Snelle levering voor goede prijs

Nog maar één keer wat besteld dus vandaar nog geen 5 sterren

Snelle levering voor prima prijs

Aftershave welke bijna niet meer te vinden is bij stuntwinkel x 10 besteld. Volgende dag al bij DHL afhaalpunt. Top!! En goedkoop.

Uitstekende klantenservice

Erg goed geholpen door Karen om tot de juiste oplossing te komen. Nu erg blij met mijn trilplaat en mijn vriendin heeft er gelijk ook 1 gekocht. Kwalitatief een erg goed product en een goede service bij Stuntwinkel.nl.

Goede deal, snelle levering

Op zoek naar een cadeautje kwam ik bij deze winkel uit. Ze boden het artikel aan voor een zachte prijs. Bestelling geplaatst in de ochtend en in de middag werd het verstuurd. De volgende dag kwam het aan. Netjes via mail en track & trace op de hoogte gehouden over de levering.

Topwinkel en service!

Erg leuke producten voor een lage prijs. Nadat bleek dat 1 van mijn bestelde lampen beschadigd was kreeg ik na goed overleg een compensatie. Echt een goede service gehad. Daarom zal ik in de toekomst meer bestellen

Top website

Via Stuntwinkel.nl 4 flesjes aftershave gekocht. Helaas was het met 1 flesje misgegaan tijdens het transport. Gereclameerd, dezelfde dag antwoord gekregen en 2 dagen later stond het teruggestorte bedrag op onze rekening. Super service!

uitstekend

snel, goed en minder duur

Prima service!!

Ventilator besteld, kreeg deze snel geleverd. Echter een verkeerde….. na 1 telefoontje werd alles prima afgehandeld. De verkeerde gratis retour en dezelfde dag werd de goede opgestuurd. Artikel is trouwens ook prima!

Goede prijzen en snelle levering

Goedkope prijs en goede levertijd

Bezorging slecht. Stuntwinkel super

Snel verstuurd door stuntwinkel. Veel te laat door DHL bezorgd. Op de afgesproken datum en tijd verschenen ze niet. Laat op de dag kwamen ze met een andere dag. Hele dag voor niets in huis gebleven .

Goed en goedkoop

Nergens voor een merkproduckt goedkoper

Uitstekend.

Ik heb bij Stuntwinkel.NL de " smart WONDERCORE " besteld. Snel bevestiging van de bestelling en een snelle levering. Dus voor de eerste keer geen op-en of aanmerkingen. Tevreden dus.

Snelle levering en goede service

Hometrainer zeer snel geleverd, er ontbrak een onderdeel, gebeld en de volgende dag werd het reeds nageleverd.

Super stunt

Uitstekende snelle reactie van de klantenservice, snelle levering en bezorger naar keuze. Waar vind je dat??

Zeer positief en zeer snel

Wanneer de snelheid samengaat met duurzaam transport dan mag het voor mij iets trager!

klopte niet helemaal volgens bestelling

Op zich allemaal heel correct. Alleen had ik deo's besteld met een roze dop en ik kreeg geleverd deo's met een blauwe dop. Dus de foto klopte niet.

Perfekter Service und sehr schnelle Lieferung nach Deutschland. Ich liebe zwitsal, leider gibt es das in Deutschland nicht

Leuk prijsje

Uitstekend, goede producten voor een heel mooie prijs

Uitstekend, goede producten voor een heel mooie prijs Levering al de volgende dag op de afgesproken tijd Kan niet mooier

Ruim assortiment en scherpe prijzen

Ruim assortiment, scherpe aanbiedingen en snelle verzending

Apparaat van matige kwaliteit

Het frame van de loopband staat scheef, waardoor bij het opklappen de band langs het handvat schuurt. Daarnaast is de gebruiksaanwijzing te summier, je moet nogal wat zelf uitzoeken. De band kan bij het lopen nogal scheef trekken, bijstellen volgens instructie heeft geen effect. Contact met de fabrikant levert geen enkele reactie op.

Supersnel geleverd

Mooi product tegen een concurrerende prijs.

Na bestelling de volgende dag in huis netjes verpakt en supersnel

snelle en correcte levering

alles werd correct en heel snel afgewerkt.