Leuke webshop met mooie merken

Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Duidelijke afspraak over de levering

Goede snelle service en persoonlijke reactie

Wilde een artikel bestellen wat niet op mijn maat op voorraad was dus contact gehad met de boetiek. Kreeg ondanks vakantie netjes een reactie terug. Verder snelle levering dus zeer tevreden

Goede service!

Mooie merken, handig besteld, snel geleverd. Alleen het retourneren is lastig, aangezien er geen retourlabel is bijgevoegd, dus dan moet je dat zelf uitprinten en als je geen printer hebt, heb je dus een probleem. Verder wel fijne communicatie en snelle terugbetaling.

Goede snelle reactie, altijd een vriendelijke toon. Mooie producten. Zeer tevreden.

Ik heb nu voor de tweede maal een Myrna jurk besteld. De eerste leek een soort batik stof, veel succes mee gehad. Nu is het een prachtige herfstjurk. Met de goede lengte en driekwart mouwen. Fijn, dat de beschrijving altijd klopt met de werkelijkheid. Ben 1.68 meter lang en heb de leeftijd van 67 jaar. Heb graag een jurkje aan tot op de knie. Staat eleganter.

Goed en snelle levering

Erg tevreden

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering, kwaliteit jurkjes is super!

Mooie kleding, mooie vorm, mooi materiaal, goede levering

Persoonlijk, uitstekend!!

Als je iets wilt bestellen en je hebt een vraag krijg je snel antwoord, Mieke doet ook overal moeite voor! Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf/Mieke.

Netjes en met zorg ingepakt!

via Miinto een jurkje besteld waarbij de order door Oh' Jackie afgehandeld werd. Fijne snelle service want jurkje was al na 2 dagen in mijn bezit en zoals hierboven gezegd: netjes verpakt in een mooi vloei-papier en daarna in een stevige envelop Ik kom vaker bij jullie terug!

Prettig contact, vlotte service

Duidelijke site, fijn mail contact. Vlotte afwikkeling. Echt een aanrader. Al jaren een tevreden klant.

Nadat er een fout was opgemerkt kwa postcode direct naar oh Jacky gebeld Nette en Goede communicatie via mail Wat ik persoonlijk heel fijn vind!

Supersnel en netjes

Jurkje is netjes ingepakt afgeleverd binnen een korte tijd.

super snelle service

ik wilde een jurkje bestellen voor een bruiloft was erg kort dag maar ik heb ze een app gestuurd en werd de volgende dag meteen verstuurd Dus keurig op tijd echt top geregeld. En nog een keurig appje of de jurk naar wens was.

Pluspunten

Duidelijke en snelle communicatie, goed verpakt en snel geleverd

• Communicatie

Pluspunten

Zeer vlug geleverd in perfecte verpakking. We worden via mail zeer goed geïnformeerd IVM. De verzending.

Niets

Pluspunten

TOP!! Goede snelle service, altijd vriendelijk en snel reactie.

NVT

• Communicatie

Pluspunten

leuke mode goede maatvoering

op dit moment niet

• Communicatie

HI Ingrid, Wat lief dat je de tijd hebt willen nemen om een cijfer te geven. Ik ben blij dta je zo tevreden bent met je bestelling. Geniet lekker van het mooie weer en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Mieke

Pluspunten

Altijd spannend bestellen bij een voor mij onbekende webshop: Maandag besteld woensdag zonder problemen geleverd. Prima!

Hi Charlotte, Dat kan ik me heel goed voorstellen, wat fijn dat je eerste bestelling bij Oh Jackie zo is bevallen. Heel veel plezier van je jurkje en we zien je graag weer terug ;-). Groetjes, Mieke

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

1mei kreeg ik een mail met het berichy dat de jurk verzonden was, na meerdere malen contact te hebben gehad met Miinto bleek dat de jurk 16-05 pas bij jullie binnen kwam en alw klap op de vuurpijl, sturen jullie gewoon de vekeerde kleur. Powder blue besteld, celeste blue gekregen. Niet tevreden dus.

• Communicatie

Beste Luca, Dankjewel voor je beoordeling. We vinden het heel erg jammer dat het zo gelopen is. We hebben echter voor 1 mei al aan Miinto doorgegeven dat het jurkje dat jij gekozen had er niet meer was in die kleur, maar wel in een kleur die er heel erg op lijkt, alleen dat de levertijd daarvan wat langer was. Zij zouden dit met jou communiceren omdat je via hen besteld had. Zij zouden jou ook vragen of dit een probleem was of dat je van je bestelling wilde afzien. Dit is klaarblijkelijk niet helemaal goed gegaan. Mijn excuus hiervoor. Ik vind het jammer dat je ervaring met Oh Jackie niet goed is verlopen, maar hoop dat deze uitleg een andere kijk op de afloop van je bestelling werpt. Hartelijke groet, Oh Jackie Mieke Dornstedt

Pluspunten

Prachtige jurk...

Je besteld iets krijgt een mail dat het verzonden is en 2 dagen later een mail dat je geld is teruggestort. Dan opnieuw een bestelling met meerdere artikelen...opnieuw een mail dat 1 van de jurken niet voorradig is Word erg slordig verzonden...zat opgepropt in een zak.

Beste Renate, Dankjewel voor je beoordeling. We zijn druk bezig om te veranderen van magazijn, dat zal met een week of 3 helemaal gerealiseerd zijn. Dan zal dit allemaal niet meer voorkomen, om het simpele feit dat ik er dan zelf bovenop zit. Vind het heel vervelend om te vernemen dat het zo is gelopen. We lief dat je ons alsnog een 8 hebt gegeven en dat het jurkje dan naar wens is. Heel veel plezier ervan! Hartelijke groet, Oh Jackie Mieke Dornstedt

Pluspunten

snelle levering, en klantvriendelijke retourzending, mooie collectie (vooral Diva Catwalk: elegant, super vrouwelijk, prachtige stoffen, goede kwaliteit), goede communicatie met de klant

op dit moment geen!

• Communicatie

Hi Liesbeth, Dankjewel voor het invullen van de beoordeling. We zijn blij dat jij zo blij bent ;-) Veel plezier van je nieuwe aanwinst! Liefs, Mieke van Oh Jackie

• Communicatie

HI, Dankjewel voor je mooie cijfer! Lief dat je de moeite hebt willen nemen om het in te vullen. Heel veel plezier van je jurkje en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Mieke van Oh Jackie