Super aardige man in zaandam als verkoper

Ik werd super goed geholpen en der werd ook goed met me mee gedacht over me badkamer tegels zeker een aanrader.

Waardeloze service

Slechte service. In eerste instantie in de winkel goed geholpen. De verkoper gaf aan hoeveel tegels we nodig hebben en heeft voor ons de kosten uitgerekend. Hiermee akkoord gegaan en besteld. Bij afhalen had ik zelf de bestelbon niet bij me, dom van mij. Maar ineens was de prijs verandert. Toen ik dit aangaf kon dat echt niet volgens de verkoper, maar ik moest het thuis maar na kijken en als ik gelijk had kon ik mailen, bellen of langskomen en zou het opgelost worden. Thuis bleek ik inderdaad gelijk te hebben, ineens hadden wij meer tegels dan we afgesproken hadden. Hier gelijk over gemaild. Geen reactie. Nog een keer gemaild, toen een reactie dat de hoeveelheid tegels in de doos anders waren geworden dus dat het aangepast was. Ik vind niet dat je een gesloten deal eenzijdig kan veranderen zonder de andere partij hiervan op de hoogte te brengen. Dus nogmaals gemaild. Moet telkens 2 of 3 keer mailen voor ik een reactie krijg en de reacties die ik krijg zijn geen oplossingen. Alleen mailtjes als we kijken wel als de winkel weer open is (nu gesloten door Corona maatregelen) en wat vind je zelf dan een oplossing? Als ik dit aangeef krijg ik weer geen reactie. Enige en laatste keer dat we bij dit bedrijf besteld hebben en ik zou het zeker niemand aanraden, zo ga je niet met klachten om.

Goed - snel - prima prijzen!

Nette mensen, goed advies, prima assortiment en zeer leuke prijzen!

Super slechte service

Wij hebben 19 pakken tegels bij hun gekocht. En zelf 2 keer op en neer gereden om alles thuis te brengen. Door omstandigheden wouden wij alles terug brengen. Maar omdat wij het “fysiek” in de winkel hebben gekocht konden wij niet het hele bedrag terug krijgen. En konden we 10 % van het aankoopbedrag niet terug krijgen. En dat dus voor de “service” die ze ons daar geleverd hebben. Gewoon onacceptabel. Als ons dit eerder vertelt was had ik het begrepen. Maar om dit zomaar uit de losse mouw te schudden? Heb dit nog nooit meegemaakt. Tegel mega store in Tilburg NIET aan te raden .

gewoon goede service

Ik ben twee keer terug geweest naar de Megastore in Den Bosch om de juiste vloertegel te vinden voor onze badkamer. Steeds mocht ik een exemplaar meenemen om naast de andere tegels te houden voor de kleur. Geen enkel probleem! Goed advies, professionele uitstraling van de zaak en het personeel. Het is een mooi bedrijf. Voor de verbouwing van de badkamer kom ik zeker terug, want ze hebben ook sanitair en bad meubels op de bovenste verdieping. De moeite waard. M. Peters - 's-Hertogenbosch

gewoon goed

Eindelijk weer eens een winkel waar de medewerkers kennis van zaken hebben. Ik had tegels nodig voor een keukenwand. Heb een paar jaar een witte gepleisterde afwasbare wand gehad, zoals thans in de mode is. Maar door mijn gekokkerel met diverse kruiden, zie ik toch steeds meer vlekken verschijnen. Dan weer bijwerken, maar de vlekken komen er steeds weer bij. Toen op zoek gegaan naar een mooie tegel. Bij veel tegelzaken gaan kijken, maar de mooiste hadden ze bij Tegel Megastore in Den Bosch. Werd geholpen door vriendelijk personeel en kreeg zeer deskundig advies. Heb nu in de keuken een tegelwand waar ik erg blij mee ben.

Super positief verrast

Goed advies en super gave tegels voor de beste prijs. Kortom we waren heel positief verrast. Fabian dacht mee in mogelijkheden en oplossingen. Voor ons HET adres voor tegels, super gave tegels!!!

Steengoed!

Was op zoek naar hoogwaardige tegels met luxueuze uitstraling voor in de woonkamer voor in mijn nieuwbouwhuis. Bij verschillende adressen de showroom bezocht maar het viel niet mee een goede sfeerimpressie te krijgen voor 120x120 formaat. Bij het filiaal in Den Bosch viel ik met mijn neus in de boter. Wat een prachtzaak en wat een keuze voor een meer dan redelijke prijs. Vriendelijke medewerker gesproken die vrijblijvend advies gaf maar dan zonder de opdringerige verkoperscapsones. Mijn huis wordt eind 2021 opgeleverd maar mijn besteladres is bepaald. Nu mijn luxeprobleem nog verhelpen door een definitieve keuze te maken tussen al dat moois!

Online tegels gekocht, netjes geleverd!

Online tegels besteld via de website. 75m2 75x75. Is netjes afgeleverd op de afgesproken datum tegen een zeer nette prijs! Toppie!

popie jopie cultuur

zeer vervelend ervaren, helaas elders de tegels niet kunnen vinden anders nooit besteld, eigenaar een echte beter weter met weinig gevoel voor de bal

Pluspunten

Mooie showroom in Tilburg met een uitgebreid assortiment tegels en een goed advies!

Pluspunten

Heel veel keuze en vriendelijke medewerkers

Pluspunten

Erg goed geholpen door dit deskundig personeel, namen echt de tijd voor ons!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Eerst indruk was goed maar daarna minder vanwegen klantvriendelijke van een personeel.

Bestelling moet een vervolging hebben. Bestelling, verwerking en wanneer pakketje wordt afgeleverd. Ik moest vaak bellen omdat ik niets via de email gekregen heb. Nogmaals was iemand die niets van klantvriendelijkheid begreep. Gelukkig is niet de hele time. Maar goed uiteindelijk mij l evering was vroeg aangekomen en ik kon veder met mijn klusje.

Pluspunten

2e kerstdag geweest om tegels uit te zoeken. Beiden waren we tevreden over de tegels en besteld. Mochten met een kleine aanbetaling gewoon in opslag liggen en bij afhalen de restant betaling. Helaas door de file konden we de eindtijd niet halen. Gebeld en overlegd of ze op ons konden wachten, dit was geen probleem ! Ik ben positief!

Pluspunten

- zeer goed en deskundig advies (Robert Immenga), tevens fijne kerel - betaalbare tegels - op tijd geleverd - prachtig mooi resultaat

Helaas zijn we iets minder positief over Robert zijn collega (vlgs mij de directeur). Die wilde een overgebleven partij -ondanks afspraak- niet retour nemen. Dit is gelukkig zeer snel daarna door Robert gecorrigeerd. Hij heeft hiertoe zelf opgebeld. Kortom: uitstekende service! Mijn advies: laat je adviseren door Robert.

Pluspunten

Via een kennis terechtgekomen bij TegelMegaStore. Zij hebben bij perfect geholpen bij het vinden van een geschikte tegel tegen een zeer scherpe prijs. Bovendien had ik de tegels snel nodig, wat ook geen probleem bleek te zijn. Top personeel en service!

Pluspunten

100 procent tevreden Zeer vlotte bediening Ten zeerste aan te bevelen

Doe zo verder

Pluspunten

Zeer ruim assortiment in deze grote overzichtelijke winkel! Vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel.

Ga zo door, prettige ervaring.

Pluspunten

Zeer goed en kwalitatief personeel die in staat waren om ons te helpen bij de keuze van de tegels voor de badkamer.

n.v.t.

Pluspunten

Wij hebben een schitterende houtlook tegelvloer aangekocht bij TegelMegastore Zaandam. We zijn van het eerste contactmoment tot aan levering uitmuntend geholpen door Joost en Lonneke. Het meedenken met ons bouwproject (woning) en de flexibiliteit van opslag en levering hebben ons enorm geholpen!

Pluspunten

Goede service!

Pluspunten

Door uitblijven van levering van onze reeds bestelde tegels zijn wij bij de Tegelmegastore terecht gekomen. We hadden op korte termijn (het liefst gisteren) tegels nodig voor 60 vierkante meter, die ook nog eens leek op de tegel die wij besteld hadden. Onze meubels waren daar namelijk op afgestemd. Aan de telefoon was de medewerker (Fabian) uiterst vriendelijk en hij nodigde ons uit te komen kijken. We vonden een tegel naar wens die uiteindelijk nog goedkoper was dan onze oorspronkelijke tegel! Omdat er in Breda niet genoeg pakken tegels waren, belde Fabian naar het filiaal Etten -Leur en werd de rest van dezelfde kleurpartij in Etten-Leur voor ons klaargezet. De medewerker hielp ook nog mee om de tegels in onze auto te zetten. Een topservice!

Geen, ga zo door!

Pluspunten

Uiterst goed geholpen in de winkel en goede service na aankoop. Top bedrijf.

Op dit moment geen.

Pluspunten

De tegels zijn ontzettend snel geleverd. Bovendien zien ze er perfect uit. Niks op aan te merken.

Hoeksteen 2

4815PR Breda