Snelle levering, poduct in goede staat ontvangen

Het bestelde product werd snel geleverd, was netjes verpakt en in goede staat ontvangen.

Zeer tevreden over de Stuntwinkel het product en de levering

Voor de middag besteld volgende dag geleverd Top !!

Slechte kwaliteit bestelling, wel goede klantenservice

Kreeg het artikel onvolledig, slecht verpakt en slechte kwaliteit. Was een BBQ op poten en bij een zuchtje wind zou het omvallen. Erg wiebelig en scheef. Al met al ben ik nu, met verzend- en retourkosten, duurder uit dan dat ik het in de winkel zou gekocht hebben. Doe het dus niet meer om hier iets te bestellen. Ben benieuwd hoelang het nu duurt voordat ik mijn held terug heb. Klantenservice was wel goed aan de telefoon.

Beste Susi, Je vertelde ons dat de moertjes ontbraken in de set en dat je hem daardoor niet goed kon opbouwen. We hebben de moertjes nagestuurd maar een tijdje later wilde je de order toch retourneren, voordat je de moertjes had ontvangen, omdat het niet stevig stond maar zonder moertjes zit hij ook niet goed vast natuurlijk en staat hij niet stevig. Jammer dat wij en het product geen eerlijke kans hebben gekregen. Mvg, Stuntwinkel.nl

Aanbevelingswaardig

Werd goed geholpen toen ik met de webside niet over weg kon Vlugge levering en een fatsoenlijke prins

Snel Efficiënt Betrouwbaar.

Volgens afspraak geleverd op juiste lokatie en aangegeven tijdstip. Top.

Snel geleverd, prima prijs

Heel goed!

Muursticker besteld en met de video erbij was het eenvoudig aan te brengen. Heel mooi

Snel en goed geholpen

Kussenbox besteld en snel afgehaald in Cuijk Zeer netjes geholpen door de medewerker. Super!!

Matige kwaliteit doek

Het doek is matig afgewekt en scheurt makkelijk, matig stikwerk. Het frame is van goede kwaliteit en stabiel.

Nog steeds niks ontvangen 😤

Waardeloos

Beste Martin, Wij zien in de tracking dat het een dag later na het versturen bij je geleverd is en dat er voor getekend is voor ontvangst. We zullen een onderzoek opstarten bij DPD om de naam en handtekening dan op te vragen. In de bestelling zat alleen een Jungle zwembadje dat via Blokker bij ons is besteld. Mocht je nog meer items hebben besteld in dezelfde sessie bij Blokker, dan komen die andere artikelen van andere verkopers dan ons.

komt afspraken niet na

Vrijdag voor 15.00u besteld zaterdag geleverd klopt niet. De hele zaterdag gewacht op het pakket word het door leuk maandag geleverd. waardoor ik op zondag met lege hand stond op een verjaardag.

Beste Bianca, Onze excuses dat, het door ons wel tijdig, verstuurde pakket door vertraging bij DPD later bij je aankwam.

Geweldige ervaring

Groot assortiment, snel geleverd (wel afhankelijk van de transporteur) En betalen IN3 gratis termijnen is ook mogelijk. Kortom het bedrijf is het aanbevelen waard dus ver.

op de afgesproken plaats geleverd

zeer goed

Netjes en correct afgehandeld🤩

Het was mij later pas duidelijk dat beslist.nl de order had door gestuurd naar stuntwinkel.nl dit zou duidelijker vermeld kunnen worden.

Afhandeing zeer goed

Zowel het product als de administratieve afhandeling waren goed.

Goede, snelle levering

Via "beslist.nl" besteld en gelijk een bevestigingsmail van stuntwinkel. Goede levering. Pakket was veilig en verzorgd ingepakt.

Snelle levering en verzendin

Ondanks de snelle afhandeling wordt de levering verknalt door DPD en DPD pick up point. Zij presteren het om 4 dagen een pakket heen en weer te sturen.

Helemaal top

Badje besteld. Snel binnen gehad. Bij opblazen bleek er een onderdeel lek! Meteen een nieuwe toegestuurd gekregen. Dat is service. Helaas nu alweer twee delen lek. Maar dat ligt aan het product.

Super en snel geleverd top

Eerste keer wat besteld top geregeld en snel👍🏻

Bestellen . En daarna gelijk op de hoogte gehouden waar je bestelling is en waneer hij binnen is .

Snel en een hele mooie prijs

Snel en een hele mooie prijs

Snelle service, en vriendelijk personeel

Gewoon hele goede organisatie

Goed 👍

Helemaal goed!

Via Blokker besteld. Artikel prima en aflevering prima!

Over Stuntwinkel.nl