Pakket retour gestuurd en het volledige bedrag terug gestort.

Goede prijs en snelle levering

Een goede oplossing gevonden

Na een eerdere beoordeling van ontevredenheid over de dect telefoon hebben jullie het toch nog netjes opgelost ben nu zeer tevreden

Zeer tevreden!

Supersnelle levering van een prachtige 145-delige tekenset in een luxe etui. De ontvanger was er erg blij mee.

Zijn telefonisch niet te bereiken

Heb een dect telefoon gekocht baterij loopt snel leeg kan niemand bereiken vind dat erg jammer

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag al in huis

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag al in huis en voor een leuke prijs

Fantastische service

Door een fout mijnerzijds, foutieve postcode, werd dit door een zeer vriendelijk service medewerkster, Mevr. Karin van den Broek zeer vakkundig opgelost. Nogmaals bedankt daarvoor!

Supersnel en voordelig!

Snel besteld en snel geleverd. Zeer voordelig.

Snel en correct geleverd

Alles snel geleverd met goede berichtgeving

Helemaal toppie!

Super, totaal geen klagen. Volgende dag in huis. Plus nog snelle en duidelijke hulp toen het pakketje even kwijt was!

Prima service.

De bestelde artikelen konden dezelfde dag opgehaald worden aan het uitgiftepunt in Cuijk.

Afstandsbediening gekocht.

Ik heb een Afstandsbediening gekocht, maar de batterijen waren al aan het oxideren, dus moest ik de binnenkant van de afstandsbediening schoonmaken, hopen maar, dat het op de lange duur geen kwaad kan.

snelle levering goed product

mooie aanbiedingen voor zeer scherpe prijzen

Nur zu empfehlen

Schnelle Lieferung, gute Ware, gerne wieder 👍

Goede prijs kwaliteitverhouding en Snelle levering!

Ik kon volgen waar het pakket is en wanneer het op het afhaalpunt is aangekomen.

Het bestelde in goede order, en snel ontvangen zoals omschreven op de site

perfect geregeld voor een leuke prijs.

Werkelijk niets op aan te merken. Alles perfect geregeld.

zeer snelle levering

een heel goed product.ben zeer tevreden. een aanrader deze winkel

Prima spul, smal geleverd en soepel afgehandeld

Goed werkende website. Kertguilandes prima voor weinig. Uitstekend verpakt, snel bezorgd. Afterpay mogelijk en ook deze betaalwijze verloopt erg soepel, zonder extra inloggen etc.

Goede prijs en kwaliteit.

Snelle levering.

Het ging mis met de bezorging

Helaas ging er iets nis met de bezorging van dpd . Het is niet geleverd op de dag dat DPD aangaf maar kregen wel een mail dat het pakket bezorgt was. Dat was vreemd wij hadden niks ontvangen. uiteindelijk stonden ze een dag later voor de deur zonder bericht toevallig waren we thuis.

Zelf opgehaald. Alles prima

Snelle levering...perfecte aankoop

De bestelling was helemaal zoals ik had verwacht. De dag na men bestelling had ik mijn gerief al thuis ontvangen. Kon dit opvolgen via track and trace. Zeer veilig verpakt!!! Ik ben een zeer tevreden klant!!!

Snelle levering tijdens hele drukke dagen. Wel hele aparte Track&trace tijdsaanduiding.

Lange beijerd 12 A

5431 SJ Cuijk