Heel goed geholpen ondanks op de site stond nog 3 paar leverbaar maar achteraf niet leverbaar dus paar dagen later toch gekregen dus nog dankjewel voor de goede service

Snelle en complete levering

Snel geleverd, mooie set om zelf veilig op 't dak te werken. Wat beter zou kunnen: op de website staat deze set (Oxxa 4121) in het blauw afgebeeld, maar ik kreeg een rood harnas. Ik neem aan dat het goed is, maar toch wel een beetje vreemd. Daar het om veiligheid gaat, zou de bijgeleverde instructie van Oxxa wel duidelijker mogen in een groter letter formaat. Is echt piepklein nu..... Verder dik tevreden.

DHL had een foutje gemaakt. Maar fantastisch hoe hun, hun best doen om het op te lossen. Goede kwaliteit jassen ook die ik besteld had

Muldi

Snelle levering Vriendelijk Top

Zeer positief!!!

Bestellen was simpel, levering supersnel. Ik heb nu eindelijk een regenpak dat ECHT voldoet aan mijn verwachtingen!! Ook mijn al eerder geleverde gelaatsscherm was toppie!. Een bedrijf waar je als klant dus erg blij van wordt. Ik zal mijn tevredenheid tegenover andere mensen dan ook NIET onder stoelen of banken steken en aanraden om zeker de site van Muldi te bezoeken!

Klant vriendelijk en correct

Ik heb zelden zo gemakkelijk een bestelling gedaan en waar de levertijd ook werkelijk werd aangehouden.

Levering in plantenbak

Digitaal wordt gemeld dat er afgeleverd is. Je vraagt de hele buurt na, vindt de tuinman het verregende pakket verstopt achter een plantenbak.... De meeste transporteurs laten geen briefje meer achter, moet je eerst een account aanmaken om vervolgens niets wijzer te worden. Slechte service. Daarom voorkeur fysieke winkel, maar soms kun he niet anders..

mijn bestelling was heel snel en ben zeer tevreden ermee mijn dank dat jullie zo goed werken

een 10 verdienen jullie team

Jas bestellen

Was erg goed

zeer goed

werk over als snel geleverd .zeer te vreden

bijna tevreden

het foamboard is waarschijnlijk op de grond gebutst en alle platen op dezelfde hoek gedeukt. Een stevigere doos en stickers met breekbaar erop had dit waarschijnlijk kunnen voorkomen. door de regen was het pakket ook nat geworden en het papier losgekomen van de 2 buitenste foamboard platen. Zeer jammer

Ik bestelde meerdere leesbrillen. Deze werden snel en goed ingepakt ontvangen. Tevreden over dit warenhuis.

Goede service na een telefoontje

Jas besteld in verkeerde maat. Retour gestuurd en nieuwe voor terug laten leveren. Moesten daarvoor extra kosten betalen, maar na één telefoontje is alles goed en netjes afgehandeld!!

Snelle levering + goede prijs

Snelle levering + goede prijs

GOED

GOED, KLANTVRIENDELIJK EN FATSOENLIJKE PRIJZEN EN VERZENDKOSTEN

Snel en Goed.

Mijn foam board werd snel geleverd en kwam zonder schade aan.

Makkelijk besteld en snel geleverd!

De producten die ik zocht (kartonnen bekers en borden) waren snel gevonden, besteld en ook snel in huis.

alles super voorelkaar top

alles was top

Gewoon goed en snel bezorgd

Prima stofzuiger

Gebruik de stofzuiger nu een paar weken. Zuigt goed, is licht in het gebruik. Af en toe zuigt hij zich vast aan de vloer, maar dan moet het ontluchtingsschuifje wat verder open. Het turbomondstuk werkt super, vooral voor het uitmesten van de hondenmanden en de deurmat. Ben dus heel tevreden.

Goede service. Heel tevreden.

Goed en snel!

De website is duidelijk, met een breed assortiment. Bestellen en betalen ging vlot en gemakkelijk, en de bestelling werd goed verpakt en snel geleverd. Top!

Duidelijke website

Broek besteld en snel geleverd, goede kwaliteit

Pilotjack geleverd binnen 2 dagen super tevreden

Was op zoek naar pilotjack met gebreide mouwen , bij jullie gevonden voor een mooie prijs en snelle levering. Fijne jas ben zeer tevreden

Mijlweg 11 3295 XB ’s-gravendeel

Over Muldi B.V.

Muldi, het meest uitgebreide online warenhuis voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 100.000 artikelen en grootste voorraad van Nederland en België tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team klaar om net dat stapje extra aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Bel ons op 085-7821200. www.muldi.nl