Pluspunten

Zeer goed en kwalitatief personeel die in staat waren om ons te helpen bij de keuze van de tegels voor de badkamer.

n.v.t.

Pluspunten

Wij hebben een schitterende houtlook tegelvloer aangekocht bij TegelMegastore Zaandam. We zijn van het eerste contactmoment tot aan levering uitmuntend geholpen door Joost en Lonneke. Het meedenken met ons bouwproject (woning) en de flexibiliteit van opslag en levering hebben ons enorm geholpen!

Pluspunten

Goede service!

Pluspunten

Door uitblijven van levering van onze reeds bestelde tegels zijn wij bij de Tegelmegastore terecht gekomen. We hadden op korte termijn (het liefst gisteren) tegels nodig voor 60 vierkante meter, die ook nog eens leek op de tegel die wij besteld hadden. Onze meubels waren daar namelijk op afgestemd. Aan de telefoon was de medewerker (Fabian) uiterst vriendelijk en hij nodigde ons uit te komen kijken. We vonden een tegel naar wens die uiteindelijk nog goedkoper was dan onze oorspronkelijke tegel! Omdat er in Breda niet genoeg pakken tegels waren, belde Fabian naar het filiaal Etten -Leur en werd de rest van dezelfde kleurpartij in Etten-Leur voor ons klaargezet. De medewerker hielp ook nog mee om de tegels in onze auto te zetten. Een topservice!

Geen, ga zo door!

Pluspunten

Uiterst goed geholpen in de winkel en goede service na aankoop. Top bedrijf.

Op dit moment geen.

Pluspunten

De tegels zijn ontzettend snel geleverd. Bovendien zien ze er perfect uit. Niks op aan te merken.

Pluspunten

Bij een bestelling waarbij spoed ontzettend belangrijk voor mij was ben ik uitstekend met telefonisch overleg geholpen en zijn de tegels binnen 2 dagen bij mij thuis bezorgd. Met vriendelijke groet, Rob Lindhout

Pluspunten

-prijs -service -levertijd -telefonische bereikbaarheid -verpakkingswijze

Pluspunten

Goed geholpen bij mijn bestelling

Pluspunten

- Ontzettend vriendelijk - scherpe prijzen

Pluspunten

Een snelle afhandeling v/d bestelling en ook het snel afhandelen v/d beschadiging tijdens het vervoer. Klant vriendelijk en zeer behulpzaam.

De mailadressen waren een beetje verwarend waardoor mails niet overkwamen.

Pluspunten

Snelle bevestiging van bestelling en snelle levering. Gewoon zoals het hoort!

Pluspunten

Zeer snelle levering, erg scherpe prijzen! Nadeel was de levering via DHL, dat haalt het niet bij PostNL , heb er vier dagen op moeten wachten terwijl het de volgende dag al als ontvangen in sorteer centrum aangegeven stond via de track en trace code.

Pluspunten

Snelle levering, goede telefonische hulp, scherpe prijsstelling Rubi tegelzaag

Pluspunten

Website en prijs van besteld artikel. Goede communicatie!

Pluspunten

Pluspunten

Duidelijke communicate en regelmatig telefonisch contact op initiatief van het bedrijf

Toen ik de tegels bestelde via internet stond er nergens dat ik een aanbetaling moest doen. Daarover werd ik gelukkig wel snel gebeld.

wij hadden een bezorgadres opgegeven welke ook op de bevestiging door u is vermeld echter de bestelling is prompt 4 dagen later pas verkeerd bezorgd, wij hadden het apparaat dringend nodig en hebben hier veel last door ondervonden, jammer want uw medewerker was zeer positief over de levering aan de telefoon.

Pluspunten

Komen hun afspraken na en het product was degelijk verpakt voor het transport. Goede kwaliteit materialen en service,

Pluspunten

Zeer goede en snelle aflevering van orders

Pluspunten

Prijs en zeer nette afhandeling van een klacht.

Pluspunten

De bestelling via de web site ging eenvoudig.

De beoordeling komt te vroeg, want de bestelling is nog niet geleverd.

Pluspunten

snel geleverd, zijn afspraak nagekomen. Op de gevraagde dag geleverd

Misschien een melding via de mail, dat ze het gaan leveren op de dag welke de klant vraagt.

Pluspunten

Uitgebreid assortiment, groot aantal fabrikanten / leveranciers maken te samen met een zeer scherpe prijs het al makkelijk om te kopen. Dan daar extra bovenop een snelle verzending met schappelijke verzendkosten, dat maakt dat ik een tien geef. Pluim !!!

Ik zou moeten liegen om wat te verzinnen.

Pluspunten

mooie prijs, snel beschikbaar

betaalmogelijkheden voor niet-nederlanders: visa, maestro of iets anders, aangezien pinnen alleen voor nederlanders is...