Super keuze en snelle bezorging

Heel veel keus en anders een goed alternatief. De bezorging is altijd compleet en wordt erg snel bezorgt.

Goede prijs, goede producten en snel geleverd.

Het Polaroid premium PLA is een van mijn favoriete filamenten om me te printen. Bij Muldi is het voordelig te bestellen en heb ik het de volgende dag al in huis. Helemaal top!

Product zeer degelijk verpakt

Ondanks dat platen bij jullie het goedkoopst waren bezuinigen jullie niet op verpakking.

Snel en uitstekend geholpen met een probleem

Ik was op zoek naar een bepaald (ouder) product waarvan ik alleen nog de oude opschriften had. Ik heb contact via de chat gezocht en ze zijn direct aan het zoeken gegaan. Ik heb het juiste product binnen 1 dag ontvangen en weet nu wat de juiste benaming is voor een volgende bestelling. Vanzelfsprekend ben ik zeer tevreden over hun service; TOP.

Levering voldeed aan mijn verwachtingen.

Levering geschiedde volgens de toezeggingen op de website.

Geweldige service

Enorm klantvriendelijk en behulpzaam.

Mijn bestelde artikel was er de volgende dag zonder problemen. Dus perfect!

Perfect.

Perfect.

alles is goed gegeaan

alles is goed gegeaan

Goede en snelle service!

Bestelling ging heel makkelijk en zeer snel pakket in huis! Aanrader!

Goede en snelle levering!

Snelle en goede service/ levering

Uitstekende en snelle levering

Wederom uitstekend geholpen en snel geleverd.

Zeer vlot geleverd en goede kwaliteit

Binnen 3 dagen geleverd ondanks drukte Klasse!!

Was mijn eerste bestelling en deze is naar mijn wens vervuld

Ik heb aan bovenstaand niets toe te voegen.

Snel en efficiënt

Goede producten werden snel afgeleverd. De dag na de bestelling.

Zeer tevreden over de snelle levering.

verrast

Mooie verpakking,geweldig lekkere producten en saunabon,ook aan aanrader als kerstcadeau

Zeer goede service en heel behulpzaam . Zeker aanbevelen.

Goede service, eerlijke prijzen

Wij ervaren en goede service en een snelle levering tegen nette prijzen. Wanneer we een vraag hebben, een bestelling willen wijzigen is dit nooit een probleem en worden we prettig geholpen.

prima bedrjf

een bestelling wordt snel verwerkt en verzonden. retourzendingen komen op eigen kosten en verwerken duurt lang. what you see is what you get.

fijne prijzen, alles goed verpakt en snel geleverd

duidelijke website. goede prijzen snelle levering

Zo simpel te bestellen zo snel geleverd

Fantastische firma

Het samenwerken met jullie firma is echt een plezier. Men plaats vandaag een bestelling en de dag erna kunnen wij al beschikken over de bestelde producten! Gewoonweg super :)

Snel en voordelig!

We waren nog geen klant maar zijn blij dat we jullie gevonden hebben! Onze oude leverancier was niet zo voordelig en na wat snuffelen op internet kwamen we bij Muldi uit. Zonder problemen een account aangemaakt en zelfs de eerste levering mocht direct op rekening. De volgende dag hadden we de bestelling al binnen. Helemaal top!

Goede communicatie

Uitstekende communicatie en tijdige berichtgeving over de verzending.