Ruim aanbod, snel bezorgd. Een deel van mijn bestelling was niet direct leverbaar, ik kreeg per omgaande een vriendelijk mailtje met een paar alternatieven én de keuze om de bestelling helemaal te annuleren. Aan zo'n (klanten)service kunnen veel bedrijven een voorbeeld nemen. Top!

Goed geregeld

Bestelling op gemakkelijke wijze gedaan uit een behoorlijk groot assortiment. Correspondentie en betaling verliep soepel. Bestelling is op de aangegeven dag/tijdstip afgeleverd.

Doet wat zij op de website hebben staan

Snelle levering, goed verpakt

tevreden en content

Voor de eerste keer besteld bij Muldi, helder, snelle srvice en verzending, die goed traceerbaar is. Kortom tevreden en content, ik zal in de toekomst vakr bij Muldi bestellen.

Goed.

Goede omschrijving van het product. Levering gebeurde zoals het aangegeven was.

Uistekende service van een uitstekend produkt.

Had met spoed een nieuwe Dongle nodig. Via Bol.com kon ik bij Muldi een fraaie en snelle bestellen. Deze werd keurig direct verstuurd. Werkt uitstekend en dat is wat verwacht! Prima dus en zeer tevreden.

Goede webwinkel met makkelijk zoeken op artikel en een prima levering

Voor het opslaan van vele historische documenten m.b.t. de kern van mijn bedrijf gebruik ik al jaren speciale ringband mappen met showvenster 4R A4 van Esselte. Deze kocht ik bij de plaatselijke boekhandel die recent is gestopt. De mappen vond ik snel in de webwinkel van Multi B.V. waar zowel het bestellen als de levering snel en goed verliepen.

Uitstekend materiaal en goede pasvorm.

Deze werkschoen kan ik iedereen aanbevelen : de juiste pasvorm en ruim voldoende bescherming aanwezig.

Goede kwaliteit snelle levering

Handschoenen besteld van goede kwaliteit, erg blij mee

Jullie waren nieuw voor mij , maar petje af het pakket kwam precies op tijd zoals er in de email stond alleen ik was niet thuis dus werd het afgeleverd bij een DHL punt en kon ik het daar ophalen , vandaar mijn beoordeling met 5 sterren

Mooie jasjes en snelle levering

Ik bestelde het eerste jasje en dat was binnen een dag binnen. Goede communicatie dus ik wist wanneer het binnen kwam. Helaas was deze te groot maar wel n goede maat voor mijn man. Dus tweede jasje besteld en weer een snelle en nette afhandeling. Ik word hier blij van.

Afvalzakken gekocht Stond wel het aantal liter, maar niet de afmetingen bij de beschrijving. Dit zou toch wel handig zijn Wel makkelijk bestellen en snelle levering

Ik was niet opgelicht. Wat ben ik blij!

Scherpe prijs goed product

Snelle verzending, product in orde, en de goedkoopste die ik kon vinden!

snelle service

Snelle levering van de bestelde artikelen

Overzichtelijke site, fijne communicatie en snelle levering

Overzichtelijke site, fijne communicatie en snelle levering! Behoefte voor een volgende bestelling; Factuur versturen zodra de betaling is gedaan, dat is voor de financiële administratie handiger.

Hartstikke goed

Ook bij mijn eigen twijfels, even bellen met het kantoor om duidelijkheid en die kwam er. Inmiddels de bestelling ontvangen naar zeer tevredenheid.

Ik ben zeer tevreden over de snelle, goed verpakte, levering

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering van de foamcore. Het product was goed verpakt, waardoor het in perfecte staat aankwam. Daarnaast was de prijs zeer redelijk. Ik zou deze service zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar kwalitatieve kantoor artikelen voor een goede prijs.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd.

Verrassend mooi, praktisch en goed verpakt.

Eenvoudige kaartjes, tweezijdig te gebruiken, met fris gekleirde randjes. Mjn leerlingen vinden ze geweldig om complimentjes voor elkaar op te schrijven. Ik gebruik ze voor berichtjes en zaken, die ik weil onthouden. Ook handig voor memorisatie.

Duidelijke site# kwalitatief hoogwaardig product snelle service.

Keurig geleverd goede back office

Keurig geleverd goede back office

Heel erg goed

De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Ik ben zeer tevreden

een goede ervaring voor de eerste keer

Service goed, bizar grote verpakking

Mijn kleine bestelling was verpakt in een bizar grote doos. Lucht vervoeren, dat is toch niet van deze tijd... Jammer, want verder alles oké!

Over Muldi B.V.

Muldi, het meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van Nederland en België tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 085-7821200. www.muldi.nl