Helemaal goed

Product ziet er top uit de de levering was heel snel!

Artikel was zoals omschreven.

Snelle levering van het bestelde product maar ik miste track&trace vandaar de 4 sterren

Geweldig !

Medewerking van de klantenservice was geweldig ! Heerlijk ouderwets waar de klant nog echt koning is en de klantenservice alles in het werk stelt om de klant te helpen. Ze passen ter plekke de grootst mogelijke flexibiliteit toe.

Goede prijs en snelle levering!

Gisteren een inktpatroon besteld van Xerox aan een zeer scherp prijs, de volgende dag netjes geleverd!

Snelle en goed verzorgde levering.

Snelle en goed verzorgde levering.

Alles wordt snel en netjes geleverd. Tevens prima producten.

Super goede service

De spullen die ik had besteld kwamen meteen de volgende dag al binnen! En wat ik besteld had was ook van goede kwaliteit. Zeker het geld waard!

Zeer goed.

Mijn vrouw is er dik tevreden mee. Het kleurt heel mooi en de afbeeldingen zijn ook mooi. En het was een snelle levering. Onze mening is zo goed.

Goed prijs kwaliteit en snel geleverd

Makkelijk besteld, snel geleverd ondanks de kerstperiode.

Snelle levering, keurig ingepakt

Ondanks alle drukte arriveerde het pakket binnen een paar dagen. Netjes ingepakt, dus uiterst tevreden. Wel had ik graag een bericht ontvangen zodra het pakket was verzonden. Nu was ik bij toeval thuis, maar dat had ook anders kunnen zijn.

Goed verpakt en supersnel geleverd

Goed verpakt en supersnel geleverd..!! Zelfs nu in Corona tijd, heb ik het binnen 24uur geleverd gekregen.... En dan ook nog 1 dag voor de kerstdagen, ik was er al vanuit gegaan dat het na de kerstdagen zou worden geleverd... Ook dacht ik eerst dat het een dure site zou zijn, omdat het er zo professioneel uit ziet... Maar nee hoor, goede producten voor betaalbare prijzen, in 1 woord klasse..

Snelle levering van de gewenste producten.

Aanbevolen verkoper met een, voor mijn doel, prima site.

Goed afgeleverd en goed beantwoord na telefoon gesprek, top.

Goede ervaring top

Zeer snel geleverd en product was zeer goed verpakt. Ik ben heel tevreden.

geweldige service

prachtig product en vandaag besteld en morgen in huis

Bestelling werd snel geregeld. Top.

Ondanks de enorme drukte ivm de kerstdagen heb ik het pakketje vandaag toch in huis. Petje af voor jullie.

uitstekend

Zeer snel geleverd en bestelling in prima staat

Helder en vlot

Overzichtelijke site, waarheidsgetrouwe foto's. Bij het bestellen had ik ter info een opmerking geplaatst over de winkelwagen. Ik werd hierover direct nagebeld. Getuigt van betrokken werknemers! En dan tijdens de kerst-/coronadrukte óók nog eens de levering de dag na de bestelling. Helemaal super!

Wonderful service als always...

Mijn ervaring is een hele goede. Snelle levering of nalevering want dat kan natuurlijk ook! En kwalitatief goed spul.

meer dan goed

kan niet beter

Alsnog levering dir jaar voor de kerst

Er waren leveringsproblemen bij o.a HP, maar gelukkig hebben we de inktpatronen nog voor de kerst ontvangen.

Webshop overzichtelijk snelle levering

correcte en snelle service

Muldi zorgt voor een snelle service, en antwoord enorm snel op bijkomende vragen wat vertrouwen geeft in deze onderneming.

Snelle, en probleem loos levering.