Plezierig.

Prima eerste indruk en ervaring met Oh’Jackie. Handgeschreven kaartje bij bestelling is persoonlijk en wat mij betreft een klantenbinder.

prachtige kleding ( vooral Diva Catwalk) en goede levering

Ik ben klein van stuk, 1.60m en heb maat 34/36, best lastig om mooie kleding te vinden. Diva Catwalk zit als gegoten en Oh'Jackie heeft een goed assortiment van dit merk. De kleding wordt netjes en binnen een redelijk korte termijn bezorgd.

1x besteld en nooit meer Ik kreeg een jurkje die er totaal anders uit zag, geen probleem kan gebeuren Maar toen ik het terug wilde sturen was het voor mij een heel gedoe Ik heb thuis geen printer dus heb ik telefonisch contact opgenomen en die vertelde me dat er geen andere mogelijkheid was en dat ik maar naar een bibliotheek moest gaan voor te printen Ik ben gehandicapt en voor mij is dat teveel moeite Moet toch anders kunnen!

Beste Nora, Wat een vervelende situatie en heel begrijpelijk dat je hierna niet meer wilt bestellen. Echter heb je besteld via de verzamelsite Miinto en ook hen gebeld voor een retourticket . Miinto is een totaal ander bedrijf dan Oh Jackie. Het is een platform waarbij webshops zich aansluiten om zo een extra verkoopkanaal hebben. Jammer genoeg hebben wij hier niets van vernomen anders hadden we je een retourticket per post toegestuurd. Helaas kunnen we deze ervaring niet meer terug draaien. Wat we wel gedaan hebben is onze samenwerking met Miinto opgezegd. We kregen meer van dit soort klachten binnen en ook voor ons is dit onacceptabel, zo gaan wij in ieder geval niet met onze klanten om. Ik wil je in ieder geval namens Oh Jackie ons excuus aanbieden. En je garanderen dat als je misschien toch nog een keertje via www.ohjackie.nl wilt bestellen dit niet meer zal gebeuren.

Makkelijk te bestellen,snel in huis

Eerste keer een bestelling geplaatst,alles was duidelijk en ging vlot zonder problemen en snel bezorgd.

Super jurkjes

Super blij met mijn jurken van K-design😍

Prachtig jurkje besteld van Smashed lemon en was vlak voor kerst nog binnen. Ik had nog vraag over een vest werd ook vrij vlot beantwoord. Zeer tevreden.

Bestelling na 9 dagen nog niet ontvangen

Heb wel een verzendbevestiging ontvangen maar de bestelling is nog steeds niet onderweg.

Beste Gea, Dankjewel voor je review. We schrokken er wel een beetje van. Uiteraard hebben we meteen even gekeken wat er aan de hand was. Nu blijkt het dat je besteld hebt via Miinto. Wij hebben aan hen al op dezelfde dag aan hen doorgegeven dat het jurkje niet leverbaar is. We werken met een Miinto samen via een automatische feed. Deze wordt soms te weinig geupdate waardoor het kan gebeuren dat een jurkje al uit verkocht is, terwijl deze nog wel online staat bij Miinto. Jammer genoeg heeft Miinto hier niet naar gehandeld. Helaas hebben wij hier verder niet veel invloed op. Ik heb het nogmaals doorgegeven aan ze en hopelijk pakken ze het nu wel op. Hou me even op de hoogte als je wilt, dan kan ik ze ook nog even verder op de huid zitten. Dit is ook 1 van de redenen dat we met Miinto gaan stoppen. Mijn excuus hiervoor, jammer dat het zo gelopen is. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je. Hartelijke groet, Oh Jackie Mieke Dornstedt

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Vervelende stof, anders dan in de omschrijving

De jurk was van totaal ander materiaal dan in de omschrijving stond. Ik moest zelf de retourkosten betalen.

Beste Annechien, Dank voor je beoordeling. We waarderen het dat je er de moeite voor hebt genomen. Alleen op deze manier kunnen we onze website naar een hoger niveau brengen. Het is altijd moeilijk te omschrijven wat voor een stof iets precies is, daarom kan het gebeuren dat deze anders is dan je verwacht had. Wat betreft de retourkosten, het staat zeer duidelijk op onze site omschreven dat deze voor de klant zijn, maar we zullen het proberen nog duidelijker te maken, zodat er geen onaangename verrassingen meer kunnen zijn op dit gebied. Hartelijke groet, Oh Jackie

Mijn ervaring is zeer goed. de website is duidelijk en de sale is SUPER. Het loont om mooie kleding te bestellen voor een heel leuke prijs. Toekomst vaker een bestelling doen.

Héél tevreden

Voor de eerste maal besteld bij jullie. Super tevreden met mijn kleedje en de snelle levering

Goede service en snelle levering

Heerlijk draagbaar en zeer vrouwelijk!

Zeer mooie kwaliteit en het aanzien is prachtig , maar voor vrouwen zoals ik met iets meer borst zou een maat xxxl van boven een welkome aanwinst zijn ! Mvg M Meisner

Prima !!

Snelle levering en verzorgende verpakking

Supersnelle en correcte levering!!

MIjn kleedje werd heel snel geleverd, kon perfect volgen waar het was , super goed gedaan !

Altijd goed !

Mieke is een ondernemer die het snapt. Mooie collectie, supersnelle service. Al heel wat jurkjes in de kast van haar, dat er nog vele mogen volgen.

Toffe kleding aan zeer goede prijs

Mooie jurk had thuis adres opgegeven maar kwam in de post toe dat vond ik jammer want dat is een heel eind verplaatsen

Prima service, persoonlijke benadering.

Ik heb goede ervaring met de website. Overzichtelijk, goede service en persoonlijke benadering. Je hebt het gevoel dat je ook echt met de mensen erachter contact hebt. Ook belangrijk vind ik.

Goede ervaring met levering en service.

De jurk van Diva Catwalk was prachtig, zat helaas niet mooi bij de borsten, door een dubbele plooi was er teveel ruimte en dat stond een beetje gek. Jammer want verder was hij erg mooi.

Prima verzorgd

Prima en snelle levering. Top vermelding van de maattabel behorend bij de pasvorm van de kleding. Hierdoor heb ik ook de goede maat kunnen bestellen.

Verkeerde omschrijving

Ik heb een jurkje gekocht met omschrijving travel stof echter de stof was van ander fabrikaat. Bezorgen etc was prima, maar achteraf toch beetje teleurgesteld.

Vlotte levering, slordige verwerking retour

Mijn bestelling vlot geleverd, problemen met retour zending netjes opgelost.

Goede duidelijke berichtjes over de bestelling en levering. Goed verpakt. Keurig hoor.

zeer vlotte levering!

Zeer correcte service!

Prima service!

Heel tevreden met mijn aankoop