We zijn zeer goed geholpen door de mensen van tegelmegastore in Den Bosch, we kwamen tegels te kort en konden deze meteen ophalen.

Uitstekende service en kennis van producten

Wij zijn uitstekend geholpen door Robert voor de tegels voor onze badkamer. Van keuze in de winkel tot bezorging aan huis, alles was binnen 2 dagen geregeld. Mooi en breed assortiment en super service. Nogmaals bedankt Robert voor de lekkere koffie en ontzorging!

Uitstekend!

Wij zijn door Jasper (fil.Tilburg) uitstekend geadviseerd en zeer voorkomend tegemoet getreden. Een aanrader voor iedereen die zich bij tegelkeuze wil laten adviseren.

Vakkennis, geweldige service, groot en mooi assortiment, veel direct leverbaar. Top!

Deskundig advies en hele prettige sfeer. Tevreden klant! Geweldige vondst, dankzij de reclame op een streekbus!

Mooi aanbod in ruim opgezette winkel met zeer vriendelijk personeel

Fijne ruimte met een mooi aanbod met veel variatie. Het personeel neemt echt de tijd en is zeer vriendelijk!

Hi Erwin, Bedankt voor deze fijne review over de Tegel Mega Store! Wij zijn blij te horen dat je onze ruim opgezette winkel met mooi aanbod en veel variatie hebt weten te waarderen. Wij snappen dat het soms lastig kan zijn om de juiste keuze te maken uit zo'n groot assortiment, maar wij helpen je daar graag bij. ;)

Vriendelijke service in Den Bosch

We zijn erg goed geholpen en hebben persoonlijk advies gekregen bij de Tegel Mega Store in Den Bosch. Zeker een aanrader!

Fijn bedrijf

Mooie collectie en vakkundig advies filiaal Tilburg en Breda goed geholpen zeker een bezoek waard

Goede Service en Zeer klantvriendelijk

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd door Lex en Stefano. Ze gaven ons goede adviezen over de combinaties van tegels in de badkamer en toiletten. Ze nemen goed de tijd voor je onder een genot van een bakkie koffie Zo zijn we eindelijk goed geslaagd. En overige niet aangebroken tegels, die over zijn uit de collectie nemen ze ook weer terug, Super !! Zo kom je altijd uit met de verbouwing.

Hoi Bart, wat een fijne review laat je achter! Mooi om te horen dat onze service goed is bevallen. Wij helpen graag de klant verder naar hun gewenste tegel en waarderen deze beoordeling enorm. Geniet van je bestelde tegels!

Vakkundig en vriendelijk personeel in Zaandam!

Fijn dat men meedacht bij het maken van de keuze voor de badkamertegels. Vriendelijk personeel in Zaandam!! Goede prijs kwaliteit-verhouding!

Bedankt voor de vijf sterren beoordeling Sylvia en Dennis. Om dit terug te lezen doet ons goed. Geniet van jullie badkamertegels!

Goede service en erg klantvriendelijk

Stefano en collega’s Wat zijn we super geholpen door jullie. Erg gastvrij in jullie ontvangst en uitgebreid geïnformeerd en geadviseerd. Van het uitmeten en uitzoeken was jullie meedenken erg fijn . Tevens als het leggen van de tegels door jullie vakman Frans. Vertrouwen en klantenservice was gewoon TOP. En het eind resultaat is super geworden. Hier gaan wij met heel erg veel plezier van genieten. Groetjes A. Duchiene

Hi A. Duchiene, Dankjewel voor deze positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat we jullie zo goed hebben kunnen assisteren en dat jullie tevreden zijn met onze service en adviezen. Mooi om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over het eindresultaat. Geniet ervan! =)

Topservice

Afgelopen dinsdag bij Tegelmegastore in Breda geweest. Verkoper Robert heeft ons zeer goed geholpen met het kiezen van tegels voor in ons toilet. We kunnen niet wachten tot ze geplaatst worden! We hebben wel een tip: Een airco in de winkel is geen overbodige luxe. Vooral voor het personeel, wat is het ontzettend warm in de winkel!

Hi Sjoukje, bedankt voor deze top score! Jullie blij, wij blij ;) We nemen je tip van harte aan en zetten dit intern door.

Vlotte en goede service

Veel dank aan Jos Jongeling voor de goede service. Het is ontzettend knap en bijzonder hoe Jos de klanten EN details precies kan onthouden; ook weken later weet hij het nog precies en hoef je als klant niet alles weer te herhalen! Het was een vrij ingewikkeld proces met kopen/ruilen/terugbrengen/opnieuw kopen en alles ging perfect goed. Als klant voel je dan wel dat je in goede handen bent. Ook de andere Jos (Wouw?) heeft mij goed geholpen.

Bedankt voor je fijne beoordeling en geniet van je aankoop! We zullen de credits doorgeven aan Jos Jongeling. ;)

Super service!

Heel veel keus, heel veel op voorraad en zeer vakkundige, super vriendelijke medewerkers. Top!

Hi Elisa, Dankjewel voor je vijf sterren! Zo te horen doen wij onze naam eer aan. ;)

Goede service!!

Ik wil Jasper (TegelMegaStore Breda) ontzettend bedanken voor de goede service! Ondanks dat er iets was misgegaan tijdens het transport heeft hij dit fantastisch snel opgepakt en opgelost!

Hi Robert, bedankt voor je vijf-sterren beoordeling! Fijn om te lezen dat Jasper snel geschakeld heeft en hierdoor een tevreden klant achterlaat. Geniet van je bestelling!

Goed geholpen en snelle service!

Ik wil Fabian van tegelmegastore Zaandam heel erg bedanken. Hij heeft ons goed geholpen. Erg vriendelijk, reageert snel op mail en ik kon de ongeopende dozen terugbrengen en kreeg het geld terug. Hele fijne ervaring en prachtige tegels dat zelfs de tegelzetter vroeg van welke winkel ik deze had gekocht. Zeer aan te bevelen!

Zo te lezen zijn onze tegels en service goed bevallen. Dat horen wij graag. Bedankt voor de vijf sterren!

Uitstekende kwaliteit, professioneel personeel

Mooie producten, goede prijs kwaliteit verhouding ,meedenkend personeel , prima service , echt een aanrader . Dit alles heeft geresulteerd in een badkamer met een exclusieve uitstraling .

Bedankt voor je 5-sterren-review! Leuk om te lezen dat het geresulteerd heeft in een badkamer met exclusieve uitstraling.

Mooie tegels besteld bij Tegelmegastore in Den Haag. Snel geleverd, binnen 4 weken. Ruime keuze, juiste prijs/kwaliteit en goed geholpen door Bekir.

Hey Anwar, wat fijn om te horen dat je geslaagd bent bij onze TegelMegaStore in Den Haag. En bij deze bedankt voor de vijf sterren!

Lange wachttijd voor levering

Momenteel 4 weken aan het wachten op mijn voegsel . Mail gestuurd ......geen antwoord.....Opgebeld........krijg je te horen dat het nummer niet meer in gebruik is ......

Super goed geholpen!

Voor ons nieuwe huis hebben wij de tegels voor het hele huis zowel vloer als wandtegels gekocht bij Tegelmegastore in Den Bosch. Wij zijn super goed begeleidt hierin en het personeel was uiterst behulpzaam. Ook de service, bezorging was prima! Samen met de medewerker bijpassende profielen uitgekozen. Deze waren op voorraad en konden we ter plekke afhalen en wat we teveel hadden namen ze weer terug. Alleen maar lof over deze shop, kan het iedereen aanbevelen. Wij zijn na een half jaar nog steeds zeer tevreden!

Slechte website kom niet van reclames af gelijk weg geclicked en en de prijzen zijn erg duur

Duur tegels

Woensdag 15 april heb ik gebeld om een afspraak te maken. Aan de telefoon een hele attente werknemer gesproken, dat ik al zoveel zin kreeg om daar heen te gaan. Eenmaal daar werden wij goed ontvangen en wist hij ook dat ik diegene was die had gebeld, erg oplettend ! ( positief ) Wij hebben informatie gevraagd en gekregen. Uiteindelijk een keuze gemaakt en een bestelling geplaatst. Jesper heeft ons goed geholpen en wij zijn super tevreden met hem en zijn service. De levertijd van de tegels is bizar kort dus wij zijn echt heel blij! Zeker een aanrader!! Nu afwachten op de tegels....

Super geholpen, ondanks de afwijkende vraag

Keurig en snel geholpen, had een bijzondere vraag maar hier werd goed op gereageerd. Ga hier zeker weer heen als ik weer Tegels nodig heb.

Bien

All good

Super aardige man in zaandam als verkoper

Ik werd super goed geholpen en der werd ook goed met me mee gedacht over me badkamer tegels zeker een aanrader.

Waardeloze service

Slechte service. In eerste instantie in de winkel goed geholpen. De verkoper gaf aan hoeveel tegels we nodig hebben en heeft voor ons de kosten uitgerekend. Hiermee akkoord gegaan en besteld. Bij afhalen had ik zelf de bestelbon niet bij me, dom van mij. Maar ineens was de prijs verandert. Toen ik dit aangaf kon dat echt niet volgens de verkoper, maar ik moest het thuis maar na kijken en als ik gelijk had kon ik mailen, bellen of langskomen en zou het opgelost worden. Thuis bleek ik inderdaad gelijk te hebben, ineens hadden wij meer tegels dan we afgesproken hadden. Hier gelijk over gemaild. Geen reactie. Nog een keer gemaild, toen een reactie dat de hoeveelheid tegels in de doos anders waren geworden dus dat het aangepast was. Ik vind niet dat je een gesloten deal eenzijdig kan veranderen zonder de andere partij hiervan op de hoogte te brengen. Dus nogmaals gemaild. Moet telkens 2 of 3 keer mailen voor ik een reactie krijg en de reacties die ik krijg zijn geen oplossingen. Alleen mailtjes als we kijken wel als de winkel weer open is (nu gesloten door Corona maatregelen) en wat vind je zelf dan een oplossing? Als ik dit aangeef krijg ik weer geen reactie. Enige en laatste keer dat we bij dit bedrijf besteld hebben en ik zou het zeker niemand aanraden, zo ga je niet met klachten om.