Zelf opgehaald. Alles prima

Snelle levering...perfecte aankoop

De bestelling was helemaal zoals ik had verwacht. De dag na men bestelling had ik mijn gerief al thuis ontvangen. Kon dit opvolgen via track and trace. Zeer veilig verpakt!!! Ik ben een zeer tevreden klant!!!

Snelle levering tijdens hele drukke dagen. Wel hele aparte Track&trace tijdsaanduiding.

supersnelle levering tijdens sinterklaas

snelle levering en product voldoet

Positieve kennismaking

correcte en snelle levering. Producten goed verpakt.

Positieve ervaring

Een lamp besteld voor een mooie prijs, die geheel volgens afspraak de volgende werkdag werd bezorgd. De lamp was erg goed verpakt; zat in originele verpakking met daaromheen plastic kussentjes en nogmaals een doos.

Slechte kwaliteit

Intex opblaasbare slaapbank gekocht, de eerste was gelijk lek en de tweede liep langzaam leeg. Garantie tot aan de deur!! Contact geen.

Mooie lampen besteld die er de volgende dag al waren. De foto op de site was erg onduidelijk maar de lampen prachtig. Ik kreeg wel ineens veel enigszins pushende mailtjes van Stuntwinkel maar uitschrijven hiervoor was niet moeilijk.

Geweldig niet met echt te onderscheiden

Snelle levering mooi verpakt

Goede snelle levering

Iets besteld en volgens afspraak geleverd

Product is goed

prima product en snelle levering

de afstandbediening die we gekocht hebben werk prima. het was even vogelen hoe die werkt aangezien er geen nederlandse gebruiksaanweizing bij zat maar wel een engelse. de levering was top de dag na bestellen hadden we het in huis

Super! supersnelle levering en alles was top! +10

Aanbeveling : Super! supersnelle levering en alles was top! +10

Bestelling kwam niet de volgende dag aan zoals geadverteerd toe ik online betaalde, noch op de tijdstip die later op de email aangekondigd werd. Maar goed, toch gekregen, en tevreden met de koop.

snelle bestelling

product is van goede kwaliteit en snel bezorgd

Snelle en met te levering

Was precies zoals besteld en snel in huis

Juiste info

Je krijgt wat je ziet

verwachtingen overtroffen

mijn bestelling heb ik in het weekend geplaatst en werd dinsdag al bij de deur afgeleverd. de prijs was scherp en het bezorgtarief niet hoog. zeker voor herhaling vatbaar.

simpel, vlug, dus efficient

makkelijk te bestellen zeer vlugge levering

Prima levering en snel

Prima levering en snel - goed updates

Ik ben zeer tevreden

Het process van het aankoop en bezorgen was snel en informatief.

Snelle levering, mooi product, prima prijs

Uitstekend. Zoals het hoort.

Goede service. Snelle bezorging

Besteld en de volgende dag al thuis. Intense externe 4 TB HD usb 3.0. Super lage prijs voor een 4 TB externe 3.0 HD. Als extra backup voor mijn NAS in gezet en werkt uitstekend. De service en prijs van stuntwinkel.nl verdient van mij 5 sterren.

Keurig en stevig verpakt. Er zaten breekbare schalen bij.