Erg goed met veel aandacht

Door Rick geholpen, Shoei Neotec 2 en Sena audio gekocht. Met veel geduld een helm op maat gepast totdat de perfecte pasvorm was bereikt en een Sena intercom ingebouwd en geholpen met installeren, laatste update erop gezet, Echt top! Echt een aanrader deze zaak. Harry Habraken

Aardige mensen, mooie spullen, lage prijzen

Ik moest even wachten op mijn bestelling (Corona) maar ben goed op de hoogte gehouden. De prijs was uitzonderlijk door de winteraanbieding -20% en de motorjas is prima.

Snel gereld

Prima afspraken

Bijzonder goede service

Ik had een HJC helm besteld en deze viel te klein uit. Grotere helm viel in backorder en kreeg geld retour voor aankoop andere helm elders. Dag later had Monique de juiste (de door mij gewenste model èn maat) helm tòch weten te bemachtigen en vroeg of ik wellicht alsnog door hun blij gemaakt kon worden. Nou zeker !!!!!! Dank je wel voor de moeite en ik ben erg blij met mijn RPHA70 Balius helm !

Zeer correct geholpen

Bestelling telefonisch gedaan omdat de artikelen niet op voorraad waren. Zou +/- 3 weken duren. Maar 2 dagen later werd ik al gebeld dat de delen binnen waren. Er werd een betaallink gestuurd en de volgende dag had ik de spullen in huis. TOP GEREGELD!

Nette service

Alles liep perfect behalve het verplicht aankopen als je eenmaal met de bestelling bezig bent... En dat op 2 websites.

Mijn ervaring was goed. bij motorkleding Store.nl

Heb daar een helm gekocht en handschoenen werd goed geholpen, en kreeg goed advies, service is ook goed.

Wat een service. Ondanks dat de winkel in Breda dicht was vanwege een gigantische waterschade ten gevolge van een wolkbreuk kon ik 2 keer toch bij het magazijn daar in Breda mijn bestelde motorhoes en jas afhalen. Overgens hadden ze die jas ook nog naar mij thuis willen brengen. Maar dat vond ik niet nodig.

Levering stuk langer dan aangegeven

Levering duurde 3 weken langer dan aangegeven. Zelf contact moeten zoeken, daarna netjes en snel opgelost.

Teleurstellend in snelheid en communicatie.

Levering duurt te lang, zonder enige vorm van uitleg aan klant. Ruilen duurt te lang, zonder enige vorm van communicatie.

Keurig!

Retour en verzenden nieuwe maat prettig geregeld.

Alles correct geleverd.

Artikel snel gevonden op de site, op voorraad, en geleverd binnen de beloofde periode. Netjes verpakt en het juiste artikel.

Ruben

Good quality and very fast delivery , thanks

Keurige levering

In stevige doos bezorgd

prima geregeld

heel goed en begripvol telefonisch contact gehad

Alles keurig verzorgd en goed ingepakt, dus ook zeer tevreden.

Alles keurig verzorgd en goed ingepakt, dus ook zeer tevreden.

Snelle levering, Scherpe prijs

Scherpe prijs

Producten zeer goed, leveringstijd was wel langer dan aangegeven op site

Producten zeer goed maar leveringstijd was langer dan aangegeven op site

Perfect,alles in orde

Prima vizier

Het blauw gespiegelde vizier is prima tegen de zon en je kan er in de avond ook goed mee rijden het is niet extreem donker.

duidelijke site!

net op tijd bezorgd, was wel aangegeven dat het langer kan duren ivm corona

Prima te doen levering binnen de limiet zei het iets vertraagd door covid 19 virus.

Prima, mooie kwaliteit.

Uitstekend!

Vizier besteld voor mijn scorpion helm. Gewoon goed, niks op aan te merken.

Mooi jas

je kunt elke dag een mooie leren jas dragen