Prima vizier

Het blauw gespiegelde vizier is prima tegen de zon en je kan er in de avond ook goed mee rijden het is niet extreem donker.

duidelijke site!

net op tijd bezorgd, was wel aangegeven dat het langer kan duren ivm corona

Prima te doen levering binnen de limiet zei het iets vertraagd door covid 19 virus.

Prima, mooie kwaliteit.

Uitstekend!

Vizier besteld voor mijn scorpion helm. Gewoon goed, niks op aan te merken.

Mooi jas

je kunt elke dag een mooie leren jas dragen

Levertijd klopt niet, zelf om moeten vragen. Wel goede producten.

Specifiek op levertijd gelet maar kreeg na betalingsbevestiging geen update meer. Zelf contact opgenomen en toen hoorde ik pas dat het vertraagd was. Dat soort dingen vind ik altijd jammer. Producten verder wel goed en ook prima geprijsd.

Ik ben tevreden over het product , het lever tijd was iets langer van wat het op de site gemeld is, maar ik ben op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, dus heel netjes. Ik ben tevreden. Gr Alberto

ongekend goed

10 met een griffel. Een vizierhouder besteld en zojuist in Hazerswoude opgehaald. Montage lukte mij niet zelf. Een van jullie mensen heeft geduldig en vakkundig ter plekke de vizierhouder gemonteerd inclusief mijn nieuwe vizier. Super service!

Top geregeld

Duidelijke site en goede service

Prima levering

Snel,makkelijk en zoals afgesproken

Snel en overzichtelijk

Snelle levering!

Goede spullen en snelle levering

Afhandeling van de bestelling was slecht

Ik had twee artikelen besteld. Èen van de artikelen was op voorraad en werd alvast opgestuurd, deze netjes binnen drie dagen binnen. Na een week nog niks vernomen van het tweede artikel dus via mail contact opgenomen met motorkleding.nl. Bleek het product niet meer leverbaar en ik zou me geld terug krijgen. Uiteindelijk na drie weken nog steeds geen geld teruggestort dus weer contact opgenomen. Ik kreeg als antwoord dat het geregeld zou worden. Uiteindelijk drie dagen alsnog het artikel op de mat. Al met al was de afhandeling zeer slecht en zodoende de beoordeling

Nooit weer online bestellen

Online een bestelling gedaan, betaald. Vervolgens verschillende keren moeten bellen om informatie te krijgen met betrekking tot mijn bestelling. Uiteindelijk 14 dagen later, met medewerking van winkel in Breda, toch mijn bestelling ontvangen. Het online personeel is te weinig betrokken met klanten!!!! Neem een voorbeeld aan de dame in de winkel die belt netjes terug. En haar beloftes zijn geen loze beloftes.

Jammer dat er geen contact is geweest

De broek die ik uitgekozen had was "vandaag verzenden, morgen in huis". Helaas werd morgen 4 dagen later. Ik kreeg geen mail of telefonisch de juiste persoon aan de lijn. Wel de mededeling dat er de volgende dag contact met mij opgenomen zou worden. Helaas is dit volledig uitgebleven. Na 4 dagen is mijn pakket eindelijk (met een omweg) aangekomen.

Mijn bestelling was op tijd geleverd en was zeer goed verpakt

Ik had een set vakbeugels besteld voor mijn vstrom, deze werden snel geleverd, zij zaten zeer goed verpakt, de beugels pasten perfect op mijn motor.

Goede service en snel geleverd

Omschrijving duidelijk en snel geleverd volgens beschrijving Past perfect een hele verbetering en weer goed zicht

Perfecte levering en mooie prijs!

netjes geholpen in de winkel en daarna eenvoudig besteld en geleverd.

Jas gekocht, past perfect, snelle levering

Leren jas gekocht op motorkleding.nl. De jas past perfect en de levering ging snel en soepel.

goede service en snelle levering,

prachtige Revit Urban Jas Triomphe gekocht en heerlijk warm.

Super snel en goede kwaliteit.

Ik heb voor mijn zoon nu zijn 2e motorpak hier gekocht. De 1e was hij uitgegroeid. Het is dezelfde als de vorige, alleen een paar maten groter en zit als gegoten. Levering was erg snel.

Ten eerste was de bestelling snel geleverd. Echter ik heb de verkeerde maat besteld. Naar de winkel in Vianen geweest en gelijk groter maat besteld. Leuke en hulptaal medewerkers.

Gewoon goed .

Snelle afhandeling bestelling .

Goede ervaring

Ik vond dat mijn bestelling wat lang duurde. Ik mailde de klantenservice en kreeg snel een uitstekende reactie met uitleg wat er was gebeurd en wat er ging gebeuren. Een goede ervaring.