Perfecte service

Mijn pakket was bij de "buren" bezorgd, hier door onvindbaar. Medewerkster bekeek de status van het bezorgen en bood meteen aan de order opnieuw toe te sturen. Dat vind ik goede service en nog vertrouwen in de medemens te hebben. Compliment.

Mooie kwaliteit

Heel snel geleverd en mooi kwaliteit artikelen. Blijf verrast, was de eerst keer dat wij hier hebben besteld, maar blijft niet bij deze ene keer.

Topkwaliteit

Bollé gezichtsbescherming besteld. Deze werd snel verstuurd, degelijk verpakt en kwam goed overeen met de omschrijving op de website. Uitstekend!

Leuke betrouwbare webshop

Muldi had artikelen die elders duurder en uitverkocht waren. Goede en vlotte verzending. Aanrader!

Leveringstijd duurde langer dan aangegeven op de website. Klantenservice goed bereikbaar voor overleg. Uiteindelijk prima levering.

perfect

snelle levering, goede service, geweldig product.

Heel goed !

Goede website snelle levering

Snelle levering, goede communicatie, goede kwaliteit en prijs, niks op aan te merken: prima

Heel tevreden over het product.

Heel tevreden over het product.

perfect

snel geleverd en goede kwaliteit top

Kwaliteit prima

Snelle en correcte levering

Alles is altijd perfect geregeld!

Contact en service is altijd prima, de communicatie is helder en de leverings snelheid is ook prima , zeker bij grotere orders. Ze houden onze producten zelf ook op voorraad voor ons, hierdoor kunnen ze snel schakelen en grijpen we nooit mis

De snelle behandeling en afhandeling.

De muur jaarkalenders waren goed verpakt, en de uitvoering hier van is een mooie en goede kwaliteit !

heerlijke winkel

Ik heb de bestelling gedaan, gelijk antwoord, gelijk werd ermee aan de slag gegaan. Nog niet de hele bestelling mogen ontvangen, maar de word zover ik weet in 2 delen verzonden. Byzonder toch he, dat er 2 x aandacht aan mijn bestelling word besteed. Heel aardig, en goede producten. Tot de volgende keer maar weer. Gr Patricia / BYMOOSS.nl

Bestelling snel en volgens afspraak bezorgd

Bestelling snel en volgens afspraak bezorgd

Goede snelle levering

Goede snel levering en goed product

Very Good

Products ordered were shipped in time and there were no problems.

snelle correcte levering

Perfect product

Perfect product binnen hele korte tijd geleverd en voor een competitieve prijs. De volgende opdracht gaat ook weer naar Muldi

Zakelijk en goede/snelle service!

Na het bestellen was de afhandeling heel snel en werd er gewenste informatie verschaft voorafgaand aan de levering.

Snelle levering en goede service!

verkeerde adres geleverd

verkeerd adres

prettig, mooie website

Prijzen van de producten zijn prima

Snelle levering, prima product

Snelle levering, ook in deze covid-tijden met veel vertraagde post. Het pakket was zorgvuldig ingepakt om schade te voorkomen. Prima prijs voor de producten (foambord, mes, liniaal, snijbord). Zeker een aanrader.

Prima keuze en nette prijzen , snel geleverd !

Ziet er goed uit !