Supersnel geleverd

Mooi product tegen een concurrerende prijs.

Na bestelling de volgende dag in huis netjes verpakt en supersnel

snelle en correcte levering

alles werd correct en heel snel afgewerkt.

Prima webshop, zeer tevreden.

Top, zeer tevreden, snelle verzending, redelijke prijzen, zal zeker terugkomen.

Handige broodtrommel,fijne prijsklasse

Snelle levering!

Aantrekkelijke prijs

Verzenden is duur en bezorgen was 4 dagen laat

Bestelling is snel geleverd!!! Enige minpunt zijn de bestelkosten voor kleine bestellingen. Die waren bijna net zo duur als het product zelf. Dit maakt het niet aantrekkelijk!!!

goed opgelost !

er was enige discussie over een prijsverschil dat ik ontdekte voor hetzelfde product bij een andere aanbieder. Er is een passende oplossing voor gevonden.

Goed en Snel

Snelle en nette levering

Snel en goedkoop

De bestelling snel gevonden op internet. Was op voorraad Snel geleverd voor een gunstige prijs.

Niets bestellen hier

Je krijgt ze op geen enkele manier aan de telefoon en ze reageren ook niet op de mail

Geweldig, snel, en naar verwachting

Hele snelle en duidelijke communicatie Ben heel blij met mijn nieuwe fietsmand.

Goede service Een snel geleverd heel mooi

Artikel niet geleverd volgens foto op website

De Molino werd geleverd in een gewone kartonnen doos zonder nederlandstalige handleiding.Na telefonisch contact heb ik een engelse versie gekregen die niet strookte met het geleverd product. Mvg, Conny Vermote

In het weekend besteld en werd de dinsdag daarop geleverd.

De opbergbox is in stevig materiaal , gemakkelijk in elkaar te steken Er kan heel veel in En echte aanrader !

Snelle levering en gunstig geprijsd.

Komen de afspraken na en maken de verwachting waar.

Supersnel geleverd

Om 15.15 uur bestelling geplaatst voor de laagste prijs en daags erna al geleverd vanuit Belgie. Prima verpakt, dus TOP!

Snel en netjes

Snel en netjes bezorgd.

Goed afgehandeld bij een defect.

We hadden kayak Ottawa gekocht en daarbij wordt ook een manometer geleverd. De manometer was defect. Van Stuntwinkel kreeg ik een voorstel of korting op het aankoopbedrag of een nieuwe manometer. Ik koos voor een nieuwe manometer en deze is geleverd. Ik wil de afdeling sales dan ook hartelijk bedanken voor hun inspanning.

nog niet helemaal tevreden.

Bij het product (Seyvlor Ottawa kayak) zit een onderdeel (manometer) dat defect is. Na mijn eerste mailtje direct reactie gekregen met het verzoek er een foto van te maken. Foto verstuurd en vervolgens nog een mailtje terug gekregen of ik het defecte product wilde uittesten. Ook hier gehoor aangegeven en het defecte product werkt niet zoals het hoort. Dit ook per mail doorgegeven en toen werd het stil. Nu na enkele weken zelf maar weer een mailtje gestuurd en wacht nu op antwoord.

Goede service en snelle levering

alles is perfect verlopen

Ik heb een bestelling gedaan ,en alles is nadien perfect verlopen. Op tijd geleverd,er zijn geen opmerkingen

gaat zoals het hoort

Ik heb wat besteld en ik heb het ontvangen. geen rare fratsen zo gezegd.

Snelle levering en een prima prijs.

Lange beijerd 12 5431 SJ Cuijk