Uitstekend niets op aan te merken.

Keurig verpakt en op tijd volgens afspraak geleverd.

Snel geleverd, maar helaas miste een van de lampebolletjes

Ik hoop dat men hem nog nastuurt.

Op tijd en keurig geleverd

Niets op aan te merken.

Excellent

Gewwon EXCELLENT van begin tot het ontvangen van het pakket !!

Snelle levering, scherp geprijsd product. Top!

Alles liep perfect ondanks een foutje van mijn kant...

Had wat fouten gemaakt in de adressering, werd daar netjes over gebeld en de volgende dag was de bestelling al binnen.....keurig, zo als het zou moeten zijn bij alle webwinkels ;-))

slecht

de levering was dan misschien wel snel alleen de zelfde dag was het al kapot en mijn zoontje in tranen want hij heeft het gekocht van zijn zakgeld.

Jammer dat U dat alleen als review schrijft maar dat helemaal niet aan ons meldt zodat we U een nieuwe kunnen sturen wat we graag doen indien U dat direct aan ons vraagt.

Super verwerking van mijn bestelling

Snelle levering, poduct in goede staat ontvangen

Het bestelde product werd snel geleverd, was netjes verpakt en in goede staat ontvangen.

Zeer tevreden over de Stuntwinkel het product en de levering

Voor de middag besteld volgende dag geleverd Top !!

Slechte kwaliteit bestelling, wel goede klantenservice

Kreeg het artikel onvolledig, slecht verpakt en slechte kwaliteit. Was een BBQ op poten en bij een zuchtje wind zou het omvallen. Erg wiebelig en scheef. Al met al ben ik nu, met verzend- en retourkosten, duurder uit dan dat ik het in de winkel zou gekocht hebben. Doe het dus niet meer om hier iets te bestellen. Ben benieuwd hoelang het nu duurt voordat ik mijn held terug heb. Klantenservice was wel goed aan de telefoon.

Beste Susi, Je vertelde ons dat de moertjes ontbraken in de set en dat je hem daardoor niet goed kon opbouwen. We hebben de moertjes nagestuurd maar een tijdje later wilde je de order toch retourneren, voordat je de moertjes had ontvangen, omdat het niet stevig stond maar zonder moertjes zit hij ook niet goed vast natuurlijk en staat hij niet stevig. Jammer dat wij en het product geen eerlijke kans hebben gekregen. Mvg, Stuntwinkel.nl

Aanbevelingswaardig

Werd goed geholpen toen ik met de webside niet over weg kon Vlugge levering en een fatsoenlijke prins

Snel Efficiënt Betrouwbaar.

Volgens afspraak geleverd op juiste lokatie en aangegeven tijdstip. Top.

Snel geleverd, prima prijs

Heel goed!

Muursticker besteld en met de video erbij was het eenvoudig aan te brengen. Heel mooi

Snel en goed geholpen

Kussenbox besteld en snel afgehaald in Cuijk Zeer netjes geholpen door de medewerker. Super!!

Matige kwaliteit doek

Het doek is matig afgewekt en scheurt makkelijk, matig stikwerk. Het frame is van goede kwaliteit en stabiel.

Nog steeds niks ontvangen 😤

Waardeloos

Beste Martin, Wij zien in de tracking dat het een dag later na het versturen bij je geleverd is en dat er voor getekend is voor ontvangst. We zullen een onderzoek opstarten bij DPD om de naam en handtekening dan op te vragen. In de bestelling zat alleen een Jungle zwembadje dat via Blokker bij ons is besteld. Mocht je nog meer items hebben besteld in dezelfde sessie bij Blokker, dan komen die andere artikelen van andere verkopers dan ons.

komt afspraken niet na

Vrijdag voor 15.00u besteld zaterdag geleverd klopt niet. De hele zaterdag gewacht op het pakket word het door leuk maandag geleverd. waardoor ik op zondag met lege hand stond op een verjaardag.

Beste Bianca, Onze excuses dat, het door ons wel tijdig, verstuurde pakket door vertraging bij DPD later bij je aankwam.

Geweldige ervaring

Groot assortiment, snel geleverd (wel afhankelijk van de transporteur) En betalen IN3 gratis termijnen is ook mogelijk. Kortom het bedrijf is het aanbevelen waard dus ver.

op de afgesproken plaats geleverd

zeer goed

Netjes en correct afgehandeld🤩

Het was mij later pas duidelijk dat beslist.nl de order had door gestuurd naar stuntwinkel.nl dit zou duidelijker vermeld kunnen worden.

Afhandeing zeer goed

Zowel het product als de administratieve afhandeling waren goed.