Goede ervaring met levering en service.

De jurk van Diva Catwalk was prachtig, zat helaas niet mooi bij de borsten, door een dubbele plooi was er teveel ruimte en dat stond een beetje gek. Jammer want verder was hij erg mooi.

Prima verzorgd

Prima en snelle levering. Top vermelding van de maattabel behorend bij de pasvorm van de kleding. Hierdoor heb ik ook de goede maat kunnen bestellen.

Verkeerde omschrijving

Ik heb een jurkje gekocht met omschrijving travel stof echter de stof was van ander fabrikaat. Bezorgen etc was prima, maar achteraf toch beetje teleurgesteld.

Vlotte levering, slordige verwerking retour

Mijn bestelling vlot geleverd, problemen met retour zending netjes opgelost.

Goede duidelijke berichtjes over de bestelling en levering. Goed verpakt. Keurig hoor.

zeer vlotte levering!

Zeer correcte service!

Prima service!

Heel tevreden met mijn aankoop

Heel snel thuis,en de jurken zitten perfect 👌🏻👌🏻

Heel blij met de snelle levering

Goede service en prachtige jurkjes.

Goede service en prachtige jurkjes.

Geweldige service!

Ben blij Oh'Jackie gevonden te hebben, fijne winkel en goede service. Een echte aanrader!

Leuke webshop met mooie merken

Snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Duidelijke afspraak over de levering

Goede snelle service en persoonlijke reactie

Wilde een artikel bestellen wat niet op mijn maat op voorraad was dus contact gehad met de boetiek. Kreeg ondanks vakantie netjes een reactie terug. Verder snelle levering dus zeer tevreden

Goede service!

Mooie merken, handig besteld, snel geleverd. Alleen het retourneren is lastig, aangezien er geen retourlabel is bijgevoegd, dus dan moet je dat zelf uitprinten en als je geen printer hebt, heb je dus een probleem. Verder wel fijne communicatie en snelle terugbetaling.

Goede snelle reactie, altijd een vriendelijke toon. Mooie producten. Zeer tevreden.

Ik heb nu voor de tweede maal een Myrna jurk besteld. De eerste leek een soort batik stof, veel succes mee gehad. Nu is het een prachtige herfstjurk. Met de goede lengte en driekwart mouwen. Fijn, dat de beschrijving altijd klopt met de werkelijkheid. Ben 1.68 meter lang en heb de leeftijd van 67 jaar. Heb graag een jurkje aan tot op de knie. Staat eleganter.

Goed en snelle levering

Erg tevreden

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering, kwaliteit jurkjes is super!

Mooie kleding, mooie vorm, mooi materiaal, goede levering

Persoonlijk, uitstekend!!

Als je iets wilt bestellen en je hebt een vraag krijg je snel antwoord, Mieke doet ook overal moeite voor! Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf/Mieke.

Netjes en met zorg ingepakt!

via Miinto een jurkje besteld waarbij de order door Oh' Jackie afgehandeld werd. Fijne snelle service want jurkje was al na 2 dagen in mijn bezit en zoals hierboven gezegd: netjes verpakt in een mooi vloei-papier en daarna in een stevige envelop Ik kom vaker bij jullie terug!

Prettig contact, vlotte service

Duidelijke site, fijn mail contact. Vlotte afwikkeling. Echt een aanrader. Al jaren een tevreden klant.

Nadat er een fout was opgemerkt kwa postcode direct naar oh Jacky gebeld Nette en Goede communicatie via mail Wat ik persoonlijk heel fijn vind!

Supersnel en netjes

Jurkje is netjes ingepakt afgeleverd binnen een korte tijd.

super snelle service

ik wilde een jurkje bestellen voor een bruiloft was erg kort dag maar ik heb ze een app gestuurd en werd de volgende dag meteen verstuurd Dus keurig op tijd echt top geregeld. En nog een keurig appje of de jurk naar wens was.