Snel geleverd voor een goede prijs.

Goede prijs. Snelle levering. Prima verpakt.

Snel en correct geleverd

uitstekend

Bestelling werd reeds de dag nadien geleverd....

Snel geholpen, superfijn contact

Erg prettig contact met Karin van Stuntwinkel gehad. Zowel via mail als telefonisch. Ook een snelle afhandeling van de bestelling en een retour van een defect apparaat. Top

Correct behandeld.

Goede service.

Snel en keurig geleverd

Product was zoals op de website stond. Levering was snel en spullen waren heel netjes verpakt

Zeer goed.

Mijn bestelling heeft de weg naar mij gevonden, op een snelle en goede manier. Zeer tevreden.

juiste product snel geleverd

Prima.

Snelle levering en goed gecommuniceerd.

Product snel gevonden

Product snel gevonden en voor een goede prijs

Bestellen is makkelijk Scherpe prijzen. Levering snel en goed verlopen.

Prima assortiment, snelle verzending

Snelle en correcte levering..product zoals omschreven . Dus top

A

A

Mijn bestelde artikelen waren erg goedkoop en werden snel en goed verpakt verzonden.

Mijn ervaring met deze shop is dus zeer positief. Het was de eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Ik kwam op deze site terecht via een prijsvergelijkings-site omdat de door mij bestelde artikelen op deze site het goedkoopste waren. En als de artikelen dan ook nog zeer goed verpakt en snel geleverd worden dan kan ik niet anders dan een 10 als beoordeling voor deze webshop geven.

Netje ontvangen En zeker niet duur vergeleken met andere bedrijven

Alles goed en snel geleverd voor een goede prijs

Goede deal

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering

Hele top

Goede prijs en service

Kwaliteit boven alles

Voor iedereen wat wils, fijne afhandeling

Van bestelling tot levering …. Alles prima!

Geweldige service!

Had een probleem met een bestelling en werd onmiddellijk en doeltreffend geholpen door Karen. Producten werden snel geleverd. Zal hier in de toekomst nog zeker bestellen!

Ze hebben snelle service

Had een slim cycle gekocht er ontbrak wat en volgende dag al geleverd

Product was snel geleverd en keurig verpakt tegen schade. product ziet er goed uit en werkt ook uitstekend. wij zijn erg tevereden.

Snelle levering en goede service

Bestelde producten zijn snel geleverd. Bij ontvangst bleek er 1 item te missen.op mijn mail werd prompt gereageerd en kreg een aantal opties. Koos voor nalevering welke ik met een paar dagen ontvangen heb.