Prima apparaat voor een zeer nette prijs.

Bij stuntwinkel een twist/fitness-apparaat gekocht voor € 119. Een prima, degelijk apparaat, prettig in gebruik, snel geleverd. Via bol.com was de aankoop overigens €10,- duurder. (Ook van Stuntwinkel). Kortom een fijn apparaat voor een nette prijs.

vlotte levering en netjes verpakt.

vlotte levering en netjes verpakt.

Geweldig, uitstekende service.

Uitstekende service en een zeer goede prijs.

Snelle goede levering

Goed product. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Goede prijs.

Scherpe prijzen en strakke levering

Echte deals, topproducten voor scherpe prijzen en supervlot geleverd.

Mooie stevige dozen en snel geleverd!

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen

Perfecte service

Zowel de bestelling en later de retourzending zeer goed afgewerkt. Accuraat en snel

Vriendelijk.

Het product was helaas niet wat wij er van hadden verwacht. Maar de hulp met retourneren is prima.

Perfekt

Het ging allemaal perfekt!!!

geweldig!

dozen besteld, deze waren heel stevig en ben er heel blij mee! Snelle levering en goed verpakt!

Goede prijzen, snelle levering

Precies wat er in de titel staat. Ik was op zoek naar ducheschuim van Dove in grootverpakking en vond dat op deze webshop voor een prima prijs (aanbieding). Besteld en de volgende dag in huis.

Goede deal

Snelle levering en een scherpe prijs van de producten.

geweldig

Snelle levering , volgende dag thuis.

Voordelig

Prima ervaring

Duidelijk ,goedkoop , en snel

Een fantastische ervaring

Ik heb een idiaal product bij hen wat ik zocht en in de gewone winkels niet meer verkrijgbaar was en supergoedkoop is en snel thuis na bestelling en betaling, geweldig en ben ontzettend blij.

Spullen besteld alles netjes en vlug geleverd.

Super service na verkoop

Eerste keer verkeerd product gehad. Na een mail direct gratis retourlabel gekregen en een dag later de juiste producten ontvangen. Heel tevreden.

Fantastische

Alles is correct verlopen. En goed op de hoogte gehouden dank u wel.

Prijs is goed

Optijd geleverd en alles was ok

Topp

Ik kwam toevallig op de Stuntwinkel site terecht en dacht hier gaat ik even rondkijken en wat ik allemaal tegen kwam zijn goede producten met een goede prijs ik gaat er vaker bestellen. Mvg

De bestelling was vlot geregeld en netjes verpakt

Goede winkel

Haal je voordeel in de stuntwinkel.