Betrouwbaar en snel je bestelling in huis

Slechte service en toezeggingen niet nakomen

Ik had een agenda besteld. Deze was qua formaat niet goed; fout van mij. Ik wilde dit retourneren. Sowieso wordt maar een gedeelte van het aankoopbedrag teruggestort. Daarnaast moet ik het als pakket versturen en zelf de portokosten betalen. Dat heb ik gedaan maar daarna nooit meer wat gehoord en ook geen geld terg ontvangen. Voor mij aanleiding om hier geen aankopen meer te doen.

Degelijke kapstop snel geleverd

Mooi zware kapstop/ garderoberek. Makkelijk in elkaar te zetten, alleen zelf een kruiskopschroevendraaier regelen. Rest zit erbij.

Mijn bestelling werd de volgende werkdag al geleverd. Producten waren naar verwachting!

Ik ben altijd erg blij met de snelle levering. Volgende dag in huis. Ik hoef nooit zonder mijn lijm te zitten

prima qua bezorging, negatief qua verpakking

de A3 mappen, totaal 3 cm dik en 42 cm lang, zaten in een doos van 30 cm hoog en 80 cm lang en 60 cm breed.

Prima map precies wat we zochten!Vlug geleverd.

Goede website met alles wat je wil weten met presentatie en beschrijvingen.

Eerste keer op de site gekomen daar met een artikel. Geweldig wat er allemaal worden aangeboden. Te kust en te keur. Deze site zalik meer gaan bekijken.

Betrouwbare website makkelijk besteld nette prijs en snel geleverd

een goede ervaring

Nog dezelfde dag is de bestelling bevestigd en verstuurd. goede service!

Snell en "to the point" leverantie.

Snell en "to the point" leverantie.

Vlotte afhandeling.

Muldi BV heeft een mooie duidelijke site. Het product wat is zocht heb ik makkelijk gevonden. Prijs kwaliteit verhouding is ook in orde. Bezorgen op tijd ging ook goed.

Snel en correct geleverd!

Voor het eerst hier besteld. Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering maar afbeelding beetje misleidend

Ik heb foamboard steun A3 besteld. Op het plaatje staat deze met een A3 plaat er tegenaan. Ik ging er vanuit dat deze bij de bestelling zou zitten maar het waren echt alleen kleine steuntjes. Dus heb zelf nog karton moeten verzamelen en op maat moeten snijden.

Kwaliteit van materiaal is top!

De prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Aantal keer besteld.

Een superfijne ervaring met Muldi

Wat ik echt top vond is dat ik gewoon op rekening kon bestellen en keurig een factuur in mijn mailbox vond. De snijmachine was keurig ingepakt en werd snel bezorgd. De kwaliteit van mijn product (papiersnijder) was ook helemaal perfect. Muldi streeft naar verbetering. Vandaar mijn goedbedoelde tip: Waarom 4 sterren ipv 5 sterren? Ik kon de foto's van de snijmachines niet uitvergroten waardoor ik een 'gokje' moest nemen. De beschrijving van de kwaliteit van de snijmachines zou nauwkeuriger, specifieker mogen zijn. Hartelijke groet John de Bruijn Clavis Wijnimport Gespecialiseerd in wijnrelatiegeschenken voor Muldi BV:) 06 25 46 04 13

Snelle en correcte levering met een vriendelijke communicatie!

Voor de eerste keer besteld bij Muldi, dik tevreden! Snelle levering, netjes verpakt en een hele vriendelijke communicatie via de mail.

Goed product en snel geleverd

Voor een eerste keer perfecte service

Voor de eerste keer is het mij goed bevallen. Mooie producten voor een goede prijs. Heb jullie gelijk aanbevolen bij mijn werkgever

Tot volle tevredenheid goed geholpen

JA ik ben zeer tevreden met de snelle levering, ik heb meermaals mee gemaakt bij andere webshops dat het soms weken duurde voordat ik bestelde artikelen ontving, terwijl ik hoorde dat hetgeen ik wilde bestellen in voorraad was, en dan vind ik het erg tegen vallen.

Sneller geleverd dan verwacht na aankoop

Duidelijke omschrijving in de webshop, levertijd was tussen 5-15 werkdagen, maar hoe blij verrast was ik, als ik na 5 dagen al een mail ontvang dat de bestelling onderweg was vanuit het buitenland. Sneller kunnen genieten van mijn bestelde goederen. Top gedaan Muldi. Goed verpakt verstuurd via GLS, alleen jammer dat erbij GLS geen precies tijdvak bij afleveren kan worden gegeven. Gelukkig thuis geweest toen het geleverd werd, anders zou het gewoon onder een afdak zijn gezet. Liefst persoonlijk laten afleveren. Goederen zijn goed en hopelijk sterk voor jaren plezier ermee.

Vlotte verzending

besteld en zending keurig op tijd ontvangen

Op zoek naar een tabellarische kasboek kwam ik terecht bij Muldi. Nergens te krijgen maar wel daar dus. Besteld en keurig op tijd ontvangen en geheel naar mijn zin.

Bestelling geplaatst, Betaald, Volgende dag alles goed verpakt in huis!

Bestelling geplaatst, Betaald, Volgende dag het bestelde goed verpakt in huis.

correcte snelle levering

De producten zijn zeer concurrerend in prijs en snelle levering.

Over Muldi B.V.

Muldi, het meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van Nederland en België tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 085-7821200. www.muldi.nl