelle afhandeling bestelling .

Goede ervaring

Ik vond dat mijn bestelling wat lang duurde. Ik mailde de klantenservice en kreeg snel een uitstekende reactie met uitleg wat er was gebeurd en wat er ging gebeuren. Een goede ervaring.

Snel en correct geleverd

Laarzen conform de aanbieding snel en correct geleverd.

Best wel goed, maar kan beter.

Ik heb op 16 november (zaterdag) iets besteld. Ik had geen bevestiging e-mail gekregen of het verstuurt was. Ik kreeg naar een paar dagen te horen dat ze er mee bezig zijn. Ik ben nu 1 week verder ik heb eergister of gisyer pas een e-mail gehad over dat ze ermee bezig waren. Het komt dus ergens volgende week binnen. Ook al stond er 3-5 werkdagen. Dus uitijndelijk heeft het 2 weken heduurt (ik wacht er nog steeds op). Ik hoop dat het bij anderen mensen anders is.

Mooie laars voor deze prijs

En ze lopen ook nog eens lekker.

Alles goed

Makkelijk besteld en keurig snel bezorgd

Goede voorlichting en snelle service

Het model Alpinestars motorlaarzen dat ik wilde hebben, de SMX PLUS V2 GORETEX, was niet op voorraad, werd meteen besteld en binnen een week kon ik ze komen passen. Zoals al aangekondigd door de verkoper - ik had een ander model van Alpinestars kunnen passen - pasten de laarzen die voor mij waren besteld perfect! Ik heb ze nu enkele keren aangehad op de motor en ik ben er erg blij mee!

Geweldige keuze in de webwinkel en goede service

Overzichtelijke site, lastig dat je veel “sub sites” waardoor het niet overzichtelijk wordt. Nog steeds met Safari bestel problemen. !!!

Uitstekende ervaring: Mijn Zoon en ik hebben elk een Motorjeans gekocht.

Ik ging er heen voor een motorjeans met bescherming. Het advies was uitstekend, met een goede uitleg over de verschillen tussen de diverse merken. Onze zoon heeft ook een jeans gepast en beiden waren we tevreden. We zijn tevreden en met twee jeans de winkel uitgegaan. Natuurlijk hebben we ook de motoren in de showroom bewonderd, waaronder een prachtige BMW K1600 6 cilinder.

Goede service en scherpe prijs bij uitzoeken van een helm

In de winkel diverse helmen gepast. Goed advies gekregen en scherpe prijs (demo helm).

gewoon goed

ze houden zich aan de af spraak

Regen jack past goed over mijn leren jas en houdt de regen buiten.

Goede service door vriendelijke medewerkers

Had, na advies door een verkoopmedewerker in de winkel, toch een te kleine jas gekocht. Dit werd gelukkig zeer goed opgelost en ik mocht de jas ruilen tegen eenzelfde soort jas in een maatje groter.

Netjes behandeld en volgens afspraak

prima service

Ook als het een keer tegen zit!

top service

In de winkel geweest top service goed uitleg echt de moeite om heen te rijden!