Goed product en goede service

DHL had blijkbaar moeite het pakket af te leveren, na 1x een mail naar Muldi werd het daar meteen opgepakt en werd het pakket daags erna meteen juist afgeleverd door DHL.

Goede srrvice

Snelle levering, goed verpakt

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Mijn ervaring dat het een goed product is en dat het de volgende dag al.bezorgd werd

Snelle en vooral goede Service

Producten zoals omschreven, snelle levering. Al vaker besteld bij dit bedrijf. Aanrader.

uitstekende service

makkelijk te bestellen, dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag binnen. en netjes op de hoogte gehouden via mail.

Grandioos goed geholpen

Brenda heeft mij direct begrepen, samen hebben we een oplossing gevonden waarbij ik als klant en jullie als "Muldi" zich beiden in kunnen vinden. Bedankt daarvoor, Vriendelijke Groeten Jan Bakker.

okidoki toppie houwe,zo,klasse

okidoki toppie houwe zo,klasse

Alles conform afspraak, snellen en nette levering

Snelle ennnette levering, product voldeed aan de omschrijving

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede ervaring

Was een snelle levering en goede kwaliteit

top bedrijf

supersnelle service en kwaliteit uitmuntend

Makkelijk bestellen en snelle service

Ik ben Goed geholpen heel vriendelijk.

Makkelijk bestellen en een vlotte levering.

Alles volgens plan

Snelle berichtgeving, snelle bezorging, juiste informatie.

ZEER GOED

Vlotte en snelle afhandeling van de bestelling, en snel geleverd.

Doen wat ze beloven

Het product wat we wilden hebben gekozen uit een ruim assortiment. Na de order plaatsing werd het snel en correct bezorgd

Ondanks storing in betalingsverkeer, werd onze bestelling verwerkt en product verstuurd. Toen men zag dat we iets probeerde te bestellen werden we gelijk gebeld en bestelling verwerkt, voor de betaling kregen we achteraf de factuur.

Bestelling op tijd in huis, fantastisch !

Blij dat mijn beste op tijd is bezorgd Fantastische service !

excellent service

MULDI provides an excellent service. Orders are easily to place. They find nearly anything what is needed for construction. We are pleased to have MULDI as our partner in our project.

Uitstekende dienstverlening door medewerkster kantoor Muldi BV.

Buiten de schuld van Muldi BV om heeft de vervoerder een beschadiging aan het pakket geconstateerd en uit eigen initiatief het bezorgingstraject afgebroken en het pakket geretourneerd aan Muldi BV. De medewerkster kantoor heeft alles op alles gezet om alsnog zo spoedig mogelijk een vervangend pakket te laten bezorgen.

Heel goed geholpen ondanks op de site stond nog 3 paar leverbaar maar achteraf niet leverbaar dus paar dagen later toch gekregen dus nog dankjewel voor de goede service

Snelle en complete levering

Snel geleverd, mooie set om zelf veilig op 't dak te werken. Wat beter zou kunnen: op de website staat deze set (Oxxa 4121) in het blauw afgebeeld, maar ik kreeg een rood harnas. Ik neem aan dat het goed is, maar toch wel een beetje vreemd. Daar het om veiligheid gaat, zou de bijgeleverde instructie van Oxxa wel duidelijker mogen in een groter letter formaat. Is echt piepklein nu..... Verder dik tevreden.

DHL had een foutje gemaakt. Maar fantastisch hoe hun, hun best doen om het op te lossen. Goede kwaliteit jassen ook die ik besteld had

Muldi

Snelle levering Vriendelijk Top

Over Muldi B.V.

Muldi, het meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van Nederland en België tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 085-7821200. www.muldi.nl